surkea olio 21.01.2004 23:08:15 | |
---|
Onko sopivaa käyttäytymistä häiritä muita ihmisiä etsimällä bändiä, jos itse on epäsosiaalinen ja soittotaidoltaan surkea? On ikävää olla surkea olio. |
Viceroy 22.01.2004 01:02:59 | |
---|
Ei mee hyvin sullakaan. Ehkä sooloura on sitten paikallaan :) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
surkea olio 22.01.2004 01:36:32 | |
---|
Ilmeisesti. Sekvensseriä yms. käyttäen. On ikävää olla surkea olio. |
Locrian 22.01.2004 09:38:06 | |
---|
Mä yritin täs just miettiä et kuinka montaa isoa "staraa" voi luonnehtia adjektiivein epäsosiaalinen ja soittotaidoton...Ja kappas!!!Tilastojen mukaan susta tulee hyvinkin varmasti jonkun ison bändin keulahahmo tai rumpali.Lopeta ettiminen.Kohtalo on kohtalo... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Mikko A 22.01.2004 14:48:03 (muokattu 22.01.2004 14:48:50) | |
---|
keulahahmo tai rumpali Mitä mitä?! Eiks ne oo sama asia. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Locrian 22.01.2004 17:18:21 | |
---|
Mä en puhunut megasuperbändeistä.Sitäpaitsi rumpali/keulahahmo vaatisi myös suunnattoman määrän soittotaidottomuutta/antisosialisuutta.Suurin osa nämä kriteerit täyttävistä henkilöistä suuntautuvat politiikkaan. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
surkea olio 22.01.2004 17:25:57 | |
---|
Saa tuohon kysymykseen antaa vähän vakavamman vastauksenkin, vaikka mukavaa tuollaisten vastausten lukeminen onkin. On ikävää olla surkea olio. |
Viceroy 22.01.2004 19:38:09 | |
---|
Joo, vakavaan kysymykseen vakava vastaus... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Jani The Rock 22.01.2004 23:25:15 | |
---|
No sanotaan vaikka niin, että jos löytyy mukava soittoporukka, niin kyllä siinä epäsosiaalisuus karisee. Ja ne soittotaidotkin kohentuvat ihan huomaamatta, kun bändissä soittelee. Nimimerkillä "Been there, done that". Rough and tough and plenty mean. |
surkea olio 22.01.2004 23:30:34 | |
---|
No sanotaan vaikka niin, että jos löytyy mukava soittoporukka, niin kyllä siinä epäsosiaalisuus karisee. Ja ne soittotaidotkin kohentuvat ihan huomaamatta, kun bändissä soittelee. Nimimerkillä "Been there, done that". Voi vaan olla hankala päästä mihinkään mukavaan soittoporukkaan, jos on epäsosiaalinen ja soittotaito surkea. Ja lähinnä yritin kysyä, että kokevatko muut ihmiset sen häirintänä, jos kaikin puolin kamala ihminen yrittää koota bändiä tai päästä sellaiseen. On ikävää olla surkea olio. |
Ylläri 23.01.2004 08:10:59 (muokattu 23.01.2004 08:14:31) | |
---|
ja lähinnä yritin kysyä, että kokevatko muut ihmiset sen häirintänä, jos kaikin puolin kamala ihminen yrittää koota bändiä tai päästä sellaiseen. Miten niin häirintää? Höpö höpö, anna mennä vaan. Mikä sinusta nyt niin kamalan ihmisen muka tekee? Jos "epäsosiaalisuus" tarkoittaa tässä vähäpuheisuutta niin ei se mielestäni ole mikään haitta: luoja tietää että bändihommissa hiljaisuutta ei koskaan ole liikaa. Kyllä niitä paskanjauhajia ihan tarpeeksi löytyy, laulajat nyt ainakin perinteisesti rakastavat omaa ääntään - niin kuin tietysti oikein onkin. Jos taas kamaluus tarkoittaa jonkinasteista sekopäisyyttä niin onneksi olkoon! Olet jo puoliksi rokkistara! Ja kyllä tästä maasta taatusti löytyy yllin kyllin jengiä, joiden soittotaidot vastaavat omiasi. Bändissähän sitä soittoa vasta oikeasti oppii. Mutta jos todella tunnet alemmuutta taitojesi takia niin ei muuta kuin treenaamaan. Puolen vuoden aktiivisen harjoittelun jälkeen kelpaat varmasti mihin tahansa aloittelevaan bändiin. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Mikko A 23.01.2004 17:31:09 | |
---|
Mitä mitä?! Eiks ne oo sama asia. " :-) " "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Hieroglyfi 28.02.2004 23:23:32 | |
---|
Eihän sooloura voi onnistua ellei itse laula (paitsi jos tekee instrumentaali musiikkia), vai olenko aivan väärässä? Mitä elämä olisi ilman musiikkia?! |
Härski 29.02.2004 15:40:43 | |
---|
Eihän sooloura voi onnistua ellei itse laula (paitsi jos tekee instrumentaali musiikkia), vai olenko aivan väärässä? Olet, malliesimerkkinä Albert Järvinen. Tai Santana. |
KMT 29.02.2004 15:44:16 | |
---|
Olet, malliesimerkkinä Albert Järvinen. Tai Santana. Kyllä Santana laulaa Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Härski 29.02.2004 16:57:36 | |
---|
Kyllä Santana laulaa Jaa. Enpä ole kuullut kuin jotain ootoa mölinää, niinkuin siinä Mariassa. Mutta jos laulaa, niin sitten laulaa. |
kimurantti1 03.03.2004 21:58:09 | |
---|
Jaa. Enpä ole kuullut kuin jotain ootoa mölinää, niinkuin siinä Mariassa. Mutta jos laulaa, niin sitten laulaa. Kuinkas paljon olet Santanaa kuullut? Oletko sattunut edes kuulemaan suurimpia hittejä: She's Not Thereä, Black Magic Womania sun muita? |
Härski 03.03.2004 22:05:22 (muokattu 03.03.2004 22:05:43) | |
---|
Kuinkas paljon olet Santanaa kuullut? Oletko sattunut edes kuulemaan suurimpia hittejä: She's Not Thereä, Black Magic Womania sun muita? Täytyy kyllä myöntää, että en juuri ollenkaan. Hoho. Lähinnä Supernaturalia diggaillu ja that's it. Pyyhinkö nuo sitten pois tuolta? |
Teijo K. 04.03.2004 08:53:58 | |
---|
Kuinkas paljon olet Santanaa kuullut? Oletko sattunut edes kuulemaan suurimpia hittejä: She's Not Thereä, Black Magic Womania sun muita? Laulaakos hän ne itse? Ja minä kun olen kaikki nämä vuodet ollut siinä käsityksessä että Santanan bändin laulaja olisi ne luikauttanut. Mites Ted Nugent sitten? Samassa ymmärryksessä olen hänenkin osaltaan ollut. Eli että ei laula itse... Den sanna skönheten är inte ansiktets skönhet.
- Guareschi |
Zarmo 04.03.2004 10:57:40 | |
---|
Onko sopivaa käyttäytymistä häiritä muita ihmisiä etsimällä bändiä, jos itse on epäsosiaalinen ja soittotaidoltaan surkea? Tottakai! Kyllä minullekin on bändejä löytynyt. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |