Master of reality 22.03.2004 17:10:29 | |
---|
Joo onko muita saitteja kun tämä m.net ja soundi.fi? Entäs jotain pelkästään nuorille tai pääkaupunkiseutulaisille tarkoitettuja sivuja? Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Chemo 22.03.2004 17:16:47 | |
---|
Bändirekisterilläkin oli kaiketi moinen palvelu myös: www.banditrekisteri.com Sanokaa nyt, jos olen väärässä, mutta semmoinen kuva mulla on että Mnetin wanted-palsta olisi sittenkin se kaikkein paras ja kattavin paikka tavoittaa soittajia. Ramalamadingdong. |
Stain 22.03.2004 18:12:15 | |
---|
Soittajat löytyvät ihan jostain muualta, ei täältä tai netistä yleensäkään. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Vilhelmus 22.03.2004 20:26:56 | |
---|
Soittajat löytyvät ihan jostain muualta, ei täältä tai netistä yleensäkään. Says who? Maaseudulla on toki hankalampaa, mutta moni kaupunkilainen on sanonut löytäneensä bändiinsä jäsenen tätä kautta. |
Stain 22.03.2004 21:05:00 | |
---|
Says who? Maaseudulla on toki hankalampaa, mutta moni kaupunkilainen on sanonut löytäneensä bändiinsä jäsenen tätä kautta. Sanon mie. No riippuu varmaan paljon kaupungistakin. Etelä-Suomesta löytyykin varmaan aika paljon. Täältä Kuopion seudulta ei ole löytynyt rumpalia, vaikka vuosi ollaan jo kohta etsitty. Tosin kitaristeja löytyy, jotka soittavat rumpuja, mutta ei "oikeata" rumpalia. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
superfly 22.03.2004 21:05:00 | |
---|
Soittajat löytyvät ihan jostain muualta, ei täältä tai netistä yleensäkään. Höpöhöpö. Mun veikkaus on, että nykyään perustetaan Suomessa eniten bändejä juurikin tämän foorumin kautta. Itselläni ja tuttujen orkestereilla on kokemusta soittajien/bändin löytymisestä tätä kautta. Käsittämätön lausahdus on tämä sulta. Harppu on alaston piano |
Stain 22.03.2004 21:15:42 | |
---|
Meidän bändi ainakin on joutunut vaan odottamaan ja soittelemaan "muusikoille", jotka tuolta wanted-palstalta ovat löytyneet. Parikin tyyppiä halusi rumpuja soittamaan, mutta ei vaivautunut yksiinkään treeneihin, aina löytyi joku tekosyy. Per"€%le mitä touhua, laitetaan ilmoituksia, lupaillaan ja sitten ei tullakkaan soittamaan. Suurin osa on varmasti ihan rehtiä porukkaa, jotka tosissaan etsivät bändiä/soittajia. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Chemo 22.03.2004 21:30:47 | |
---|
Mä laitoin tänne taannoin ilmoituksen, kun ajattelin että toisellekin bändille olisi sijaa mun elämässäni, enkä ollut ehtinyt lyödä vielä mitään lukkoon mihinkään suuntaan. Voin kertoa, että vastaukset yllättivät mut täysin laadukkuudellaan, vaikka tiesin että ilmoituksia seuraavaa muusikkokantaa on kyllä. Kuvio, jollaista olin etsimässä, oli aika marginaalissa, mutta silti löysin etsimäni. Ja paljon tasokkaamman kuin mitä uskalsin odottaakaan. Jouduin siinä sivussa skippaamaan todella, todella kiinnostaviakin juttuja. Tämä on merkittävämpi foorumi kuin ehkä arvaattekaan. Ramalamadingdong. |
Vemmy 22.03.2004 21:32:18 | |
---|
Bändirekisterilläkin oli kaiketi moinen palvelu myös: www.banditrekisteri.com Sanokaa nyt, jos olen väärässä, mutta semmoinen kuva mulla on että Mnetin wanted-palsta olisi sittenkin se kaikkein paras ja kattavin paikka tavoittaa soittajia. Ainakin eniten ilmoituksia täällä on.Tietääkseni. Muusikoiden.net on paras. =) Niin, www.riffi.com , sieltä Verkkotori ja osasto Bändiin. Sielläkin joitain ilmoituksia. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Teijo K. 23.03.2004 09:49:27 | |
---|
No tuo yksi noista bändeistä, jons soitan, on perustettu ihan tuolla keskustelupalstalla, tai siis täällä keskustelupalstalla. Muuten lähinnä kaveripiiristä on aina soittajat haettu. Att turista är att under tilltagande melankoli resa från plats till plats och inte höra hemma någonstans.
