PlasmaDemon 14.03.2004 14:10:32 | |
---|
Miltä tämä mielestänne kuulostaa: Mulla on bändi jossa on kitaristi ja basisti ja uus rumpali haussa. meiän bändi on testannu kahta rumpalia nimeltään Arttu ja Antti, koska meillä oli rumpali haussa. Ensimmäinen oli paska ja toinen ei osoittanut kiinnostusta hommasta. No sitte yks mun kaveri joka oli kuullu et etitään rumpalia ja soitti ja kysy et olisko vapaita rumpalin paikkoja. Sit mä sanoin et totta helvetis JOS KIINNOSTAA. ( olimme siis soittaneet hepun kanssa jo aiemmin, mutta ainakan silloin oli motivaatio aika hukassa tällä hepulla). Sit käytiin keran harjottelemas ja se soitti mun 500 euron juuri ostetuilla rummuilla. Mä soitin kitaraa, basisti soitti bassoonsa ja " rumpali" yritti soittaa tiettyjä kappaleita. Sit me sanottiin et kai sä voisit ottaa noi mun rummut kotiis et saisit harjotella ne biisit mistä sovittiin. Se sano et ok, mä otan ne kotiin ja harjottelen. Me sovittiin et mennään viikon päästä soittaan. Sit sovittuna harkkapäivänä se sano: - ei, en voikkaan tulla soitaan. Meen luisteleen. soitetaan huomenna. MÄ SANOIN ET OK SIT. Seuraava päivä sama juttu. -En ehdi soittan on kinkerit meen niihin et saan niitä vitun pisteitä, ku meen ripille ens kesänä. Soitetaan huomenna!? MÄ OLIN VIÄKI ET OK. Taas seuraavana päivänä tuttu juttu. -Mä en jaksa tulla kauhee krapula. Soitetaan huomenna. SIT MÄ OLIN ET EI SAATANA MÄ TAPAN SEN. MUTTA SANOIN SILTI ETTÄ OKEI SIT MUT SIT KANS SOITETAAN. Mutta ei kun ei taas sama juttu!! -En ehi soittaan saatana! Meen salille ja sit ylihuomenna pyöriin kylälle. MÄ OLIN JUST RÄJÄHTÄMÄS, MUTTA SILTI HERMOT PITI. PUHELUN JÄLKEEN KYLLÄ OLIN SITÄ MIELTÄ ETTÄ ÄIJELI PITÄIS HEITTÄÄ ATLANTTIN SYVIMPÄÄN KOHTAAN AUTON-AKKU TUKEVASTI NILKASSA, MUTTA AJATTELIN ETTÄ JOS HUOMENNA SOITELTAIS. Sitte lauantai päivänä sovittiin jo tarkka ajankohtaki, et sunnuntaina kello 3 mennään niille soittaan. Se sano et nyt soitetaan. Mutta sunnuntai aamuna, kun soitin ja kysyin et mitäs biisejä pistellään meneen niin äijä tokasee ei soitetakkaan. Vasta huomenna. MÄ SANOIN ETTÄ KUULES NYT SAATANAN HUOMISENPÄIVÄN MIES. JOS EI SOITTOMAISTU NIIN TÄYTYY OTTAA JOITAKIN EPÄMIELLYTTÄVIÄ TOIMENPITEITÄ KÄYTTÖÖN JA LÖIN LUURIN KII. No niin. Mitä pitäis mielestän tehä? Potkia lujaa pellolle vai laittaa selvät rajat soittoajoille ja hommille?? Vai jotain muuta vastaavaa.. Kertokaapa mielipiteitänne. "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
S.i.r. 14.03.2004 14:31:57 | |
---|
Hemmo ulos bändistä saman tien. Ei ole oikein, että koko muu bändi joutuu jatkuvasti muuttamaan aikataulujaan ja muita suunnitelmiaan yhden tyypin takia. Uuden rumpalin etsintään siitä ja heti! http://www.stonetribute.tk |
jussiohman 14.03.2004 14:56:13 | |
---|
Jotkut ovat kyllä todella tyhmiä. Ulos vaan tuollaiset. Absoluuttinen Nollapiste on Suomen Wigwam |
MrQ 14.03.2004 15:01:02 | |
---|
Monoomonooomonoo. Ei tollasta. |
Härski 14.03.2004 15:40:45 | |
---|
Voiko olla todellista tuommoinen? Jos voi, niin eihän tässä ole kuin yksi vaihtoehto, ja sekin on jo edellä kolme kertaa mainittu... |
Antti1 14.03.2004 16:37:49 | |
---|
