Aihe: Runotar; 700 päivää luomisen tuskaa.
1
leijonamieli
24.10.2004 22:55:03
Kun rock-laulamista on oppinut tarpeeksi, haluaa löytää jotain uutta. Runotar on jotain uutta. 3 kitaraa, basso, koneistetut taustat, perkussioita, sello ja viulu.
Koko kesän on tullut kuunneltua Depeche Modea ja Juana Molinaa. Inspiraatiota johonkin erilaiseen on rutkasti.
Über-poppia, siis uutta progea on luvassa kärsivällisille.
Tekotapa on itselle täysin uusi. Ensimmäisenä päivänä kehitettiin tänään 8 biisin prototyyppi, runko. Seuraavan 700 päivän aikana niihin tulee sanat ja kokonaisuus tuotetaan yhtenäiseen muotoon. Yhteen massaan, johon biisit on upotettu ilman erillistä numerointia.
Koko massa äänitetään ensin koneelle ja siitä käsinmaalatuille c-kaseteille. (Mä oon tutkinu aikalailla hyvin tän paikan osiot läpi, enkä tiedä kenenkään keksineen tätä ideaa ennemmin) En siis halua nähdä kopioita. Kasetti pakataan huolellisesti ja myydään kalliilla.
Tavoitteena on vaan saada aikaan täydellitä pop-musiikia.
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
leijonamieli
24.10.2004 22:55:57
Tsekatkaa bändipäiväkirja 700 päivää luomisen tuskaa. Tuntuu, että tästä tulee jatkokertomus.
leijonamieli
26.10.2004 22:22:19
699 ja 698 bändipäiväkirjassa. Tarkastakaa sieltä ja nauttikaa kuvista, ne on harvinaista herkkua täällä.
Safaweb
28.10.2004 21:22:49
Mä oon aina sanonu, ettei sieniä kannata syödä ;)

Mielenkiintoinen ja hullu idea.
"miestä ei satu vaikka hakattaisiin kuinka, mutta kun nainen puhdistaa hänen haavojaan, hän irvistelee tuskasta" -elokuvatotuuksia
leijonamieli
14.11.2004 01:08:35
Uudet kuulumiset bändipä1iväkirjaosiossa. Paljon on tapahtunut viime aikoina, check it out
Chester
15.11.2004 20:41:07
Paljo maksaa noi kasetit????????????????????????????????????
Kaiken takana on lukittu ovi.
leijonamieli
16.11.2004 16:26:47
Saaravana vasta 1,5 vuoden päästä. Tuskin hinta paljon alle 25 epun laskee. Mutta saattaapi olla, että suosion mukana tulee cd.versio lohdutuksena myynttin.
En haluais noita niin kauheasti levittää yleiseen käyttöön jos tavarasta tulee liian henkilökohtaista.
leijonamieli
16.11.2004 16:29:12
Kotisivuille tulee luultavasti useampia biisejä kuunteluun esiajoilta kun ne vaan joskus viitsisi laittaa liikenteeseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)