-Torsten Ehrenmark. |
Fortune 23.03.2004 15:12:23 | |
---|
Ilmoituksiinkin kannattaa panostaa. Mietitty ja bändistä oleellisen kertova, kannustava (ei mitään "otamme vain erittäin osaavia ja teknisiä soittajia, joiden täytyy osata seuraavat jutut jadajada..." -touhua) ja mielenkiinnon herättävä ilmoitus tuottaa hedelmää, kokemusta on. Yhtään tuloksetonta ilmoitusta ei muistaakseni ole tänne tullut laitettua. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Master of reality 24.03.2004 10:00:50 | |
---|
Täällä Helsingissä ei kyllä soittajia ole ja se on fakta! Jos kattoo noita ilmoituksia niin 70 % on muualta. Täällä ei rumpaleita kyllä hirveästi ole. Ainakaan alle 18 v. Mistä niitä soittajia sitten repii muualta kun netistä? Koulussa ei ainakaan kukaan soita mitään! Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
larinparaske 24.03.2004 12:03:16 | |
---|
Täällä Helsingissä ei kyllä soittajia ole ja se on fakta! Jos kattoo noita ilmoituksia niin 70 % on muualta. Täällä ei rumpaleita kyllä hirveästi ole. Ainakaan alle 18 v. -Miksi pitää olla alle 18 v ? Onhan yli 18-vuotiaan kyydissä riski joutua auto-onnettomuuteen, myönnetään. Jees, parikin jäsentä ollaan löydetty bändiin. Lisäksi olen haeskellut joitain sivuproggiksia tätä kautta, vastauksia on aina tullut, tosin niistä ei tähän mennessä ole sen kummempaa siunaantunut... Tosin 'parempi' tapa laittaa bändi kasaan voisi olla ihan tutustua (esim täällä) soittajiin ja niin poispäin. Jos ne tutut ei oo kiinnostuneita, niin ne voi sitten kysellä tutuiltaan. I want to be the king and queen of cheese |
Master of reality 24.03.2004 13:07:00 | |
---|
Olishan se parempi että kaikilla on samat lähtökohdat ettei 15v ja 25 v. ole samassa bändissä. Niin jossain se toimii ja jossain ei. Tää on vaan ongelma kun on kitaristi. Vähän vaikeaa löytää bändiä. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Fortune 24.03.2004 15:12:05 | |
---|
Olishan se parempi että kaikilla on samat lähtökohdat ettei 15v ja 25 v. ole samassa bändissä. Niin jossain se toimii ja jossain ei. Tää on vaan ongelma kun on kitaristi. Vähän vaikeaa löytää bändiä. Plääh, ei se ikä sano mitään itse tyypistä. 16-kesäinen voi olla kypsempi bändisoittaja kuin 25-vuotias sooloberserkki. 40-vuotias elämäänsä kyllästynyt voi olla hirveä soittokaveri, kun taas 18-kesäinen, avoimella suhtautumisella ja soittonälällä siunattu aivan loistava tyyppi yhtyeeseen. Kokeilla pitää, itse olen bändin juniori 22-vuotiaana, edellinen rumpali oli 35-vuotias eikä mitään ongelmia ikäjakauman suhteen ollut. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
balzary 24.03.2004 15:15:48 | |
---|
