Aihe: Keikkailu ja keikat
1
Jusba
11.09.2003 22:39:10

Mielestäni tällä sivustolla ei tälläistä osastoa vielä ole: Eli keikkailun käsittävää osiota, jossa maantiekojootit voisivat vaihdella tipsejä aina hyvistä keikkapaikoista välttämättömiin tarvikkeisiin tien päällä. Moni aloitteleva yhtye todennäköisesti kaipaisi tietoja siitä, mitä keikasta uskaltaa/kannattaa pyytää ja millaisella kalustolla kannattaa lähteä minkäkin kokoiseen paikkaan. Kenties hyvät tarinatkin keikkailun riemukkaista kommelluksista olisivat paikallaan, eli miten voi välttää kantapään kautta oppimisen?
Blue Note
22.09.2003 16:02:39 (muokattu 22.09.2003 16:03:21)
Mielestäni tällä sivustolla ei tälläistä osastoa vielä ole: Eli keikkailun käsittävää osiota, jossa maantiekojootit voisivat vaihdella tipsejä aina hyvistä keikkapaikoista välttämättömiin tarvikkeisiin tien päällä. Moni aloitteleva yhtye todennäköisesti kaipaisi tietoja siitä, mitä keikasta uskaltaa/kannattaa pyytää ja millaisella kalustolla kannattaa lähteä minkäkin kokoiseen paikkaan. Kenties hyvät tarinatkin keikkailun riemukkaista kommelluksista olisivat paikallaan, eli miten voi välttää kantapään kautta oppimisen?

Komppaan!

Edit: kirj.vihre.
Humppa.
Ozzman
22.09.2003 19:29:39
Komppaan!

Edit: kirj.vihre.

Samoin!
Ei hirvi ole nisäkäs. Hirvi on kala.
Fortune
22.09.2003 21:00:04
Jotakinhan on keikkapaikkojen suhteen:

http://muusikoiden.net/keikat/keikkapaikat/
Jumpers for goalposts. Rock'n'roll!
kivi
23.09.2003 09:42:04
Mielestäni tällä sivustolla ei tälläistä osastoa vielä ole: Eli keikkailun käsittävää osiota, jossa maantiekojootit voisivat vaihdella tipsejä aina hyvistä keikkapaikoista välttämättömiin tarvikkeisiin tien päällä

Sori jos mainostan, mutta 15.10. (Pro-AV -messuilla) ilmestyy oppikirja keskeltä asiaa: "Rokkibändin ABC" (julk. Idemco, 2003, eli samaa sarjaa kuin Ruipon 'Bändikamat' ja Suntolan 'Luova studiotyö'...). Hauskasti kerrottu ja runsaasti kuvitettu asiapaketti ihan kaikesta, mitä bändin tulee taipaleensa alkupuolella (ja myöhemminkin) tietää.

Itse päivästä toiseen vaihtuvia keikkapaikkoja siinä ei listata, kaikki muu kyllä. Keikkapaikat on muutenkin helpompi bongata niin, että katsotte millaisissa paikoissa edes kutakuinkin sopivan kokoiset bändit soittaa (pitseriannurkat, duokeikat ja yritysjuhlat oppii äkkiä tunnistamaan ja tarvittaessa sivuuttamaan) ja haette sitten yhteystiedot Latviksen mainiosta Rockdatasta; siellä on tietoa paikkakunnittain.

Kun mä itse aloitin keikkamyyntiä 80-luvun lopulla, olivat tärkeimmät apuvälineet Rumban keikkakalenteri ja HRY:n "Suomen Hotellit ja Ravintolat".
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Cornflake
23.09.2003 10:25:00
kivi:
Sori jos mainostan

Onko oma lehmä jollaintapaa ojassa?;-)
Bonham
23.09.2003 10:28:26
kivi:

Se on niin vaatimaton, ettei kehtaa sanoa:)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
kivi
23.09.2003 10:38:23 (muokattu 23.09.2003 10:40:06)

"Jotakin ehkä tietäisin, olinhan siellä minäkin."
(Runeberg: Vänrikki Stoolin tarinat)

Kyllä, haastattelut ja oman tiedon pohjalta kirjoittamisen olen tehnyt minä. Eli siis kirjoittanut tuon kirjan. Kuten myös piirtänyt ja valokuvannut kuvituksen.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Hanok
23.09.2003 11:00:33 (muokattu 23.09.2003 11:01:09)
Kyllä, haastattelut ja oman tiedon pohjalta kirjoittamisen olen tehnyt minä. Eli siis kirjoittanut tuon kirjan. Kuten myös piirtänyt ja valokuvannut kuvituksen.

