jussiohman 14.09.2004 15:59:51 | |
---|
Minkälaisia kytköksiä teillä on omilla paikkakunnillanne bändien välillä? Onko yhden basistin harteilla seitsemän bändin treenit tm. Meillä on vuonna 86 -syntyneiden välille muodostunut aineskin neljän bändin välille aikamoiset kytkökset. Ainakin minulla on kolme bändiä, joista jokaisen soittajat soittaa muissakin bändeissä ja minä myös niissä ja niiden soittajat muissa bändeissä ja sitä kautta taas ne soittaa samassa missä minä jne.. Lihava sinkku hakee kontaktia |
eleeton 14.09.2004 17:28:40 | |
---|
ainahan näitä, kun on pieni paikka niin samat jannut pyörii millon missäkin.. |
Henko 14.09.2004 18:32:55 | |
---|
ainahan näitä, kun on pieni paikka niin samat jannut pyörii millon missäkin.. Noin se on isoissakin paikoissa. Tai riippuu mitä isolla tarkoitetaan. If it's too loud, you're too old. |
poppamies 14.09.2004 21:13:57 | |
---|
ainahan näitä, kun on pieni paikka niin samat jannut pyörii millon missäkin.. Ei se ole paikkakunnan koosta kiinni. Kyllä ne Helsingissäkin ovat soittaneet ristiin rastiin aina Danny'n ajoista lähtien. Kyllä se vaan niin on että muusikot on vähän sellaista "sisäsiittoista" porukkaa ja monessa mukana. "G-strings are for strippers" |
VÄKIPÄÄ 14.09.2004 21:38:16 (muokattu 14.09.2004 21:39:01) | |
---|
Yhteen aikaan hyvinkään punksgenessä n. 10 jätkää muodosti n. 8 bändiä! "Haista sinä, homo, vittu! Nyt lähetään vittuun täst sikalasta."
-Joku meidän bändistä. |
Vilhelmus 14.09.2004 22:27:35 | |
---|
Täällä nyt, pikkupaikkakunnalla, on ihan helvetin vähän soittajia, saati bändejä, mutta yhteyksissä siis toki ollaan. Yhteiskeikkaa sukupolvien välillä tehdään parin viikon päästä.. "Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera |
paavi 15.09.2004 11:21:51 | |
---|
Muusikoiden.netin sisäpiiri tietenkin. täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Locrian 15.09.2004 11:35:05 | |
---|
Stadissa taitaa olla noita sisäpiirejä useampia jotka sitten joidenkin henkilöiden osalta aina limittyvät toisiin vastaaviin.Nuoret tekijät jeesailevat toisiansa ja apua ei helposti lähetä pyytämään vierailta tahoilta jos se käyrätorvisti (?) löytyy "sisäpiiristä".Näinhän se on aina mennyt ja tulee jatkossa menemään.Tietenkin nuo porukat elävät aina jonkinverran mutta kuitenkin... -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour |
vantage 15.09.2004 11:44:49 | |
---|
Jep! Mulla on ainakin 5 bändiä tällä paikkakunnalla. Pieniä musiikillisia eroja, ja miehisiä muutoksia on. Mutta aika pitkälle samat äijät jokaisessa. "Tell me what to do, I got a special place for you..."
IHKK #5 |