Aihe: Onko Yamaha PSR ja tavaratalon Casio parempi kuin oikea bändi
1
musamies
11.09.2004 09:16:21
Kun kerran Yamaha PSR:stä tai tavaratalosta ostetusta Casiosta voi laittaa päälle ensin itsestäänjammailun vaikka valssin muodossa ja tämän jälkeen ottaa sieltä loistavan rockbändin, niin vaikka nämä nöyrät orkesterit olisi kytketty 50 kilowatin PA kamoihin ja voimakkuus säädetty maltilliseksi, ei rock osastolle siirryttäessä ala valitus, ettei pääse muka fiilikseen kun soitetaan näin hiljaa? Kaikki musiikkityylit saadaan tulemaan hiljaa ja kovaa.

Miten on mahdollista, että tavaratalon koskettimien sisäänrakennetut bänditkin suoriutuvat rokin soittamisesta kohtuuvoimakkuudella siinä missä muidenkin musiikkityylien?!

PS: Jotta pääsette fiiliksiin mukaan, niin muistelkaa TV:ssä ollutta sketsiohjelmaa.. "Syysterveiset, syysterveiset, syyys terveiset..
kivi
11.09.2004 10:48:47
Hullu!
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
musamies
11.09.2004 11:06:40 (muokattu 11.09.2004 11:17:57)
Hullu!

Hullua siinä on lähinnä se kun nämä mahtavat insinööritaidonnäytteet ;-) tekevät mitä pyydetään ja juuri sillä voimakkuudella kuin halutaan. Mikseipä sitten ihmisistä koostuva bändi?

Mietipä Kivi kummalla tavalla saisi yleisön helpommin hyvälle tuulelle: vetää nupit kaakossa ja otsa rypyssä death metallia tai vaihtoehtoisesti tavaratalon Casiolla sen Huuliveikkojen Syysterveiset...

Ikimuistoisia musiikkielämyksiä, joista olen saanut nauttia, oli kun joku vanhempi ja nuorempi mies vetelivät joskus 1980 luvulla taustamusiikkia Hammondeilla ruokakaupan aulassa. Fiilikset oli huipussaan!
kivi
11.09.2004 11:16:25
Hullua siinä on lähinnä se kun nämä mahtavat insinööritaidonnäytteet ;-) tekevät mitä pyydetään ja juuri sillä voimakkuudella kuin halutaan. Mikseipä sitten ihmisistä koostuva bändi?

Sä puhut nyt keskenään vertailukelvottomista asioista. Provokaationakin tuo on samaa tasoa, kuin jos innostuisit kehumaan kännyköiden soittoääniä suhteessa Mozartiin ja käyttäisit referenssipisteenä Kouvolan tehtaiden sellusilppurin ääntä.

Ei mee läpi. Koeta uudestaan paremmalla onnella, koska nyt tuli kuten arpalipussa sanotaan: "Ei voittoa, ingen vinst, kiitämme kannatuksesta." Joku raja provoillakin
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
musamies
11.09.2004 11:19:35
Kaveri oli hankkinut Yamaha PSR 3000 itsestäänjammailevan koskettimiston ja se toimi ainakin ihan kybällä. Musiikkityylejä on vaikka muille jakaa. En tosin tullut tarkistaneeksi löytyykö siitä death metallia.
kivi
11.09.2004 11:28:49
En tosin tullut tarkistaneeksi löytyykö siitä death metallia.

Sitkeä sissi...
(Handsome Dick Manitoba)    
musamies
11.09.2004 11:32:44
Sitkeä sissi...

Death metal edustaa minulle samantapaista huumoripläjäystä kuin ne tavaratalon Casiot. Myöskin sillä tavoin voisi yllättää yleisön kun vetäisisi jossain odottamattomassa yhteydessä jotain mieletöntä örinäheviä kun oltaisiin varauduttu johonkin aivan muuhun.

Kummelin Kahilainen, Silvennoinen ja muut tyypit ovat aivan mahtavia tällä musiikkihubailun saralla. Samalla myös loistavia muusikoita.
LHU
11.09.2004 12:46:27
Death metal edustaa minulle samantapaista huumoripläjäystä kuin ne tavaratalon Casiot. Myöskin sillä tavoin voisi yllättää yleisön kun vetäisisi jossain odottamattomassa yhteydessä jotain mieletöntä örinäheviä kun oltaisiin varauduttu johonkin aivan muuhun.

Nyt on pakko kysyä, mitä sä vedät? Onks sulla oma laboratorio siellä missä nyt oletkin? Koska fysiikasta et tunnu tajuavan yhtään mitään niin on ihan pakko vetää johtopäätös että toi kemia sulla tuntuu olevan hallussa. Huh-huh.
Ei ne vuodet, vaan ne kilometrit...
musamies
11.09.2004 13:54:12
Voitko valaista mikä seikka minulta jäi mukamas tajuamatta?
LHU
11.09.2004 14:08:16
Voitko valaista mikä seikka minulta jäi mukamas tajuamatta?

Jaa mää vai?

Miksi jääkaapissa on valo?
Ei ne vuodet, vaan ne kilometrit...
PwrChordAccent
11.09.2004 17:51:03

...käyttäisit referenssipisteenä Kouvolan tehtaiden sellusilppurin ääntä.

:-D
Pakko kysyä oletko jo sellaisenkin ehtinyt mikittää...."offtopic"
Ylläri
11.09.2004 18:47:30
Olen tähän asti ollut sitä mieltä että Musamiehen jutuissa on ehkä joskus himpun verran järkeäkin, mutta tällaiset threadit saavat kyllä sen vähäisenkin uskottavuuden murentumaan. Voisiko tämän melusaastejankutuksen jotenkin keskittää yhteen viestiketjuun, alkaa meinaan olla jo vahvaa trollauksen makua ilmassa...
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
musamies
11.09.2004 23:16:06
Olen tähän asti ollut sitä mieltä että Musamiehen jutuissa on ehkä joskus himpun verran järkeäkin, mutta tällaiset threadit saavat kyllä sen vähäisenkin uskottavuuden murentumaan. Voisiko tämän melusaastejankutuksen jotenkin keskittää yhteen viestiketjuun, alkaa meinaan olla jo vahvaa trollauksen makua ilmassa...

Hyvä nimimerkki Ylläri, avaa oma keskustelu jostain aiheesta, jonka koet itse kiinnostavaksi.

Ei kai me muusikot nyt niin hirveän otsaryppyisiä olla, ettei kestettäisi muutamaa sanaa Yamaha PSR:stä ja tavaratalon Casiosta - vaikkei aina samaa mieltä ollakaan?
Dumb
12.09.2004 16:07:36

kummalla tavalla saisi yleisön helpommin hyvälle tuulelle: vetää nupit kaakossa ja otsa rypyssä death metallia tai vaihtoehtoisesti tavaratalon Casiolla sen Huuliveikkojen Syysterveiset...

Ei kummallakaan tai sitten molemmilla. Jos minä haluaisin mennä katsomaan black metal -keikkaa, en todellakaan haluaisi kuulla mitään helkkarin Casio-pimputtelua.

Kuten kivi jo mainitsikin, joku roti.
eleeton
14.09.2004 17:38:12
mä haluisin löytää semmoisen mikkihiiricasion missä on midi-in ja out. yks on varastossa mutta lisää tarttis.
ei tehdä semmoisia enää nykypäivänä..

unohtakaa..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)