Calmless Spirit 04.07.2004 16:34:45 | |
---|
Mistä mä löydän bändin? olisko jotain neuvoja bändin kokoomiseen? Never grow old! |
Härski 04.07.2004 16:45:37 | |
---|
Katso reseptivapaat lääkkeet Wanted- palstalta. |
Super-Jari 04.07.2004 19:34:04 | |
---|
Kysele kavereilta jotka soittaa ja kysele kavereilta joilla on soittaja kavereita. Etsi itse netin avulla ja oikeassa elämässä. Älä pidä rimaa liian korkealla. Ole avoin. Puhu. Kysele. Kysele. Ja kysele. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Cornflake 04.07.2004 21:03:32 | |
---|
Asiaa sivuten: jos jotakuta kiinnostaa biisinäytteesi niin se lautautuu aika kehnosti oman koneesi C-levyltä. ___ ___ ___ Itsensä markkinointi on päivän sana. Kirjoita asiallinen ilmo Wanted-palstalle ja muille vastaaville. Ja jos ei tärppää niin pistä uusi. Vastaa muiden ilmoihin. Asiallinen on homman nimi. Jos ilmo on siansaksaa niin ei vastauksia ropise vaikka ilmoittajana olisi kuka tahansa. |
Jani The Rock 04.07.2004 21:14:44 | |
---|
Itsensä markkinointi on päivän sana. Kirjoita asiallinen ilmo Wanted-palstalle ja muille vastaaville. Ja jos ei tärppää niin pistä uusi. Vastaa muiden ilmoihin. Juuri näin. Rohkeasti vain. Himasta ei ketään tulla hakemaan. Nimimerkillä "Laitoinpa ilmon Wanted -palstalle ja parin viikon päästä siitä pidettiin ensimmäiset treenit". Don`t mess with the countryboys |
Cornflake 04.07.2004 22:19:32 | |
---|
Jos vastaat muiden ilmoihin niin muista myös olla itse aktiivinen (ei kuitenkaan riesa). Näytä että sulla on draivia ja todella haluat tehdä jätkien kanssa hommia. Tuolla on meinaan kiljoona paskanlorttia makaamassa kotona ja jos vaivautuvatkin johonkin ilmoon vastaamaan niin asennevamma paistaa samantien ja pitkälle. |
KTR 06.07.2004 00:25:01 | |
---|
Vähän sama ongelma mulla. Eipä oikein bändiläisiä löydä. Wanted-palstalla ilmoa on, mutta eipä nyt oikein tunnu auttavan. Sosiaaliset kontaktit ulkomaailmaan on tällä hetkellä sen verran huonot, että niiden kautta tuskin soittokavereita löytää. Pitää kattella, jos tässä tulevaisuudessa sillä haaraa asiat paranee. |
basistivol666 06.07.2004 23:35:56 (muokattu 06.07.2004 23:36:18) | |
---|
elämän vaikeimpia kysymyksiä Ei helvetti! Tiedättekö jätkät mikä on kaikkein pahin? No italianpata...tai broileripyörykät...tai jos ne olis molemmat yhdessä...ei saatana siinähän ei supistaja sulkeutuis ollenkaa pitkään aikaan, kun sitä tulis ja tulis vaan yhtä kyytiä ja pitkään |
sir.henry 08.07.2004 23:34:58 | |
---|
Tietysti tiuhaan asutulla alueella treeniksen omistaminen/mahdollisuudet sellaisen järkkäämiseen helposti, ehkäpä jopa ilmaiseksi, auttaa asiaa. Vielä jos rummut löytyy niin asia on pihvi. |
Lilcor 12.07.2004 23:25:45 | |
---|
Eipä minullakaan ole bändiä tällä hetkellä, eikä varmaan tulekkaan vahvistimen puutteen takia vähään aikaan. Hihi :EE |
Kride2 14.07.2004 12:53:46 | |
---|
Minkä ikäne oot? |
Juha86 15.07.2004 22:53:09 | |
---|
Mä oon Wantedin kautta 3 ihmistä löytänyt. Tosin enää 1 niistä soittaa samassa bändissä. Mut kyllä niitä löytyy. Mekin etittiin vaikka kuinka pitkään basistia, ja nyt lopuksi on löytynyt kaksikin, jotka saa taistella paikastaan bändiin. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
Joku vaa 17.07.2004 01:08:45 | |
---|
Mä oon Wantedin kautta 3 ihmistä löytänyt. Tosin enää 1 niistä soittaa samassa bändissä. Mut kyllä niitä löytyy. Mekin etittiin vaikka kuinka pitkään basistia, ja nyt lopuksi on löytynyt kaksikin, jotka saa taistella paikastaan bändiin. Voin vahvistaa tämän tiedon... (= Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
KMT 17.07.2004 01:49:06 | |
---|
Mä oon Wantedin kautta 3 ihmistä löytänyt. Tosin enää 1 niistä soittaa samassa bändissä. Mut kyllä niitä löytyy. Mekin etittiin vaikka kuinka pitkään basistia, ja nyt lopuksi on löytynyt kaksikin, jotka saa taistella paikastaan bändiin. Ottakaa molemmat "Ääninäytteittesi perusteella suosittelisin suuntaamaan sen musiikillisen monilahjakkuutesi lähinnä sinne kuuntelupuolelle" -JK |
strophe 17.07.2004 21:34:40 | |
---|
Kuinka moni bändi voi väittää kokoonpanonsa sisältävän kaksi basistia? Siinä hyvä ja persoonallinen idea. Tosin yhdessäkin on jo kestämistä... :/ Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
Eddy 17.07.2004 23:37:12 | |
---|
Kuinka moni bändi voi väittää kokoonpanonsa sisältävän kaksi basistia? Siinä hyvä ja persoonallinen idea. Tosin yhdessäkin on jo kestämistä... :/ Marko "presidentinpoika" Ahtisaaren bändissähän soitti kaksi basistia.Semmoinen etu siinä on,että oikeita ääniä tulee kaksinkertainen määrä (jos niitä nyt sattuu tulemaan),toisaalta vääriäkin tulee tuplasti,mut nythän tää menee jo pessimismin puolelle... Koskettelen soittimia... |
Unworthy Knight 18.07.2004 00:19:52 | |
---|
Kuinka moni bändi voi väittää kokoonpanonsa sisältävän kaksi basistia? Siinä hyvä ja persoonallinen idea. Tosin yhdessäkin on jo kestämistä... :/ Barathrum taitaa kuulua näihin joilla on pyörinyt useempikin basisti yhtäaikaa, kolme parhaillaan. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
juici 18.07.2004 22:27:33 | |
---|
Barathrum taitaa kuulua näihin joilla on pyörinyt useempikin basisti yhtäaikaa, kolme parhaillaan. Ja kun osa soittaa säröllä ja toinen cleanilla niin hyvä tulee! Jyrää. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Skywalker 20.07.2004 01:58:38 | |
---|
noniinkyllä..... Hey ho, let's go |
SSilver 20.07.2004 02:48:27 | |
---|
Nyt on kyllä offtopicia parhaimmillaan taas pojilla... Kaikki menee päin vittua paitsi mulkku. |