Botswana 06.09.2003 18:02:11 | |
---|
Mitä teettte kun tuntuu et bändi on tavalllaan jämähtänyt paikalleen? Silloin kuin biisit vedetään aina samalla lailla?? Mua ainakin välillä rassaa se kun biisit soitetaan aina samalla tavalla, mut silloin se yleensä menee siihen et biisistä tehdään ihan toisenlainen versio ja taas jaksaa kiinnostaa..? Muita mielipiteitä tai konsteja?? |
Härski 06.09.2003 18:26:30 | |
---|
Meillä on ollu itse asiassa aina näin. Hauskaahan se on, ei vituta yhtään. Se kieltämättä vituttaa, että soittamassa ollaan enää minä ja basisti. Saatana. |
jenna 06.09.2003 18:26:46 | |
---|
Mitä teettte kun tuntuu et bändi on tavalllaan jämähtänyt paikalleen? Silloin kuin biisit vedetään aina samalla lailla?? Mua ainakin välillä rassaa se kun biisit soitetaan aina samalla tavalla, mut silloin se yleensä menee siihen et biisistä tehdään ihan toisenlainen versio ja taas jaksaa kiinnostaa..? Muita mielipiteitä tai konsteja?? no en tiiä helpointa juttua, mutta kohkeilkahan tehdä muutama uuempi laulunen ja pistäkää vanhat hetkeks jäähylle. voipi kipaleista monia versioita tehdä, mut mukavin on varmaan tosiaan tuo kokonaan uusi, mikäli rahkeita on siihen... äeti ei opettanut minua äänestämään/vaan ajattelemaan,/ettei valkoinen valhe ole sen härskimpää/kusetusta kuin punainen totuus -juice leskinen- |
Jani The Rock 06.09.2003 19:18:52 | |
---|
Uudet biisit on aina hyvä juttu. Ja muutakin uutta kannattaa aina kokeilla, ei se mitään ota jos ei annakaan. Wankersin kanssa tehtiin niinkin radikaali temppu, että mä siirryin bassosta lauluun ja toiseen kitaraan, ja entinen laulaja alkoi soittaan bassoa. Tyyli vaihdettiin tietoisesti HC-punkista melodisempaan kamaan. Sillä meiningillä painettiinkin sitten neljä ja puoli vuotta, hamaan loppuun asti. "I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch |
Pollo 07.09.2003 10:41:16 | |
---|
Mitä teettte kun tuntuu et bändi on tavalllaan jämähtänyt paikalleen? Silloin kuin biisit vedetään aina samalla lailla?? Mua ainakin välillä rassaa se kun biisit soitetaan aina samalla tavalla, mut silloin se yleensä menee siihen et biisistä tehdään ihan toisenlainen versio ja taas jaksaa kiinnostaa..? Muita mielipiteitä tai konsteja?? No soitettais edes biisejä, mutta ei oo edes treenistä. Jos on tarpeeksi hyvä biisi, sen voi soittaa aina samalla tavalla. Esim. soolot voi kyllä improvisoida. Mitä tehdään kun junnataan vaan samoja biisejä samalla tavalla? Tehdään uusia parempia biisejä. Simple as duck. |
coffeemaker 07.09.2003 19:19:12 | |
---|
Tauko voisi tehdä myös hyvää. Covereiden opettelu ja soittaminen on välillä ihan piristävää jos uusia omia biisejä ei juuri synny. 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Bonham 07.09.2003 19:23:02 | |
---|
Bändille voi laatia toimintasuunnitelman ja katsoa miten pitkälle sitä pystyy seuraamaan... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Uforomeo 08.09.2003 10:21:24 | |
---|
Uusia biisejä on tälläkin hetkellä n.5 "jonossa" ja niiden lisäksi on sellainen 30 biisin coveri lista olemassa :D Se on sellaista kun nykyään ei olla koskaan tyytyväisiä biisin soittoon eli halutaan treenata sitä lisää ja lisää mutta työ kyllä tuottaa hedelmää. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |