Aihe: Alkoholi ja treenit!
1 2 3 4 5 6 7
JCM
05.12.2002 19:23:32

Mitäs mieltä porukka on, passaako nämä kaksi asiaa yhteen??

Tuli tuossa mieleen kun äsken oltiin, kitaristit keskenään, menossa soittamaan niin toisen bändin pari kavetia oli kämpällä pöydän ääressä romminaukkuja ottamassa. Samalla kun odottivat muita bändin jäseniä treeneihin. Muutenkin alkaa turhan paljon olla siellä kämpän lattialla/nurkissa lojumassa niitä tyhjiä pulloja...

Niin, tuli siis mieleen vaan, että oma porukka (minä ja kitaristikaverini+senhetkinen bändi) n. 10. vuotta eri soittokämppiä kolunneena emme ole kertaakaan ottaneet soittokämpällä viinaa, joskus ehkä hiki päässä yhden tai kaksi kaljaa nestevajaukseen, mutta ei koskaan humalaan asti.
Kerran tai kaksi on käynyt niin, että on kerennyt kotona hiukan pohjia otta ennen ku on mennyt soittamaan(treenihälytys).

Miten on, otattako treeneissä? Toki joskus voi ja on tervettäkin bändin kanssa ottaa kämpillä ryyppyjamisessio, mutta että jatkuvasti jos sitä tapahtuu treeneissä nii sillon meikäläinen ei sitä ymmärrä!!
Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni!
SANTHYR
Dumb
05.12.2002 19:29:12

Minä olen aika lailla saanut tahtoni tässä asiassa läpi ja meidän treenikämpällä ei juurikaan nautita mitään alkoholipitoisia juomia. Tosin, nuo juomat ovat kiellettyjä myös treenikämpän säännöissä.
JCM
05.12.2002 19:31:53

Tosin, nuo juomat ovat kiellettyjä myös treenikämpän säännöissä.

Hoho... noudatatteko niitä???
Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni!
SANTHYR
Dumb
05.12.2002 19:43:00

Hoho... noudatatteko niitä???

Kyllä, koska ei ole varaa menettää treenikämpää. On kaupungilta kämppä ja linja noiden sääntöjen suhteen on aika tiukka. Ja onhan noi säännöt hyvä tekosyy sille, etten halua treeneissä alkoholia juurikaan näkyvän.
JCM
05.12.2002 19:48:19

Ja onhan noi säännöt hyvä tekosyy sille, etten halua treeneissä alkoholia juurikaan näkyvän.

Hommaa semmoine pullo, joka ei ole läpinäkyvä;?D
SANTHYR
Dumb
05.12.2002 19:51:28

Hommaa semmoine pullo, joka ei ole läpinäkyvä;?D

Hoho.
Lilli
05.12.2002 20:47:59

Kyllä, koska ei ole varaa menettää treenikämpää. On kaupungilta kämppä ja linja noiden sääntöjen suhteen on aika tiukka. Ja onhan noi säännöt hyvä tekosyy sille, etten halua treeneissä alkoholia juurikaan näkyvän.

Joo, ei treeneissä kannata paljon tläträillä, eikä kotonakaan 'harjoitelless'. -Kun selvästi treenaa niin kuviot jää galloon ja sitten... keikalla voikin olla jo sitten tönössä! Tarkoitan sitä että vaikka itse juo, niin äänihuulet ja sormet EIVÄT lainkaan juo joten hoitelevat hommelit himaan ja soitto soi ja laulu kaikuu! Kyll näin on.
Vilhelmus
05.12.2002 21:10:41

Noh... ei ole mitään mieltä, jos melkein joka reenit on jotain kännissätahkoamista, mutta silloin tällöin on mukava rentouttaa meininkiä muutamalla pullolla.
Heavy metal - or not metal at all
P
05.12.2002 21:32:49
Mitäs mieltä porukka on, passaako nämä kaksi asiaa yhteen??

