Aihe: Joku bändin jäsenistä perustaa toisen bändin!
1 2
qm-jsm
19.06.2003 19:16:10

Meidän bändillä menee prkln hyvin (tai ainakin meni), mutta sitten rumpali oli perustanu toisen bändin ilman mitään varoitusta tai varoituksen sanaa sanomatta.. sain sen sitte tietoon ku rumpali meni vahingossa tekstiviestiä lukiessaan möläyttämään "soitetaanko tänään?" sitten siihen mä että sullako on nykyään toinen bändi ja niinhän se oli.. kyllä vitasee vieläki niin prkleesti että että. Miksi rumpali ei voinu kertoo että on perustamssa toista bändiä? eikö se kuulu vähän meidänki bändille.. no kuitenni kyllä me ollaan soittoa jatkettu, mutta mä oon miettiny että jos jättäs koko bändin.. ei tommosta seläntakana pyörittelyä jaksa!! mitä mieltä te ootte mun kannasta? jatkanko soittamista vai lähenkö lätkimään?
helmihillo
19.06.2003 19:20:29

Mun puolesta voit lähtee lätkimään täältä noitten topic-tekotaitojens kanssa. !
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Olli
19.06.2003 19:20:51

Tokihan sivuprojekteja voi olla. Olisi hän tosiaan voinut kyllä suunnitelmistaan tiedottaa. entiiä...
m6mm
19.06.2003 19:48:19
Eihän muissa bändeissä soittamin oo kiellettyä,vai onko?
"No pain, no game..."
mongoloidi
19.06.2003 19:56:18
Kai sitä nyt saa useammassa bändissä soittaa.
Ei kannata vetää "herneitä nenään" tommosesta jutusta,paitsi jos siitä koituu enemmän harmia.
"Sorry Baby, I left my heart in my other pants"-Topper Harley (Hot Shots 2)
qm-jsm
19.06.2003 19:59:04

Eihän muissa bändeissä soittamin oo kiellettyä,vai onko? Ei tietenkään, mutta ois voinu kertoo meille mitä aikoo, tässä herää kysymys bändin sisällä toimivasta luottamuksesta!
qm-jsm
19.06.2003 20:01:17

Eihän muissa bändeissä soittamin oo kiellettyä,vai onko? Ei tietenkään enkä sitä vastustakkaan, mutta mun mielestä olisi ensin pitänyt puhua siitä toisen bändin kanssa.. varsinkin tämmösessä tilanteessa kun bändi tarvitsee nyt mahdollisimman paljon aikaa jokaiselta soittajalta.. ajoitus oli rumpalilta erittäin huono..!
m6mm
19.06.2003 20:47:42
Ei tietenkään, mutta ois voinu kertoo meille mitä aikoo, tässä herää kysymys bändin sisällä toimivasta luottamuksesta!

Etkö voi luottaa rumpaliin jos sillä on toinen bändi?Enkä usko ,että soitatte 24h vuorokaudessa, joten luulen ,että kerkee soittaa muidenkin kanssa.
"No pain, no game..."
Aerodactev
19.06.2003 20:55:01
Kappas kummaa, kuinka monet ihan suuretkin bändit ovat pysyneet pystyssä, vaikka jäsenillä on ollut jos jonkinmoista sivu- ja sooloprojektia.
90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Kitaranraiskaaja
19.06.2003 21:00:14

Sehän on hyvä vaan, että soittaa useammassa bändissä, kehittyy enemmän. Ja kai se teidän rumpali saa sovittua niin, että ei mene treenit päällekkäin ja tehän voitte sitten järjestellä sen toisen bändin kanssa vaikka jotain yhteiskeikkoja.
olinx eka!!???
D Guerrero
19.06.2003 21:28:26
sivuprojektit on ihan ok. mutta se edellyttää sen että toinen niistä todella on sivuprojekti...koska aina tulee ristiriitoja ainakin aikataulujen kanssa mikäli bändit kehittyy kellareista ulos. Kahta tai useampaa yhtä "arvokasta" pääbändiä on kyllä vaikea pitää.
kokemusta on.
qm-jsm
19.06.2003 22:03:15