Plääh, ei se ikä sano mitään itse tyypistä. 16-kesäinen voi olla kypsempi bändisoittaja kuin 25-vuotias sooloberserkki. 40-vuotias elämäänsä kyllästynyt voi olla hirveä soittokaveri, kun taas 18-kesäinen, avoimella suhtautumisella ja soittonälällä siunattu aivan loistava tyyppi yhtyeeseen. Kokeilla pitää, itse olen bändin juniori 22-vuotiaana, edellinen rumpali oli 35-vuotias eikä mitään ongelmia ikäjakauman suhteen ollut. nuorilla yleensä on motivaatio kohdallaan. joillakin vanhemmilla tyypeillä esim alkomahooli on niin vahvasti kuvioissa, ettei soitto oikein suju. no, onhan sama nuorillakin. eli tyypistähän se on kiinni :) |
Fortune 24.03.2004 16:53:41 | |
---|
nuorilla yleensä on motivaatio kohdallaan. joillakin vanhemmilla tyypeillä esim alkomahooli on niin vahvasti kuvioissa, ettei soitto oikein suju. no, onhan sama nuorillakin. eli tyypistähän se on kiinni :) Toisaalta iän karttuessa tuloksellisen treenauksen vaatima itsekuri ja se maaginen taito tehdä töitä ja keskittyä olennaiseen (niitä juuri tiluttamaan oppineita masturbaattoreita, joita ei saa hiljaiseksi kuin naulapyssyllä, ei löydy läheskään niin paljon kolmenkympin rajapyykin ylittäneistä soittoniekoista). "Look behind you, a three-necked guitar!" |
balzary 24.03.2004 16:56:55 (muokattu 24.03.2004 16:57:18) | |
---|
Toisaalta iän karttuessa tuloksellisen treenauksen vaatima itsekuri ja se maaginen taito tehdä töitä ja keskittyä olennaiseen (niitä juuri tiluttamaan oppineita masturbaattoreita, joita ei saa hiljaiseksi kuin naulapyssyllä, ei löydy läheskään niin paljon kolmenkympin rajapyykin ylittäneistä soittoniekoista). näinhän se on. duunin jälkeen ei oikein viitti enää haaskata aikaa turhuuksiin iltasella. täytyy sanoa että tänhetkisessä bändissä on hyvin pullat uunissa. homma kehittyy mukavasti eteenpäin mukavien tyyppien messissä. biisit elää koko ajan ja hakevat muotoaan. nam. edit: ja mnetistähän tämäkin bändi mulle löyty |
Chemo 24.03.2004 20:53:59 | |
---|
nuorilla yleensä on motivaatio kohdallaan. joillakin vanhemmilla tyypeillä esim alkomahooli on niin vahvasti kuvioissa, ettei soitto oikein suju. Fortunehan tästä mainitsi jo, mutta menköön vielä: mullakin on siis aika päinvastaisia kokemuksia. Yleensä viinan kanssa on menty jompaakumpaa tietä: -joko ollaan ruvettu dokaamaan oikein tosissaan jolloin kaikki muu jää ihan oikeasti -tai ollaan opittu minkä verran passaa itselle niin että soitto kulkee vielä. Motivaatio taas on kaksipiippuinen juttu sekin: mun iässäni (34) todella monet ovat ehtineet jo lopettaa, mutta ne jotka ovat hommassa vielä mukana ovat sitä sitten tosissaan. Ramalamadingdong. |
juici 25.03.2004 22:12:38 | |
---|
Ilmoituksiinkin kannattaa panostaa. Mietitty ja bändistä oleellisen kertova, kannustava (ei mitään "otamme vain erittäin osaavia ja teknisiä soittajia, joiden täytyy osata seuraavat jutut jadajada..." -touhua) ja mielenkiinnon herättävä ilmoitus tuottaa hedelmää, kokemusta on. Yhtään tuloksetonta ilmoitusta ei muistaakseni ole tänne tullut laitettua. Mä laitoin kerran sellasen ilmotuksen jossa kerroin kaiken olennaisen bändistä ja sen mitä halusimme rumpalilta. Ja tulos? Ei tarjouksia. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |