Juutas 24.02.2004 19:07:35 | |
---|
Tämä saattaa kuulostaa "ei niin musiikkiaiheiselta kysymykseltä", mutta itseasiassa se on tiukasti sitä.. =) Pitäisi saada jostain bändille kuomullinen peräkärry, mutta ei ole mitään käsitystä yleisestä hinta-tasosta ja esim. huuto.netissä löytyvät kuulostivat aika kalliilta. (No eipä niitä juuri ollut huudettukaan.) Joten kaikki joilla on (kuomullinen) peräkärry tai muuten vain tietävät mitä ne maksavat, niin kertokaa tietämättömälle! =) |
Reddie 24.02.2004 20:00:08 (muokattu 24.02.2004 20:00:19) | |
---|
Ja lisänä aiheeseen kun oon itsekin tätä miettiny että kuinka paljon se nyt sit vaikuttaa ettei niitä kamoja roudaa lämpimässä näin Suomen oloja ajatellen, kun ajoa voi kuitenkin tulla jonkun verran? |
Vanalkar 25.02.2004 09:40:04 | |
---|
Ota Keltainen Pörssi kaunihisti käteen. On Pimeyden Paroni pahuuden herra
Taistelukenttänä ympäröi horna |
Mase 25.02.2004 10:40:15 | |
---|
Ja lisänä aiheeseen kun oon itsekin tätä miettiny että kuinka paljon se nyt sit vaikuttaa ettei niitä kamoja roudaa lämpimässä näin Suomen oloja ajatellen, kun ajoa voi kuitenkin tulla jonkun verran? Harvemminhan auton peräkontti tai pakettiauton tavaratila on juurikaan lämpimämpi jos pihalla on oikeasti pakkasta... |
simiha 25.02.2004 12:13:26 | |
---|
Pitäisi saada jostain bändille kuomullinen peräkärry, mutta ei ... En suosittelis kuomullista, vaan umpikärryä (kiinteet ja kovat seinät). Ikävä keräillä kamoja tieltä, kun kamapino kaatuu kurvissa ja tulee pressun läpi.. Hintoja kannattaa tosiaan katella vaikka Keltasesta Pörssistä. |
nallekallio 26.02.2004 02:30:34 | |
---|
Tämä saattaa kuulostaa "ei niin musiikkiaiheiselta kysymykseltä", mutta itseasiassa se on tiukasti sitä.. =) Pitäisi saada jostain bändille kuomullinen peräkärry, mutta ei ole mitään käsitystä yleisestä hinta-tasosta ja esim. huuto.netissä löytyvät kuulostivat aika kalliilta. (No eipä niitä juuri ollut huudettukaan.) Joten kaikki joilla on (kuomullinen) peräkärry tai muuten vain tietävät mitä ne maksavat, niin kertokaa tietämättömälle! =) moro!mulla makso 1-akselinen uusi kärry, rekistöröitynä,kippi, reunojen korkeus 35cm,irrotettavat etu ja takalaidat,14"renkailla,lehtijouset,koko 150x300,niin hintaa jäi 840,00 euroa!ostin jälkeenpäin kuomun jonka korkeus oli 100cm ja sille jäi hintaa 250,00euroa.eli kärryn koko on,150x300cm,kippi,35cm laidat,lehtijouset,14"renkaat,irrotettavat laidat,sisältä yht:korkeus 135cm,elikkä koko kärrylle jäi hintaa noin 1100,00 euroa!vastaavat noin:1500-2200euroa)kärry ollut mulla tiiviissä keikka käytössä ja hyvin on pelannut!merkki on ht-truck,jos kiinnostaapi. |
Juutas 27.02.2004 15:48:16 | |
---|
Ota Keltainen Pörssi kaunihisti käteen. Voi mä niin rakastan näitä tällaisia ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa, mutta joilla on silti mielipide joka asiaan... =) Tiedoksi vaan, että esim. Keltaisesta Pörssistä näkee kyllä keskimääräiset hintaPYYNNÖT, mutta todellisista maksetuista hinnoista se ei kerro paljoakaan (jos mitään). Sen sijaan kiitokset Nallekalliolle asiallisesta vastauksesta, joka vastasi tarkalleen kysymystäni! =) |
Vanalkar 27.02.2004 15:57:54 | |
---|
Voi mä niin rakastan näitä tällaisia ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa, mutta joilla on silti mielipide joka asiaan... =) Tiedoksi vaan, että esim. Keltaisesta Pörssistä näkee kyllä keskimääräiset hintaPYYNNÖT, mutta todellisista maksetuista hinnoista se ei kerro paljoakaan (jos mitään). Ei minulla ole mielipidettä asiaan kuin asiaan. Jokainen osaa katsoa sieltä Keltaisesta Pörssistä keskimäärin missä hinnoissa ne pyörivät. Niitä hintoja voi seurata vaikka jonkin aikaa niin pääsee käsitykseen yleisestä hintahaitarista. Olen pahoillani jos edellinen kommenttini aiheutti närästystä. On Pimeyden Paroni pahuuden herra
Taistelukenttänä ympäröi horna |
Keppis 27.02.2004 17:39:16 | |
---|
Ei kannata ostaa. Hankitte sellasen basistin, jolla on peräkärry. Allekirjotukset on teinixeille! |
Fortune 27.02.2004 19:52:01 | |
---|
Ei kannata ostaa. Hankitte sellasen basistin, jolla on peräkärry. Eihän sinne mitään sovi, kun basisti on sen kuitenkin ostanut Ampegin rantasaunalleen. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
shak 28.02.2004 22:26:29 | |
---|
|
JKH 01.03.2004 15:47:25 | |
---|