sivuprojektit on ihan ok. mutta se edellyttää sen että toinen niistä todella on sivuprojekti...koska aina tulee ristiriitoja ainakin aikataulujen kanssa mikäli bändit kehittyy kellareista ulos. Kahta tai useampaa yhtä "arvokasta" pääbändiä on kyllä vaikea pitää.
kokemusta on.
ovat ovat! sitä mä pelkäänkin että jos se rupee tulemaan ristiriitoja.. itse kerran menin toiseen bändiin ja mietin että se on vaan semmonen sivujuttu että ei mitään vakavaa, mutta 2vk päästä en käyny sen edellisen bändin kanssa treeneissä ja se jäi kokonaan pois.. vieläki kaduttaa että rupesin jammailemaan toisen bändin kanssa!
Life is a bitch and then you marry one!
Dr. Funkenstein
19.06.2003 22:07:18
itse kerran menin toiseen bändiin ja mietin että se on vaan semmonen sivujuttu että ei mitään vakavaa, mutta 2vk päästä en käyny sen edellisen bändin kanssa treeneissä ja se jäi kokonaan pois.. vieläki kaduttaa että rupesin jammailemaan toisen bändin kanssa!

no toi oli kyllä ihan sun oma munaus. itse soittelen monessakin orkesterissa ilman minkäänlaisia konflikteja. täytyy vaan aina antaa 100% just sille porukalle jonka kanssa kulloinkin soittaa.

pysyy homma mielenkiintoisena kun on useita bändejä.
PekkaRii
19.06.2003 22:19:04
Kysykää J. Hetfield nimiseltä Kalifornialaiselta rokkarilta. Taitaa olla Espanjassa keikalla piakkoin. Hänellä on kokemuksia asiasta. Taitaa olla biisikin aiheesta.
Pitää olla maha tai selkäranka näkyy
HulluSimo
19.06.2003 22:20:51
Eikös tää kuitenkin kuuluis tonne Bänditoiminta-osastolle?
...or still alive! Katsokaa Wanted!
qm-jsm
19.06.2003 22:24:39

Kysykää J. Hetfield nimiseltä Kalifornialaiselta rokkarilta. Taitaa olla Espanjassa keikalla piakkoin. Hänellä on kokemuksia asiasta. Taitaa olla biisikin aiheesta. Pitääpä kysäistä.. kuka on tämä kyseinen kaveri :D *heha*??.. mäpä en kuullu semmosta biisiä. mitä se Hetfield siinä örisee? Mähän voisin kyllä Hetfieldin kanssa puhua asiasta ku ne pyys mut joinimaan metallicaan :).
Life is a bitch and then you marry one!
aleksi
19.06.2003 22:52:37 (muokattu 19.06.2003 22:53:13)
Älä valita. Meidän rumpalilla on penikkatauti, tyttöystävä, käy lähes päivittäin salilla ja pelaa vielä prkl pesäpalloa ;)

EDIT: sensuroin
"-Har du en cigarett komppis?
-Not for you."
Bantuteurastaja
19.06.2003 22:57:53
Meilläkin oli yläasteella sellanen taidemusiikkiprojekti, joka kaatui siihen kun yksi jäsen lähti sooloilemaan. Äijä perusti sivuprojektin nimeltä Jaska ja Paska menee mummolaan, jonka ainoa pijsi oli omaperäisesti nimetty "Jaska ja Paska menee mummolaan", mikä oli myös albumin nimi sekä miehen artistinimi. Jaska ja Paska menee mummolaan lakkasi olemasta kolmen tunnin (yksi albumi ja kaksi keikkaa) uran jälkeen, kun Jaska ja Paska menee mummolaan koki musiikillisia erimielisyyksiä itsensä kanssa, ja erotti itsensä bändistä. Sitten me ei enää päästetty sitä tähän pääprojektiin mukaan, kun oli niin ikävästi meidät ite jättäny. Mahto äijää vituttaa.
-K-
20.06.2003 00:01:48
Imho sivuprojektien avulla saa enemmän irti ns. pääbändiin. Vaihtelu virkistää bänditouhuissakin.
Ei suotta elämys.
Huevos
20.06.2003 00:05:21

Jos aiotte soittaa pidempäänkin yhdessä niin on elinehto, että teillä on myös muita bändejä/projekteja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)