Tuli tuossa mieleen kun äsken oltiin, kitaristit keskenään, menossa soittamaan niin toisen bändin pari kavetia oli kämpällä pöydän ääressä romminaukkuja ottamassa. Samalla kun odottivat muita bändin jäseniä treeneihin. Muutenkin alkaa turhan paljon olla siellä kämpän lattialla/nurkissa lojumassa niitä tyhjiä pulloja...

Niin, tuli siis mieleen vaan, että oma porukka (minä ja kitaristikaverini+senhetkinen bändi) n. 10. vuotta eri soittokämppiä kolunneena emme ole kertaakaan ottaneet soittokämpällä viinaa, joskus ehkä hiki päässä yhden tai kaksi kaljaa nestevajaukseen, mutta ei koskaan humalaan asti.
Kerran tai kaksi on käynyt niin, että on kerennyt kotona hiukan pohjia otta ennen ku on mennyt soittamaan(treenihälytys).

Miten on, otattako treeneissä? Toki joskus voi ja on tervettäkin bändin kanssa ottaa kämpillä ryyppyjamisessio, mutta että jatkuvasti jos sitä tapahtuu treeneissä nii sillon meikäläinen ei sitä ymmärrä!!

No emmä oikein tiedä... Kun ei oikein jaksa treenata, kännissä eikä selvänä...
JCM
05.12.2002 21:42:18 (muokattu 05.12.2002 21:42:47)

No emmä oikein tiedä... Kun ei oikein jaksa treenata, kännissä eikä selvänä...

Lopeta hyvä mies koko homma jos näin on...

EDIT: Maailmalla menee hyvää energiaa tavallaan hukkaan!!!
SANTHYR
Pahisguy
05.12.2002 21:47:24
Treeneissä ei oo tullu ikään otettua oikeen kunnolla. Joskus on kotona jammailtu kitaristin ja parin kossupullon kans, kokeiltu miten homma pelaa... kolmen jälkeen alko soitto takkuaan aika pahasti, piti alkaa kahtoon hendrixin keikkaa nauhalta;)
Sanoitussessioissa on joskus tullu myös nautittua, ei ainakaan sillon haitannu.
Lojuuko nurkissasi joku bassonraato? Myy se mulle, tarvin aihion!
hemmo
05.12.2002 22:31:06

Noh... ei ole mitään mieltä, jos melkein joka reenit on jotain kännissätahkoamista

Ai jaa ei vai? Meikä menee treeneihin aina Alkon kautta: mukaan jaloviina ja pari kaljaa. 3-4 tunnin päästä kännissä taksilla kotiin. Siis kumpi on tärkeämpää: ryyppääminen vai soittaminen? Kaikki hyvät ideat unohtuu aina sen pörräämisen takia.

Eiku. Olette aivan oikeassa. Musasta saa enemmän irti selvin päin. Selvänä symppis, kännissä fantsu.
Kamalistani ei mahdu tähän.
BotneKeys
06.12.2002 00:47:54
Mielestäni kaikista fiiliksintä on eka treenaa todella ahkerasti, rankasti ja oppivaisin mielin yhen tai kahen bissen voimin. Sit ku ei jaksa enää, alkaa ottaa viinaa kunnolla ja lähtee stadiin dokaan.
Prowleri
06.12.2002 10:07:16
Ei tuo kauhean hyvin yhteen sovi noin alkoholi saati reenaus. Eikä varsinkaan keikkailu ja viina!

Tulee joskus hieman nautittua alkoholipitoista nestettä coverbändin reenikämpillä mutta en usko että olen koskaan kenenkään nähnyt enempää kuin yhden tai kaksi olusta siellä nauttivan, jos kyseessä ei ole erikseen sovitut ns. kosteat jamit, ja silloinkin ovat kaikki pysyneet varsin hyvin kondiksessa.

