puppets 22.08.2004 21:35:48 | |
---|
Ollaan tässä mietitty että kehtaako kaverin heittää ulos kun hän tuli vasta bändiin ja luulee olevansa joku keulahahmo ja pomottaa meitä muita. mitä mieltä olette tästä? |
Super-Jari 22.08.2004 21:50:19 | |
---|
Älkää heti heivatko vaan sanokaa sille missä mennään. Jos ei tajua niin sitten monoa. - |
Eddy 22.08.2004 21:52:44 (muokattu 22.08.2004 21:53:48) | |
---|
Kannattaa varmaan keskustella kaverin kanssa ennen kuin ryhtyy noin radikaaleihin toimenpiteisiin.Jos viesti ei mene perille,ni sen jälkeen voi hyvällä omallatunnolla sanoa NÄKEMIIN! Edit:Vasara ehti ensin. Koskettelen soittimia... |
Sir Härö 23.08.2004 12:29:17 | |
---|
Öööö... kyllä jos luulee olevansa joku vitun pomo! Siis siinä teidän tapauksessa... Syyttäkää sukuani!
Hulluus on periytyvää!
...niin ja justise for alll... |
Jani The Rock 23.08.2004 12:59:30 | |
---|
Riippuu siitä, osaako se tyyppi asiansa. Hyvän soittajan/laulajan kanssa voi vähän säätääkin, huonon voi potkaista armotta pihalle. Don`t mess with the countryboys |
MrFunk 23.08.2004 14:58:43 | |
---|
Niinko muut on sanonu ni kattelkaa ensin...ja jos se vaan alkaa ärsyttää niin tehkää jotain spontaania yhdessä jossa sillä ei ole sananvaltaa. Voitte myös ilmoittaa että kyrpiinnyttää...jos ottaa itseensä niin kemiat ei pelaa...ja eihän semosella meininkillä kukaan halua soittaa. Kielet hauiksen mukaan... |
käsi 23.08.2004 17:19:00 | |
---|
oma kokemus on että keskustelkaa ensiksi. ja sitten vasta mietitte muuta. itelläni meni aikoinaan eräs kaveri suhde pilalle pitkäksi aikaa, koska kaveri sai kenkää meidän bändistä. asiasta keskusteltiin useaan otteeseen että mikä mättää. hän ei ottanut asiasta vaarin, ja pitkää tikkua vetämällä muun bändin kesken arvottiin että kuka sen sanoo. kukaan ei halunnut olla vapaaehtoinen sanomaan että nyt tuli potkut joten arvottiin ja mulle nasahti nakki. meni varmaan 2 kuukautta ennen ku pystyttiin seuraavan kerran edes juttelemaan. jotenkin kaverin vittuuntuminen potkuista kohdistui muhun, vaikka sanoin että tämä on koko muun bändin yhteinen kanta. ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä |
Chemo 23.08.2004 19:48:01 | |
---|
Aika monelle bändille muuten tekisi hyvää jos olisi selkeä johtaja joka ohjaisi touhua, ja ottaisi vastuuta asioiden operatiivisesta hoitamisesta. Toisaalta kyllähän luonnevikaiset "pomotyypit" - jotka pyrkivät määräilemään muita ihmisiä vain määräilyn vuoksi - ovat äärimmäisen rasittava ja heikontuntuinen ihmislaji. Sellainen saisi mun puolestani mennä. Ramalamadingdong. |
Dj.Dumbass 23.08.2004 21:43:37 | |
---|
kyllä mä heitin; rumpali ei jaksanu käydä treeneissä ja lopulta sanoi puhelimessa että ei hää jaksa käydä ku myö ei osata soittaa! vaikka ei ite todellakaan ole mikään kova rumpali... sanoin siihen sitten että ei tarvii enää tullakaan. Ja anopille Niket... |
Tokkejo 25.08.2004 12:43:04 | |
---|