Melkein asiaan liittyen: Oletko sarjakuvia ehtinyt väsätä viime aikoina? Kaverin kanssa joskus mietittiin että olisi kiva lueskella lisää rokkiaiheisia sarjiksia.

EDIT: Käsiittääkseni siitä on melkoisesti aikaa kun noita on viimeksi julkaistu.
OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa!
Cornflake
23.09.2003 12:40:17
kivi:
Eli siis kirjoittanut tuon kirjan. Kuten myös piirtänyt ja valokuvannut kuvituksen.

Muutenkin olin jo lyönyt ostoaikeeni lukkoon, tämä sinetöi sen.
Bonham
23.09.2003 15:02:16
kivi:

Muutenkin olin jo lyönyt ostoaikeeni lukkoon, tämä sinetöi sen.

Tänne tulee myös yksi kappale...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
haist vittu sit
23.09.2003 15:21:40
Tänne tulee myös yksi kappale...

Vau! Aika cool mä haluun kanssa.
Cornflake
23.09.2003 15:58:49
kivi:
15.10. (Pro-AV -messuilla)

Hitto, en löytänyt googlettamalla tapahtumaa. Missä tämä järjestetään?
kivi
23.09.2003 16:21:58
>Melkein asiaan liittyen: Oletko sarjakuvia ehtinyt väsätä viime aikoina? Kaverin kanssa joskus mietittiin että olisi kiva lueskella lisää rokkiaiheisia sarjiksia.

Tulossa on. Tosin ei sellaista "rokrok" -tarinaa kuin 'Parkkipaikka auringossa' oli, mutta Saippuaa alkaa pyöriä taas vuodenvaihteessa, ja sitä tässä kasailen kun vain aikaa on. Muutenkin tuntuu että Suen 'Rautamaailma' ja tää .mnettiaddiktio riittää pahimman rokkivimman purkamiseen; tietysti keikat ja soittohommat vielä lisäksi.

>EDIT: Käsiittääkseni siitä on melkoisesti aikaa kun noita on viimeksi julkaistu.

Viimeisestä albumista on kyllä aikaa, mutta onhan noita muuten tullut lehdissä ja muutenkin.

>>15.10. (Pro-AV -messuilla)
>Hitto, en löytänyt googlettamalla tapahtumaa. Missä tämä järjestetään?

Helsingissä, veikkaisin Messukeskusta (tai mahd Wanhaa satamaa).
(Handsome Dick Manitoba)    
Fortune
23.09.2003 18:27:42
Helsingissä, veikkaisin Messukeskusta (tai mahd Wanhaa satamaa).

Tarkoittanet tuota Audiovisual 2003 -tapahtumaa?

15.-17.10.2003 Helsingin messukeskuksessa:

http://194.29.195.32/avita/tapahtumat.cfm
Ootko Mahe? Rock'n'roll!
Cornflake
23.09.2003 19:07:37
Fortune:
Tarkoittanet tuota Audiovisual 2003 -tapahtumaa?

15.-17.10.2003 Helsingin messukeskuksessa:

http://194.29.195.32/avita/tapahtumat.cfm

Kiitoksia! Linkkiä juuri kaivattiin. Tuolla täytyy kyllä käydä, lippukin järjestyy kivuttomasti.

Onko Kivi mestoilla signeeraamassa kirjoja?;-)
kivi
23.09.2003 22:00:06
Onko Kivi mestoilla signeeraamassa kirjoja?;-)

On.

Ja nyt case closed, puhutaan jostain muusta:-)
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)