Huonompi lieveilmiö sitten onkin se että kitaristit koettavat usein löytää sisäistä pesusientään kumoamalla koko viikonlopun putkella ja pari kertaa onkin ennen sunnuntain vakiotreeniaikaa tullut viestiä "ei voi reenata tänää, karmea kankkunen, ookka moi".

Tosin olenpa itsekin joutunut ainakin kerran perumaan reenit samaan syyhyn vedoten - käteen jäi paitsi fyysinen niin myös moraalinen krapula. Anteeksi Jussi.
Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa
benny
06.12.2002 10:32:16

Mitä mitä? Kännissähän (nousuhumala? :) on hauskaa soitella ja jos on tapana unohdella, niin eikö joku vihkonen olisi kätevä?
viiltävä tuska perseessäsi on sen hullun miehen seiväs
Keke Urlaub
06.12.2002 19:29:40

Ei tuo kauhean hyvin yhteen sovi noin alkoholi saati reenaus. Eikä varsinkaan keikkailu ja viina!

Tulee joskus hieman nautittua alkoholipitoista nestettä coverbändin reenikämpillä mutta en usko että olen koskaan kenenkään nähnyt enempää kuin yhden tai kaksi olusta siellä nauttivan, jos kyseessä ei ole erikseen sovitut ns. kosteat jamit, ja silloinkin ovat kaikki pysyneet varsin hyvin kondiksessa.

Huonompi lieveilmiö sitten onkin se että kitaristit koettavat usein löytää sisäistä pesusientään kumoamalla koko viikonlopun putkella ja pari kertaa onkin ennen sunnuntain vakiotreeniaikaa tullut viestiä "ei voi reenata tänää, karmea kankkunen, ookka moi".

Tosin olenpa itsekin joutunut ainakin kerran perumaan reenit samaan syyhyn vedoten - käteen jäi paitsi fyysinen niin myös moraalinen krapula. Anteeksi Jussi.

Itse olen huomannut jännän seikan, että krapulapäivänä parin kahvin jälkeen soitto sujuu mahtavasti ja inspiraatiota löytyy! Tosin päissään soittaminen on minusta erittäin hankalaa ja epäsuositeltavaa.
Aqualung -J.U.O.P.P.O. = Juhlallisen Uhrautuva Optimisti ja Pysyvästi Passiivinen Organisaattori-
duane
07.12.2002 12:30:32
Ei kuulu mun mielestä yhteen...tietysti jos haluaa pitää kännijamit erikseen, niin mikäs siinä. Mutta jos treenataan, niin ei ryypytellä. Kuten ei myöskään ennen keikkaa/keikan aikana. Itse pyrin suhtautumaan aika tiukasti noihin "sääntöihin", enkä suhtaudu lipsumisiin kovinkaan myötämielisesti.
I got debts no honest man can pay...
Bbasisti
07.12.2002 13:21:03
Kyllä joskus tulee otettua muutama olut treeniksellä. Mutta mieluummin vetää lärvit sitten treenien jälkeen. Niin paljon ei passaa vetää että se vaikuttais soittoon.
Cornflake
07.12.2002 14:16:15
Ennen tuli otettua aika useinkin (viikonlopputreeneissä), nyt kun treenit on keskellä viikkoa ja ainakin itse olen aina autolla, niin vähiin on jäänyt.

Tosin laulaja ja toinen kitaristi vetää käytännössä sikspäkin ihan defaulttina joka treeneissä. Jos rahatilanne sallii, heh=D

Itseasiassa ikinä ei ole mitään ongelmia alkolin kanssa. Joskus on kiva soittaa pikku pätkässäkin.
the jokke
07.12.2002 18:22:34
pari kertaa oon muutaman kaljan ottanut harkoissa. en ikinä enää.. mulla meinaa on sen verran heikko viinapää että kahesta kaljasta tulee jo niin paljon soittomokia ja varsinkin laulu menee päin vittua..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)