Kuulostaa harvinaisen vittumaiselta. Kävipäs muuten tässä hassut juuri äsken itsellenikin. Treenit oli sovittu täksi päiväksi ja tunti ennen treenejä sain basistilta viestin: "Tänää ei oo treenejä. Lopetin soittamisen. Moro." Se on soittanut meidän bändissä alusta asti, kolme vuotta ja yhtäkkiä vaan päätti, että lopetanpas tänään. Kummaa.. Ei sen puoleen, se oli kohtuullisen huono basisti, kun se ei treenannut tänä koko bändiuransa aikana kovinkaan montaa kertaa itsekseen kotona. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Master of reality 16.03.2004 15:47:02 | |
---|
Joo pihalle Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Wk 17.03.2004 11:41:13 (muokattu 17.03.2004 11:44:32) | |
---|
Ulos. Oot kahtonu tota hommaa jo tarpeeks, liikaakin ehkä. Sehän ois ollu niin helppo homma ku sä kerta annoit sille kotiin sun rummut ja kaikki, että kyllä aika paskamaista jos sitä ei sitte kuiteskaa paskan vertaa kiinnosta koko homma. Kyllä sen aika äkkiä näkee, onko soittajalla kiinnostusta yrittää oikein päästä keikoille tai muuten kehittää bändiä tosissaan. Wk |
Keny 17.03.2004 13:17:47 | |
---|
Yhdyn edellisiin,pihalle vaan ja lujaa.Mulla ois menny hermo joo tokasta peruumisesta ilman kunnon syytä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Tympee Huttunen 17.03.2004 13:23:14 | |
---|
Kenkää vaan. " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
Dunga 17.03.2004 19:02:15 | |
---|
Ei helevetti, ulos tommoset Waits at the window, wearing the face that she keeps in a jar by the door.
Who is it for? |
kingdom 17.03.2004 21:51:09 | |
---|
Tommonen pelle pihalle sitten saman tien. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
juici 17.03.2004 22:10:14 | |
---|
Pois pois pois. Meillä tuollaset olis saaneet kikkiä jo aikoja sitten. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
PlasmaDemon 17.03.2004 22:11:10 | |
---|
Tommonen pelle pihalle sitten saman tien. Tehtävä suoritettu. Mission Complete! Pelle on bändistä ulkona ja vielä omasta tahdostaan. Tajus varmaan itekki ettei siitä mitään tuu. "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
lasse.komulainen 30.03.2004 13:30:42 | |
---|
tapa se ja tee pahaa hänen lähipiirilleen |
baron 30.03.2004 15:32:46 (muokattu 30.03.2004 15:34:43) | |
---|
Ei treeneihin houkutella, se on pelkkä ilmoitusasia Edit Ota sellainen, joka koko ajan kyselee, millois' seuraavat. Vaikka se ei osaiskaan, kyllä se oppii. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Lord of the strings 30.03.2004 17:12:12 | |
---|
Lyö sitä rumpukapulalla päähän. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille |
Heavymies 30.03.2004 20:12:02 | |
---|
Lyö sitä rumpukapulalla päähän. TUNGE SE POIKITTAIN SEN PERSEESEEN!!! Monoa vaan tollasille Einareille. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
JM 31.03.2004 10:21:51 | |
---|
Lyö sitä rumpukapulalla päähän. Jep, halolla harteilla mokomaa! Lyö vielä turpaan ja vittuile sille jos uskallat ;).. Suututtaa tuommoinen pelleily, mikä on vielä valitettavasti aika yleistä nykyään. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
strophe 31.03.2004 10:55:03 | |
---|
Vastaavankaltaisissa tapauksissa neuvoa ei edes kannata kysyä, monoa suoraan. Jos jo alussa on noin hyvä motivaatio, niin sitten on hauskaa kun on treenattu kymmenkunta biisiä valmiiksi levylle ja poks, mies ei ilmesty. Ja sama rumba uudelleen. Apinoille banaanien sijaan kenkää. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |