Aihe: Kokemuksia Stella Starista? 1 | |
---|---|
![]() 13.08.2004 10:36:21 | |
Terve, meidän kökköbändi on menossa parin muun orkan kanssa ensi viikolla Stella Stariin keikalle. Olis mukava kuulla kokemuksia siellä soittaneilta bändeiltä.. toimiko homma? Mitä roinia veitte sinne? Miten se paikan oma miksaaja toimi? Oliko riittävästi / vähän / ei ollenkaan bändikaljaa ;) Avustanne kiittäen, Kieppi www.pestida.com Jeesus pelasti minut metallimusiikille ;) | |
![]() 13.08.2004 10:45:05 (muokattu 13.08.2004 10:46:42) | |
Terve, meidän kökköbändi on menossa parin muun orkan kanssa ensi viikolla Stella Stariin keikalle. Olis mukava kuulla kokemuksia siellä soittaneilta bändeiltä.. toimiko homma? Mitä roinia veitte sinne? Miten se paikan oma miksaaja toimi? Oliko riittävästi / vähän / ei ollenkaan bändikaljaa ;) Avustanne kiittäen, Kieppi www.pestida.com Homma toimii tietyiltä osin oikein messevästi, roudausta helpottamassa on parit rullakot, asiallinen bäkkäri löytyy ja bändikaljaakin saa, ja omistaja on mukava tyyppi jonka kanssa on helppo sopia jutut. Ja sitten se ei-niin-messevä osuus. Paikan tiskinä on Yamahan 01/V-digipöytä, joka ei oikein tähän tarkoitukseen sovellu. Myös master-eq on jostain käsittämättömästä syystä ihan eri paikassa kuin pöytä, joten soundien aikaansaaminen voi olla kovin mielenkiintoista puuhaa... Miksaajista tää pitkätukkainen ulkomaalaisperäinen kaveri on ihan asiamiehiä, TOSIN kannattaa tsekata siltä erikseen pariin otteeseen että monitorit tulee sitten PRE eikä POST fader :-) Jos teillä on oma äänimies, kandee hyvissä ajoin sopia kuka tekee mitäkin ja mitenkin. Mitään omia soittokamoja tuolla mestoilla ei ole. Mikkejä löytyy ihan kiva perusvalikoima, samoin DI-bokseja on joitain. Eli soittimet ja vahvistimet messiin. EDIT: vois vastata niihin kysymyksiinkin | |
![]() 13.08.2004 10:56:09 | |
Mun viissenttinen taas. Mestassa on viimeaikoina muuttunut meininki aikalailla huonommaksi vaikka ei se ennenkään mikään hyvä ollut. Omistaja potki ymmärtääkseni miksaajan helvettiin ja otti audiopuolen "haltuun".Ensi töikseen vaihto PÖYDÄN pienempään kun baarihenkilökunta oli valittanut että musa soi liian kovaa.Eli voi unohtaa sen talon henkilökunnan asiantuntemuksen. Stage sijaitsee yhdessä nurkassa akustisesti aika karmeessa paikassa.Mä en tiedä mitä mikeille on tapahtunut, mutta viimeksi kun olin kattomassa keikkaa niin rummuissa oli overina 57 ja kaks muuta mikkiä oli isketty kiinni samaan tomiin.Basarissa oli joku mötikkä mut kanava tais olla kiinni tai jotain.Skeboissa oli 57:t. Bissejä taitaa saada jonkun verran.Sopimusasia.Ja sopimus hoidetaan egyptiläisen kaverin kanssa joka varmasti osaa käydä kauppaa paremmin ku suomalaiset rokkarit. Eli ottakaa mukaan ainakin omia mikkejä ja kaveri joka osaa miksata ja puhua arabiaa.Jos ei löydy niin pistäkää viestiä illan muille bändeille jos sieltä päin löytyisi vetoapua. Muuten mesta onkin sitten ihan ok.Bisse maistuu kutakuinkin samalta kuin muissakin baareissa eikä ole liian kallista.Happy hour-aikaan bisse taitaa kustantaa pari ekeä.Röökistä saa maksaa ittensä kipeeksi (jotain 7.x euroa) joten sitä laatua tarpeeksi mukaan. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... | |
![]() 13.08.2004 12:04:18 (muokattu 13.08.2004 12:07:41) | |
Mun viissenttinen taas. Mestassa on viimeaikoina muuttunut meininki aikalailla huonommaksi vaikka ei se ennenkään mikään hyvä ollut. Omistaja potki ymmärtääkseni miksaajan helvettiin ja otti audiopuolen "haltuun".Ensi töikseen vaihto PÖYDÄN pienempään kun baarihenkilökunta oli valittanut että musa soi liian kovaa.Eli voi unohtaa sen talon henkilökunnan asiantuntemuksen. Se vanha Allen&Heath oli kyllä ns. "fucked up beyond all repair" tuossa viime syksynä jo, kanavien toiminta oli satunnaista, masterosasto kokonaan paskana, kama piti puskea groupista PA:lle. Samassa yhteydessä ne muuten uusi koko PA-läjän, noi vanhat oli vuokraroinaa. Me oltiin tuolla viimeks kesäkuussa, ja kyllä siellä ainakin sillon oli vielä talon miksaajat. Tohon "musa soi liian kovaa"-juttuun en kyllä sano yhtään mitään, kuulostaa suorastaan keksityltä edellämainittujen seikkojen valossa. Ja se tapahtunut muutos oli se että alkoivat bookata