onko teidän mielestä reilua, että on olemassa ihmisiä, jotka haluavat perustaa yhtyeitä, ja sitten on ihmisiä, jotka haluavat soittaa yhtyeessä, mutta eivät kuitenkaan jaksa lähettää vaikkapa pikaviestejä sille, joka on perustamassa yhtyettä? minun mielestäni laiskat ihmiset ovat turhia. mikkotuomasantero. |
onko teidän mielestä reilua, että on olemassa ihmisiä, jotka haluavat perustaa yhtyeitä, ja sitten on ihmisiä, jotka haluavat soittaa yhtyeessä, mutta eivät kuitenkaan jaksa lähettää vaikkapa pikaviestejä sille, joka on perustamassa yhtyettä? minun mielestäni laiskat ihmiset ovat turhia. No jos on niin laiska ettei jaksa lähettää viestejä niin todennäköisesti ei jaksa kauan soittaakaan siinä bändissä joten turha jätkä semmoinen. "G-strings are for strippers" |
onko teidän mielestä reilua, että on olemassa ihmisiä, jotka haluavat perustaa yhtyeitä, ja sitten on ihmisiä, jotka haluavat soittaa yhtyeessä, mutta eivät kuitenkaan jaksa lähettää vaikkapa pikaviestejä sille, joka on perustamassa yhtyettä? minun mielestäni laiskat ihmiset ovat turhia. Kannattaisiko lähteä katsomaan ongelmaa myös siltä kantilta, että antaa ilmoituksellaan sitä intoa vastata ja aihetta ottaa yhteyttä? Eli panostetaan mielenkiintoiseen ja mielenkiinnon herättävään ilmoitukseen, josta saa selvän mistä on kyse, mitä soitetaan, mitkä ovat tavoitteet, ketä etsitään jne. Jos nuo asiat ovat kunnossa, pestin arvoiset soittajat kyllä ottavat yhteyttä ilmoituksen huomatessaan. "Look behind you, a three-necked guitar!" |