g1player 22.09.2004 13:19:23 (muokattu 22.09.2004 13:26:20) | |
---|
Huomattiin tos yhksissä reeneissä et kun välillä (röökitauoilla) ottaa pinentä matsia jäsenistön kesken niin se on muuten perkeleen vapauttavaa.. Siinä pääsee purkamaan paineita! Suosittelen! Viime painissa ei mitään pahempaa sattunu mut pieni betoni- ihottuma tuli toiseen pyllynposkeen :D "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
jussiohman 22.09.2004 13:24:19 | |
---|
Paristi olen kitaristia potkaissut ihan terapiamielessä kovaa perseelle, heti män biisi paremmin. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Locrian 22.09.2004 13:32:31 | |
---|
Riippuu vähän.Yhessä bändissä meillä oli kivitalon kokonen basisti joka oli aina vähän päissää ja muutenkin hilusti hidas.Olis varmaan vapauttavaa painia sen kanssa.En vaan tiedä haluunko olla _niin_ vapautunut. :-) -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour |
Deathrace King 22.09.2004 14:13:44 | |
---|
Eiköhän ne aggressiot saa purettua soittamalla ja moshaamalla niin helvetin kovaa. Tauoilla sit juodaan vettä, ne polttaa ketkä polttaa ja heitetään läppää. Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
Super-Jari 22.09.2004 16:10:33 | |
---|
Eiköhän ne aggressiot saa purettua soittamalla ja moshaamalla niin helvetin kovaa. Tauoilla sit juodaan vettä, ne polttaa ketkä polttaa ja heitetään läppää. Aikalailla juurikin näin. Paitsi että kun soitetaan 3-4h putkeen niin rumpali ei yleensä nosta persettään kertaakaan rumpupenkiltä. Soittaa biisit, tauot ja siihen väliinkin kun ei pitäisi :)= |
VÄKIPÄÄ 22.09.2004 20:11:12 | |
---|
Kerran teinipoikana tuli vähän tapeltua poikain kanssa treeneissä, mutta se sovittiin nopeasti. Aikoinaan yhden bändin jossa soitin hajoamisprosesin loppuhuipennuksessa oli tavarat ja soittimet lennelleet ja nyrkkiä kokeiltu silmäkuoppiin. En ollut itse paikalla. Tällä menolla helvetti on hyvin äkkiä täynnä! |
g1player 22.09.2004 21:19:59 | |
---|
Eiköhän ne aggressiot saa purettua soittamalla ja moshaamalla niin helvetin kovaa. Tauoilla sit juodaan vettä, ne polttaa ketkä polttaa ja heitetään läppää. Noin meilläkin yleinsä menee mut ei me nyt tosissaan ollakkaan tapeltu leikkimielista painia ehkä kaksissa reeneissä ollu :D "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
KMT 23.09.2004 01:09:03 | |
---|
Yhden pändrin kanssa soiteltiin treeneissä muutama piisi ja painittiin tosissaan välissä. Pitäis olla mumojen ohjelmatoimisto jolla sitte tämmöset kämmit saatais minimoitua. Nii ja siis kännit maksimoitua...
-Sam Other |
Niskamies 23.09.2004 07:05:07 | |
---|
Aikalailla juurikin näin. Paitsi että kun soitetaan 3-4h putkeen niin rumpali ei yleensä nosta persettään kertaakaan rumpupenkiltä. Soittaa biisit, tauot ja siihen väliinkin kun ei pitäisi :)= Motivaatio kympissä:) Meitsi on meshissä. |
Super-Jari 23.09.2004 07:40:56 | |
---|
Motivaatio kympissä:) 11 Pastilli? |
Deathrace King 23.09.2004 15:08:50 | |
---|
Noin meilläkin yleinsä menee mut ei me nyt tosissaan ollakkaan tapeltu leikkimielista painia ehkä kaksissa reeneissä ollu :D Painit sit hoidetaan, kun ollaan vapaa-ajalla ryyppäämässä esim. keikoilla tai festareilla. Kännipaini on muuten yks hauskimmista harrastuksista! :D Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
Butcheri 24.09.2004 11:19:24 | |
---|
En ole vielä uskaltanut. Pelkään vahingoittavani jotakuta. Tosimies painaa yli 100kg, pienemmät punnitaan neuvolassa. |
Aman 24.09.2004 11:27:05 | |
---|
Kännipaini on muuten yks hauskimmista harrastuksista! :D Munasillaan on päheempää:) "Raskaana heavyyn!" |
Locrian 24.09.2004 11:27:40 | |
---|
Munasillaan on päheempää:) Erä kullipyllyä.Ei o kaunista. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour |
g1player 24.09.2004 16:24:03 | |
---|
En ole vielä uskaltanut. Pelkään vahingoittavani jotakuta. Luuletko olevasi isokin kaveri :D "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
VÄKIPÄÄ 25.09.2004 18:43:09 | |
---|
En ole vielä uskaltanut. Pelkään vahingoittavani jotakuta. Älä pelkää, ei se sua satu jos vahingoitat jotakuta. Tällä menolla helvetti on hyvin äkkiä täynnä! |