Aihe: Rumpali otti ja lopetti
1 2
Ben_D
01.09.2004 21:51:28

Maanantaina oli treenit ja kaikki ok. Työstettiin muutamaa uutta biisiäkin ja rumaplimme oli kovinkin innoissaan (ainakin ulkoisesti).

Tänään aamulla tuli viesti: "Etsikää uusi rumpali, mä myyn kannuni.". Että se siitä. Henkilökohtasia ongelmia ja velat niskassa. Tarvii kuulemma itselleen ja perheelleen aikaa jne. Lisäksi ei omien sanojensa mukaan ollut tyytyväinen omaan osaamiseensa ja me muut olimme kärsimättömiä ja ylimielisiä (mikä on täyttä paskaa). Myönnettäköön, että toisinaan alkoi jo vähän puuduttamaan kun vedetään samoja biisejä 30:nen kerran eikä hänelle vieläkään muistunut eri osat mieleen. Siellä sen kannut on treenikämpillä ja kaverin tuntien, ei se ainakaan itse tee myymisen eteen yhtään mitään. Kai mun on laitettava ilmotus tänne..

No, verkot on heitetty vesille ja uutta rumpalia etsitään. Saas nyt nähdä, kuka olisi innokas soittamaan tollasta (ainakin nuorempien mielestä) ikivanhaa 80-luvun pikametallia. Eiköhän se uusi kannuttaja jostain löydy. On tossa jo muutama vaihtoehto mielessä. Katotaan kuin käy.
http://www.jatkoaika.com
JCM
01.09.2004 21:54:51 (muokattu 01.09.2004 21:55:23)

Se teki oikein se teidän rumpali. Jos jollekin bändihomma tuntuu vaikealta, niin on parempi lopettaa ajoissa eikä vasta sitten, kun ollaan nousemassa ekaa kertaa doningtonille ja paska on tullut housuun.

EDIT: Ja tämä on todennäköisesti siis muun bändin kannalta loppujen lopuksi pelkästään hyvä asia.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Ben_D
01.09.2004 22:12:28

Se teki oikein se teidän rumpali. Jos jollekin bändihomma tuntuu vaikealta, niin on parempi lopettaa ajoissa eikä vasta sitten, kun ollaan nousemassa ekaa kertaa doningtonille ja paska on tullut housuun.

EDIT: Ja tämä on todennäköisesti siis muun bändin kannalta loppujen lopuksi pelkästään hyvä asia.

Totta se on toikin. Ja vaikka tässä ei kukaan mitään Kerry Kingeja ja Dave Lombardoja olla niin onneksi hän tajusi itsekkin ettei soittotaito oikein ollut enään monen vuoden tauon jälkeen ajantasalla.

Mä olen tuntenut tän jannun vuosia ja oli mm. mun bestmanina meikäläisten häissä. Mutta nyt on sellanen tilanne, että se on meikäläisellekkin velkaa (ollut jo monta kuukautta) ja mua alkaa suoraan sanottuna vituttaan oikein kunnolla kun ei tässä itsekullakaan tota rahaa ylimäärästä ole.
http://www.jatkoaika.com
jwalk
06.09.2004 11:49:33
No,niin se meidänkin kalvotaiteilija"katosi".Ei ota yhteyttä eikä vastaa puhelimeen,perkele.Eilen oli yksi vanha veteraani soittamassa,kun pitäisi sovitut keikat hoitaa.Ukko oli vain aivan turvat täynnä.Ihmeen hyvin soitti n.3ssa promillessa.Rupes vaan vituttaa ja meinasin heittää kamat autoon ja lähtä kiitämään....Katsotaan nyt kumminkin vielä yhdet treenit.
Pummi
06.09.2004 21:00:21

taas vähän offtopiccina mut mä oisin ainaki innokkaana perustamassa semmosta just slayer, exodus tyylistä orkesteria laittamassa pystyy mut ei semmone musa meinaa napata nykyään kellekkään. ainaha tuo on paskamaista jos joku soittaja lähtee se on vähä niiku joutus alottaa kaiken alusta.
Ben_D
07.09.2004 02:37:55 (muokattu 07.09.2004 02:39:48)

taas vähän offtopiccina mut mä oisin ainaki innokkaana perustamassa semmosta just slayer, exodus tyylistä orkesteria laittamassa pystyy mut ei semmone musa meinaa napata nykyään kellekkään. ainaha tuo on paskamaista jos joku soittaja lähtee se on vähä niiku joutus alottaa kaiken alusta.

