datsun 06.12.2004 12:29:28 | |
---|
voisiko joku antaa vinkkiä subbarin sijoittamisesta keikalla esim. pienessä bubissa, laitanko subbarin lavan etureunaan möykkäämään kuuntelijan korvaan vai takalaitaan tukemaan lavasaundia. itse olen takalaidan kannalla. |
Teijo K. 06.12.2004 14:21:28 | |
---|
voisiko joku antaa vinkkiä subbarin sijoittamisesta keikalla esim. pienessä bubissa, laitanko subbarin lavan etureunaan möykkäämään kuuntelijan korvaan vai takalaitaan tukemaan lavasaundia. itse olen takalaidan kannalla. Eikös se subbari aiheuta kiertoilmiötä sieltä takalaidasta? Lavan etureunaan vain. |
jhoik 06.12.2004 14:34:19 | |
---|
Eikös se subbari aiheuta kiertoilmiötä sieltä takalaidasta? Lavan etureunaan vain. Joo ja uskois sen aiheuttavan myös puuroutumista signaaleissa. Etureunaan vaan, etkä sitten luukuta sitä täysillä! :) Vapaata tilaa myytävänä. |
Roadari 06.12.2004 16:38:53 | |
---|
Laitta lavan eteen lattialle. Näin saat ilmaset 3db lisää lattia heijastuksena. Miinuksena tosin se kaljamuki määrä minkä joudut siitä illalla pois siivoamaan... Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
Eddy 06.12.2004 21:01:48 | |
---|
Laitta lavan eteen lattialle. Näin saat ilmaset 3db lisää lattia heijastuksena. Plussana se kaljamuki määrä minkä joudut siitä illalla pois juomaan... Koskettelen soittimia... |