Aihe: Sonicmindin web-sivut
1
Johannes_t
22.12.2004 19:04:32

Näitä kun on riittänyt ja vastauksiakin tullut, niin pistetään jakoon. Sonicmindin nettisivut ovat siis valmiit (sisältöä päivitetään jatkuvasti lisää, mutta pohja on ja pysyy), kommentoikaa vapaasti värivalintoja, kuvia, yleisilmettä jne.

Erikseen haluan mainita, että "logo" on vain väliaikainen, uutta tehdään parhaillaan.

Jos joku jaksaa kommentoida, jopa esittää parannuksia, kiitän.

Linkki löytyy allekirjoituksesta:
SSilver
25.12.2004 18:13:44
On muuten kerrankin semmoinen nettisivu, josta ei löydy mitään häiritsevää. Ihan hyvää työtä. Hiukan omaperäiset värivalinnat tekevät sivusta jotenkin mielenkiintoisemmat. Sisältö on täyttä rautaa, ihan riittävästi kaikkea. Ainahan tietty löytää korjailemista ja kannattaa myös lisäillä kaikkea mahdollisesti kiinnostavaa.

Arvosana 9.
Johannes_t
27.12.2004 17:46:17

Kiitos kiitos. Tuli semmonen juttu mieleen, että mitä kaikkea jäsenistä halutaan tietää. Ei pelkästään Sonicmindia koskien, vaan yleisesti. Soittajia kiinnostaa varmaankin musiikillinen historia yms. Mitä muuta bändistä pitää saada tietää? Strategiset mitat? Lempi-se-ja-se? Pistetään lista pystyyn.
Ulle
27.12.2004 22:11:14 (muokattu 28.12.2004 11:02:56)

Kiitos kiitos. Tuli semmonen juttu mieleen, että mitä kaikkea jäsenistä halutaan tietää. Ei pelkästään Sonicmindia koskien, vaan yleisesti. Soittajia kiinnostaa varmaankin musiikillinen historia yms. Mitä muuta bändistä pitää saada tietää? Strategiset mitat? Lempi-se-ja-se? Pistetään lista pystyyn.

No kamat kiinnostavat aina, ikä, vaikutteet ja lempimusa ja just musiikillinen historia. Siinä ehkä ne vakavemmin otettavat. Läpällä voi sitten heitellä jotain pituuksia ja silmienvärejä, mutta siitä pitää käydä ilmi, ettei kyseessä ole mikään Mixin haastattelu vaan ironia. Bändin imagosta riippuen melkein mitä vaan tai sitten ei mitään.

edit:hienot sivut.
Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää...
Guitarist in the Night
28.12.2004 00:52:44
Hyvät sivut. Selkeät, eikä mikään häirinnyt silmää. Mua ei ainakaan kiinnosta jäsenten lempiväri tai lempijuoma. Ihan turhia semmoset. Ikä ja musiikillinen menneisyys on tärkeimmät kyllä mielestäni. Parhaat bändisivut, joidenka linkkiä olen painanut täällä m.netissä.
Hevi on ihan hyvää.
cb
28.12.2004 11:55:56
Jep, hyvältä näyttää kyllä.
Ainoa harkitsemisen arvoinen asia on toi kirjoitusfontti.
Mun silmään ei näytä hyvältä. Musatyyliin sopivaa haettu kenties, mutta vähän sillaisen demobändin oloinen. Häiritsee muuten tosi hienoja sivuja..

Tai mistäs minä.. :)
Olen tämän vallankumouksen lipunkantaja. Kun ensimmäinen laukaus ammutaan, se osuu minuun.
Johannes_t
28.12.2004 12:06:53 (muokattu 28.12.2004 12:08:41)

Ainoa harkitsemisen arvoinen asia on toi kirjoitusfontti.
Mun silmään ei näytä hyvältä. Musatyyliin sopivaa haettu kenties, mutta vähän sillaisen demobändin oloinen.

Times New Roman :)

Mitenkäs keikka-, studio-, ym päiväkirjat. Jaksaako niitä lukea, kannattaako tehdä. Entä valokuvat, riittääkö poseeraus- ja keikkakuvat, vai pitäisikö mukaan pistää kuvia esim. keikkareissuilta?
Vilhelmus
28.12.2004 12:18:59

Mitenkäs keikka-, studio-, ym päiväkirjat.

Mun mielestä noi on juurikin sellainen sivujen extrasuola, joka vie sivuilla käyvän jotenkin syvemmälle bändin maailmaan. Jos innostusta löytyy niin ehdottomasti kannattaa lisätä, kirjoittaminenkin kun on ihan hauskaa puuhaa ja tulee dokumentoitua omia tekemisiään.
Ei samoja juttuja puhuta.
Ei muuten samoja juttuja puhuta.
Ulle
28.12.2004 17:54:00

Mun mielestä noi on juurikin sellainen sivujen extrasuola, joka vie sivuilla käyvän jotenkin syvemmälle bändin maailmaan. Jos innostusta löytyy niin ehdottomasti kannattaa lisätä, kirjoittaminenkin kun on ihan hauskaa puuhaa ja tulee dokumentoitua omia tekemisiään.

juurikin näin
Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)