Mua ei sinänsä kiinnosta nappaako jotain vai ei. Mielummin soitan sellasta musiikkia, josta itse pidän enkä lähde juokseen muotivirtausten perään. Ei kaikki voi soittaa melo-thrashia, death/thrashia jne. Suomessa ei hirveesti ole 80-luvun old school pikametallia takovia ryhmiä (historiasta esim. Prestige, Airdash, Stone, Necromancer, Faff-Bey, Mengele, Oppression jne.) joten pakkohan sellanen oli laittaa pystyyn. Muutamia pienempiä nimiä lukuunottamatta ei tule kun Divine Decay (osittain Mokoma) mieleen.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Tympee Huttunen
07.09.2004 09:57:41
No,niin se meidänkin kalvotaiteilija"katosi".Ei ota yhteyttä eikä vastaa puhelimeen,perkele.

Vähän sama juttu kävi meilläkin. Ei vaan saanut rumpalia enää kiinni. Jos yritti soittaa niin ei vastannut, eikä koskaan soittanut takaisin. llmeisesti työkiireitä.

Ei ollut kuulunut miehestä yli kuukauteen, kunnes tuli soitto, että treenikämppä lähtee nyt alta. Hyvä tuuri. Tuli ongelmaan helppo ratkaisu. Kamat on nyt himassa ja tiedä vaikka menisi seuraavaksi myyntiin.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
ps3t
11.09.2004 21:45:48

Vittumaisinta ihmisissa on se etta niihin ei voi luottaa.
Life is shit and then you fucking die.
käsi
13.09.2004 06:13:45 (muokattu 13.09.2004 06:14:12)

ottaa kyl päähän jos bändissä soittaa epäluotettava tyyppi. parempi vaan että tajusi homman ja lopetti. ei muutaku uusi rumpali etsintään

Edittiä: pari kirvoitus häröä
hulluus on hulluudessa
Ben_D
13.09.2004 10:41:58

ottaa kyl päähän jos bändissä soittaa epäluotettava tyyppi. parempi vaan että tajusi homman ja lopetti. ei muutaku uusi rumpali etsintään

Edittiä: pari kirvoitus häröä

Kova on ollut etsintä jo viimeset pari viikkoa. Olen laittanut ilmoituksen kaikkiin keksimiini nettimedioihin, mutta on se kumma kun rumpalit ovat näemmä kadonneet kun pieru saharaan. En olis uskonut, että rumpalin löytäminen on näin vaikeeta.
Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä.
Super-Jari
13.09.2004 10:58:15
Kova on ollut etsintä jo viimeset pari viikkoa. Olen laittanut ilmoituksen kaikkiin keksimiini nettimedioihin, mutta on se kumma kun rumpalit ovat näemmä kadonneet kun pieru saharaan. En olis uskonut, että rumpalin löytäminen on näin vaikeeta.

Voi kuule, se on. Rumpalit, basistit ja laulajat on vaikeimpia löytää ainakin omian kokemusten perusteella. Kyllähän sitä ilman basistia ja laulajaa välttävästi voi harrastella, mutta soitappas jotain death metallia ilman rumpalia niin alkaa homma tuntua melko homostelulle.
Eihän virtuaalielämää voi korrekuloida in real life? -turbo
Ben_D
13.09.2004 11:01:31

Voi kuule, se on. Rumpalit, basistit ja laulajat on vaikeimpia löytää ainakin omian kokemusten perusteella. Kyllähän sitä ilman basistia ja laulajaa välttävästi voi harrastella, mutta soitappas jotain death metallia ilman rumpalia niin alkaa homma tuntua melko homostelulle.