keikkoja itse ohjelmatoimiston sijaan. Tää Johnny ei sitten tosiaan oo ihan hirveen yhteistyökykyinen tyyppi, pinna ihan pimeen kireellä aina. Stage sijaitsee yhdessä nurkassa akustisesti aika karmeessa paikassa.Mä en tiedä mitä mikeille on tapahtunut, mutta viimeksi kun olin kattomassa keikkaa niin rummuissa oli overina 57 ja kaks muuta mikkiä oli isketty kiinni samaan tomiin.Basarissa oli joku mötikkä mut kanava tais olla kiinni tai jotain.Skeboissa oli 57:t. Aika jännää, ottaen huomioon ettei talon mikkisatsissa viisseiskoja ole ensinkään. Eli ottakaa mukaan ainakin omia mikkejä ja kaveri joka osaa miksata ja puhua arabiaa.Jos ei löydy niin pistäkää viestiä illan muille bändeille jos sieltä päin löytyisi vetoapua. Ei tarvinnu seitsenpäiselle eksoottisiakin soittimia sisältävälle porukalle kyllä yhtään ylim. mikkiä, talon kamoilla selvittiin. Pöytä lähinnä tökki vastaan, persettä kun ei ko. digitiskissä ole eq-nupikoita joka kanavalle erikseen. EDIT: ajattelis kun kirjottais | |
![]() 13.08.2004 12:13:29 | |
Digitiski oli joskus ja viimeksi ei ollut.Tiedä sitten.Viisseiskan mä tunnistan vaikka hajun perusteella joten niitä viimeksi oli mm. ovarina.Sano mitä sanot.Tiskin takana kävi heilumassa kolme kännistä äijää vuorotellen-mistään talonmiksaajasta tietoakaan.Sen , että se sai fudut, kuulin luotettavalta taholta joka järkkää klubeja Stellaan.Mikkien sijoittelu oli sellainen huumoripläjäys että PA:n ois voinut muutenkin jättää pimeeksi.Eli kuten kaikissa mestoissa niin myös Stellassa hommat hoituu jos osaa ja jaksaa hoitaa.Oon siellä hyvääkin meininkiä nähnyt.PA-osasto on auttamatta liian pieni muutenkin joten eipä noilla niin hirveästi oo väliä. I hate eatin' vegetables...
![]() 13.08.2004 12:19:10 | |
Digitiski oli joskus ja viimeksi ei ollut.Tiedä sitten.Viisseiskan mä tunnistan vaikka hajun perusteella joten niitä viimeksi oli mm. ovarina.Sano mitä sanot.Tiskin takana kävi heilumassa kolme kännistä äijää vuorotellen-mistään talonmiksaajasta tietoakaan.Sen , että se sai fudut, kuulin luotettavalta taholta joka järkkää klubeja Stellaan.Mikkien sijoittelu oli sellainen huumoripläjäys että PA:n ois voinut muutenkin jättää pimeeksi.Eli kuten kaikissa mestoissa niin myös Stellassa hommat hoituu jos osaa ja jaksaa hoitaa.Oon siellä hyvääkin meininkiä nähnyt.PA-osasto on auttamatta liian pieni muutenkin joten eipä noilla niin hirveästi oo väliä. No huhhuh, sekavaa. Tää on tapahtunut ihan hiljan? Vielä kesäkuussa hommat oli suhtkoht mallillaan... | |
![]() 13.08.2004 12:26:04 | |
No huhhuh, sekavaa. Tää on tapahtunut ihan hiljan? Vielä kesäkuussa hommat oli suhtkoht mallillaan... Mä vähän luulen että tuolla kiertää kamat aikalailla.Hmmm.... Asun tässä aika lähellä joten suht usein tulee käytyä ja mikkipolitiikka ainakin heittelee laidasta laitaan. I hate eatin' vegetables...
![]() 13.08.2004 12:39:49 | |
Mä vähän luulen että tuolla kiertää kamat aikalailla.Hmmm.... Asun tässä aika lähellä joten suht usein tulee käytyä ja mikkipolitiikka ainakin heittelee laidasta laitaan. Joo. Kumma homma kyllä. Mulla on vaan sitten ollut hyvä mäihä - tossa bändin basistilta kysyin niin toi kesäkuun veto oli kai just ennen kun pistivät taas vaihteeks ohjelmatoimistoa vaihtoon. Ihme touhua. | |
![]() 13.08.2004 14:50:39 | |
Meillä piti olla siellä veto viime kuussa, mutta sitten keikkajärkkääjä siirsikin Factoryyn. On kuulemma stellasta toisinaan vähän nihkeää saada keikkaliksoja, ellei tajua kysellä niitä ennen kamojen paikoilleen roudausta. PA:stakin on kuullut kovia pelotteluja useammaltakin taholta... Huom! Nämä siis kaikki kuulopuheita, itse en ole siellä keikalla ollut. Kuitenkin sen verta monelta suunnalta noita samoja napinoita kuullut, ettei ne ihan tuulesta temmattuja voi olla... EYESCREAM, uusia biisejä tarjolla! | |
![]() 14.08.2004 19:09:14 | |
Me oltiin heinäkuun lopulla siellä soittamassa, jossa miksaus toimi muuten hyvin, mutta laulumonitori ei oikein jaksanut kantaa... Talon puolesta oli äijää knöödiä vääntämässä, vähintäänkin kohtuulliset saundit, ja stagella tilaa mesota. Ihan jees paikka, saatiin 24 bisselippua ja siinä kaikki, torstaina kun soitettiin. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)