Joo..joskus tuo tulee eteen kenelle tahansa ja syitä voi olla monia mm. pomotteleu, dokaaminen jne...listaa riittää.. Mutta asiaan. Kannattaa keskustella avoimesti tyypin kanssa asiasta...ja jos ei mene jakeluun niin ei siinä vaihtoehtoja paljoakaan jää....Meillä sama tilanne edessä. Ikävää... Jos sanat hukassa, niin sitten on laulettava lönnruuttia |
Da Make 25.08.2004 14:02:23 | |
---|
Joo..joskus tuo tulee eteen kenelle tahansa ja syitä voi olla monia mm. pomotteleu, dokaaminen jne...listaa riittää... Eräs klassinen tilanne: "Soittakaa tätä riffiä, niin mä sooloilen." Hah, ex-kitaristille terkkuja. Nykyisessä projektissa tämän kaltaisia tilanteita ei tule. On meillä "pomo" mutta hän erittäin lojaali enemänkin "bändin ohjaaja" kuin johtaja. |
Tokkejo 25.08.2004 16:59:30 | |
---|
Eräs klassinen tilanne: "Soittakaa tätä riffiä, niin mä sooloilen." Hah, ex-kitaristille terkkuja. Nykyisessä projektissa tämän kaltaisia tilanteita ei tule. On meillä "pomo" mutta hän erittäin lojaali enemänkin "bändin ohjaaja" kuin johtaja. Teillä tilanne nykyään niin kuin pitää.... Meillä muita ongelmia ...mutta ratkastavissahan nekin.:) Jos sanat hukassa, niin sitten on laulettava lönnruuttia |
Aegis 26.08.2004 16:05:13 | |
---|
Jos joku mättää kanssamuusikossa, kannattaa vihjailla tai sanoa suoraan jos jokin mättää. Pitää tyypin itse tajuta parantaa tapansa. Bändi ei kuitenkaan ole mikään lastentarha jossa joitain jäseniä pitää holhota ja vahtia että olisivat kiltisti. Vaikeinta noissa jutuissa on tietenkin se, kun on kyseessä kaverisuhteet, että menee välit. Se on sitten taas omasta itsestään kiinni, että kuinka suuria uhrauksia bändinsä takia tahtoo tehdä. Itselleni on jo pari kertaa tullut eteen jäsenen erottaminen ja kertaakaan ei ole mukavaa ollut. Ajan myötä on kuitenkin alkanut oppia hoitamaan nämä hommat suht järkevästi, vaikkei niitä voikkaan koskaan hoitaa niin ettei joku loukkaantuisi. Mutta miehen pitää tehdä mitä miehen... Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta. |
Nyar 29.08.2004 21:13:22 | |
---|
Bändissä pitää pystyä keskustelemaan ja NEUVOTTELEMAAN asioista ja tekemään kompromisseja, mutta jos homma ei etene niin kenkää ja lujaa... UPDATED 28.8.2004. |
Reddie 30.08.2004 13:41:32 | |
---|
Bändissä pitää pystyä keskustelemaan ja NEUVOTTELEMAAN asioista ja tekemään kompromisseja Joo siis tätä ei pysty tarpeeksi painottamaan. Lieneeköhän tässäkin nyt osana tää perisuomalainen tuppisuu-meininki, mut mun mielipide (lähes jokaisessa elämän osa-alueessa) on että keskustellaan ensiksi kaikkien osapuolien kanssa, ja sitten mietitään mitä tehdään. Eikä nääkään loppujen lopuksi NIIIIN vaikeita asioita ole, jos lähtee yksinkertaistamaan kunhan asiat osaa ilmaista oikein: "Meistä tuntuu siltä kun yrittäisit pomottaa meitä, ja se vie yhteistä soittoiloa. Voisitko koittaa korjata tätä asiaa?" Jos jotenkin tolleen asian ilmaisee niin silloin te ette ole mitään muuta kuin rehellisiä. Jos kaveri loukkaantuu niin se on yksinkertaisesti hänen oma häpeänsä. Vaihtoehtoisesti voi käydä niinkin hienosti että kaveri ihan itse rupeaa kyselemään että mistäs moinen johtuu, jotta voisi muuttaa tapojansa. |