Soitti mitä vaan niin se on ihan perseestä kun ei ole rumpalia. Vittu kun biisejä olis läjässä kun joku viitsis hinata itsensä paikalle ja alkaa paukuttamaan.

Nimimerkillä toistaiseksi rumpukoneen voimin pikametallia.
karkki
14.09.2004 11:56:53

Nimimerkillä toistaiseksi rumpukoneen voimin pikametallia.

Kiva että Zoomille on käyttöä - vaikka tuskin sitä ihan tuohon tarkoitukseen ostit ;-)
Tarjoa King Crimson -vinyylejä!
Ben_D
14.09.2004 15:06:44

Kiva että Zoomille on käyttöä - vaikka tuskin sitä ihan tuohon tarkoitukseen ostit ;-)

No en ostanut juu. Nyt sillä todellakin on käyttöä, mutta toivottavasti ei tässä tarkoituksessa pitkään.
Deathrace King
15.09.2004 00:42:31

Just tuon tyylistä pumppua ollaan perustamassa, ja meilläkin on rumpaliongelmia. Nyt saattaa ratketa, kun yks tuttu tulee paukuttamaan, sil ei vaa oo omia kannuja ja treenikämppäkuviotkaan eivät ole selvät. Välillä tuntuu niin hankalalta että oikein vituttaa, mutta en luovuta! Myöhän laitetaan Lappeenrantaan kunnon rässipumppu pystyyn, perkele!!!
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr).
Ben_D
15.09.2004 14:58:25

Just tuon tyylistä pumppua ollaan perustamassa, ja meilläkin on rumpaliongelmia. Nyt saattaa ratketa, kun yks tuttu tulee paukuttamaan, sil ei vaa oo omia kannuja ja treenikämppäkuviotkaan eivät ole selvät. Välillä tuntuu niin hankalalta että oikein vituttaa, mutta en luovuta! Myöhän laitetaan Lappeenrantaan kunnon rässipumppu pystyyn, perkele!!!

Meillä on kämppä, on biisejä, mutta se vitun kannujen kolistelija uupuu.. Mä olen samoilla linjoilla, että periksi ei anneta. Vaikka kukaan muu ei maailmassa soittais vanhaa pikametallia niin mä soitan.

Kaivan vaikka väkisin rumplain meille. Onneksi meilläkin on nyt yksi kaveri kiikarissa. Toivottavasti päästään sopimukseen hänen kanssaan. Saas nähä.
Hot RedX
23.09.2004 10:23:53
Mitä tää kertoo rumpaleista?
Teijo K.
23.09.2004 10:30:47

Mitä tää kertoo rumpaleista?

Että rumpalit ovat senverran harvinaisia, notta voivat valita _itseään_ oikesti kiinnostavan bändin missä soittaa.
jussiohman
23.09.2004 11:34:04
Että rumpalit ovat senverran harvinaisia, notta voivat valita _itseään_ oikesti kiinnostavan bändin missä soittaa.

Näin se taitaapi olla. Kohdelkaa hyvin rumpaleitanne ja tarjotkaa usein olutta niille, pysyvät tyytyväisinä.
Lihava sinkku hakee kontaktia
Juha86
23.09.2004 11:54:12
Näin se taitaapi olla. Kohdelkaa hyvin rumpaleitanne ja tarjotkaa usein olutta niille, pysyvät tyytyväisinä.

Hähäh, meidän rumpali on pakotettu olemaan meidän bändissä, koska muissa paikallisissa bändeissä ei oo rumpalin paikkaa vapaana =)

Meidän musatyyli ei kyllä oo sitä mitä se haluis vetää. Mut ellei se halua kokonaan bänditön olla, sen täytyy paukutella meillä. rok.
~totuus ei pala tulessakaan~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)