Aihe: Bändiä kasaamassa - treenikämppä uupuu
1
re infecta
18.03.2004 18:40:57
Ensimmäistä bändiä olen kasaamassa ja nyt tarvitsisin teidän vihjeitänne, mistä treenikämppää pk-seudulta kannattaisi kysellä. Mitä kautta itse löysitte treenikämppänne jne?

Kiitoksia!

J.K. Tähän loppuun voisin toki mainostaa, että jos olet kiinnostunut mahdollisesti soittamaan aloittelijoista koostuvassa rock-bändissä, niin tipauta pikaviestiä tai emailia. Rumpali, basisti ja mahdollisesti laulaja puuttuvat.
Etsin bändiä. Katso jäsenkuvauksestani wanted-osio.
Jarkko.
18.03.2004 18:51:13
Ensimmäistä bändiä olen kasaamassa ja nyt tarvitsisin teidän vihjeitänne, mistä treenikämppää pk-seudulta kannattaisi kysellä.

Kantsii ehkä miettiä, kenellä treenikämpäksi soveltuvia tiloja voisi olla. "Toimitilaa vuokrataan", "Varastotilaa vuokrataan" jne. (mutta toki moni muukin - mielikuvitusta!) Heti sen jälkeen, ennen puhelimeen tarttumista kannattaa miettiä, miten vuokranantajan ennakkoluulot (eivät maksa kuitenkaan vuokria ajoissa, tupakoivat ja juovat sisätiloissa, houkuttelevat epäilyttävää ainesta seuraansa jne jne) voitetaan, ja miksi vuokranantajan kannattaa lähteä diiliin mukaan, kun yhdestä kämpästä saatava tuotto on kuitenkin aina aika mitätön.

Suhteet on tässäkin valttia. Tunteeko joku teistä jonkun, joka tuntee jonkun (joka tuntee jne), jolla on ylimääräistä tilaa?

Lämmin, sähköistetty, äänieristetty, vessallinen ja vesijohdollinen tila, joka lojuu täysin käyttämättömänä on kuitenkin melkoinen harvinaisuus.

J.K. Tähän loppuun voisin toki mainostaa, että jos olet kiinnostunut mahdollisesti soittamaan aloittelijoista koostuvassa rock-bändissä, niin tipauta pikaviestiä tai emailia. Rumpali, basisti ja mahdollisesti laulaja puuttuvat.

http://muusikoiden.net/wanted/ :sta tärpännee paremmin. Sieltä kantsii kysellä kämppääkin. Ei se mitään ota jos ei annakaan, pk-seudulla kylläkin on bändikämpistä huutava pula.
Catja
21.03.2004 16:10:11
Ensimmäistä bändiä olen kasaamassa ja nyt tarvitsisin teidän vihjeitänne, mistä treenikämppää pk-seudulta kannattaisi kysellä. Mitä kautta itse löysitte treenikämppänne jne?

Kaupunki ja seurakunta järkkää yleensä harjoitustilaa bändeille, usein jopa täysin ilmaiseksi. Miinuspuolena tässä on tietty se että samoissa tiloissa treenaa kymmenisen muutakin bändinviritelmää. Soittele ja kysäise!

Kannattaa myös kysellä kavereilta joilla on bändi ja treenikämppä, jos mahtuisi samalle kämpälle treenaamaan. Vuokrakin puolittuisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)