Ei kannata ostaa. Hankitte sellasen basistin, jolla on peräkärry. Niin, basistina bändissä ja omistan peräkärryn! Muutama vuosi sitten etsin itsekin kärryä ja totesin, etten itse ainakaan osta käytettyä. Hyvät olivat liki uusien hinnoissa. Kuomukärry käy ihan hyvin keikkailuun, eikä tartte lähteä välttämättä keikalle kahdella autolla, niinkuin pakun kanssa. Siitäkin on kokemusta. Kaksi kuskia on tuplaten vaikeampi löytää kuin yksi. Kuomullinen telillä ja kipillä oleva Novastar oli 10600 mk eli n. 1780€. Yksiakselisen saa vähän reilulla tonnilla. Bassokitara, taivas ja tähdet... |
v_m_kangas 02.03.2004 15:19:52 | |
---|
Mulla on ollut tämä: " http://www.majavatuote.fi/tuotetiedot/M_2532_LJ_kelkkavaunu.html" käytössä vajaat pari vuotta ja laakerit on vaihdettu kahteen kertaan, eli huoltovapaat ovat ;) Tosin kilometrejäkin on tullut raskaalla kuormalla reilusti. Laakereissa säästää kun tietää, että ne ovat Samaran etulaakerit, maksoi 44 EUR pari ja 'alkuperäiset' tehtaalta 90 EUR pari :) Tuossa mallissa on hyvää se, että se on riittävän kapea (125cm), mutta pitkä. Kärry tulee keveästi henkilöauton jälkiä perässä. Olen joskus vetänyt umpikärryäkin ja ilmanvastus on aivan eri luokkaa, näkyy suoraan polttoaineen kulutuksessa. Herkimmät laitteet sitten peräkonttiin. Humppaa tai soita |
Diseased 02.03.2004 17:37:23 | |
---|
Kannattaa katsella myös pakettiautojen hintoja (tai "pikkubussien", jos on C-kortti) ihan vaikka vertailun vuoksi.. Sellaset on kanssa aika helvetin käteviä. Pakettiautoissa on vaan (yleensä) se miinus, että ne ovat rekisteröity "kuljettaja + 2" ... ääh |
Teijo K. 02.03.2004 19:58:35 | |
---|
Eihän sinne mitään sovi, kun basisti on sen kuitenkin ostanut Ampegin rantasaunalleen. No eihän ole, vaan ostamilleen PA-kamoille. Kukas muu niitäkään ostelisi. Tietty sillä basistilla on myös farmariauto, rikkaimmilla paku. Kun eihän sillä kitaristilla ole varaa bändikamoihin laittaa, kun ne Kipsonit on niin kalliita. :-) Meilläpäin basisteilla on vain pikkukombot, yleisölle sitten PA-kamoista... Den sanna skönheten är inte ansiktets skönhet.
- Guareschi |
kivi 02.03.2004 20:18:56 | |
---|
Kannattaa katsella myös pakettiautojen hintoja (tai "pikkubussien", jos on C-kortti) ihan vaikka vertailun vuoksi.. Sellaset on kanssa aika helvetin käteviä. Pakettiautoissa on vaan (yleensä) se miinus, että ne ovat rekisteröity "kuljettaja + 2" ... Tätä ei varmaan haettu, mutta tottahan se on, että hankintahinnaltaan käytetty paku ja peräkärry ovat samoissa. Autossa se ylläpito vain maksaa enemmän. |
Nyar 08.03.2004 20:20:49 | |
---|
Ostappa HiAce niin ongelmat ratkeaa... shto etta? |
kivi 08.03.2004 21:54:30 | |
---|
Ostappa HiAce niin ongelmat ratkeaa... Ei ne sillä vielä ratkea. Pieniä on silakat joulukaloiksi, ja Hiace isomman bändin ajopeliksi. |
alphamale 08.03.2004 22:12:29 (muokattu 08.03.2004 22:13:19) | |
---|
Me vuokrattiin oulun reissulle joku vanha sossun pitkä transitti, jossa oli 3 paikkaa edessä + 5 takana elikkä rekisteröity 1+8. siihen mahtu kaikki 4 ukkoa ja backlinekin meni suht hyvin taakse. jos olisi pitäny vähänkään isompaa pa-laitteistoa roudata niin ei olisi riittänyt. Tommonen transitti menee ehkä just kolmen hengen pumpulla mutta silloinkin on tietysti suht tiivis tunnelma etupenkillä varsinkin pitkillä matkoilla :) edit: mukana oli kyllä toinenkin bändi eli yhteensä yhdeksän matkalaista. toisella bändillä ei ollut siis tietenkään omaa backlinea vaan pelkät kitarat + pellit + pedaalit + olikohan omaa virveliä. |
Jonte 13.03.2004 01:20:17 (muokattu 13.03.2004 01:20:43) | |
---|
Tämä saattaa kuulostaa "ei niin musiikkiaiheiselta kysymykseltä", mutta itseasiassa se on tiukasti sitä.. =) Pitäisi saada jostain bändille kuomullinen peräkärry, mutta ei ole mitään käsitystä yleisestä hinta-tasosta ja esim. huuto.netissä löytyvät kuulostivat aika kalliilta. (No eipä niitä juuri ollut huudettukaan.) Joten kaikki joilla on (kuomullinen) peräkärry tai muuten vain tietävät mitä ne maksavat, niin kertokaa tietämättömälle! =) Mistään et saa uutta alle 8 kilomummoo. Nimenomaan osta se kuomu, kiität sijoitusta kun marraskuussa sataa räntää vaakasuoraan. Äläkä ota matalaa, vaan mahd. korkea neliskanttinen koppa, jossa ei ole luiskia aerodynamiikan takia. Mahtuu enemmän roipetta, ja menee koppa kiinni paremmin. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |