Aihe: Napakymppi
1
Feggy
09.07.2004 17:43:15 (muokattu 09.07.2004 18:10:39)

Niin, täälläkin on mietitty ma mista löytäisin sen soittajan..

Ehkä Mnet voisi alkaa sponssaamaan Muusikoiden napakymppiä. Idean esitteli takavuosina Alivaltiosihteeri.

Keikalla basisti x seisoo kikatellen sermin takana ja toisella puolella on kolme kitaristia a, b ja c. Sitten haastatellaan kitaristeja: a sanoo: "No, mä oon tämmöinen jormakka kepittäjä" jne.

Muistin kätköihin jää se, mitä kitaristi b vastasi basistin kysymykseen: "Jos sä pääsisit mun kanssa keikalle, niin miten sä soittaisit?"

"Matkakäärössä" on biisin nimi, jota basisti ja kitaristi pääsevät yhdessä soittamaan..

Enempää ei tällä haavaa tule mieleen..

Hyvä idea, eikö?
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
Härski
09.07.2004 17:53:22
Tuon ansiosta TV maksut jouduttaisiin poistamaan, että ihmiset eivät hylkäisi televisioitaan.
Lord of the strings
09.07.2004 18:40:13
Tuon ansiosta TV maksut jouduttaisiin poistamaan, että ihmiset eivät hylkäisi televisioitaan.

Onnistuit jälleen tiivistämään koko totuuden yhteen lauseeseen. Ilmiömäistä!
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| "Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta.
Antti1997
09.07.2004 21:45:02
Onnistuit jälleen tiivistämään koko totuuden yhteen lauseeseen.

Anteeksi herra, mutta saanen huomauttaa että herra Härskin kirjoittama VIRKE koostuu kahdesta LAUSEESTA.
"Kattoos ny poeka!" [Kyllä lähtee]
Härski
09.07.2004 21:55:35
Anteeksi herra, mutta saanen huomauttaa että herra Härskin kirjoittama VIRKE koostuu kahdesta LAUSEESTA.

Kuules, Herra äidinkielemme erikoismaisterilähestulkoon, ketä kiinnostaa? Sitä paitsi, vaihda se Mauno Ahosen kuva avatariisi ja mene pelaamaan pesäpalloa!
Antti1997
10.07.2004 12:01:57
Kuules, Herra äidinkielemme erikoismaisterilähestulkoon, ketä kiinnostaa? Sitä paitsi, vaihda se Mauno Ahosen kuva avatariisi ja mene pelaamaan pesäpalloa!

HooHOho!

Ettei nyt ihan aiheen vierestä mennä, tuohan olisi loistava ohjelmaformaatti!
"Kattoos ny poeka!" [Kyllä lähtee]
Härski
10.07.2004 13:00:25
Ettei nyt ihan aiheen vierestä mennä, tuohan olisi loistava ohjelmaformaatti!

Ei. Olet väärässä, lue ensimmäinen vastaus.
Chemo
10.07.2004 15:48:51

Hyvä idea, eikö?

Joo, onhan tuo. Hoho!

Ehkäpä tuommoinen toimisi myös ohjelmanumerona Muusikoiden.netin miiteissä?
Ramalamadingdong.
Kapane
11.07.2004 16:24:36

Ei. Olet väärässä, lue ensimmäinen vastaus.

ei olet väärässä. Minä voisin ostaa toisen television tuon takia.
Personal Jesuss & Modern Angel [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 Britneyn Playboy kuvat!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)