Pitkavirta 27.10.2004 14:22:45 | |
---|
ehdottakaapas kotimaisia, mielellään suomeksi laulettavia kipaleita, joita vois vetästä omien biisien sekaan baarikeikalla? Eli Eput, J.Karjalaiset, Apis.., Donkkarit.. yms. Mut jotain lisää. Ja sellasia tunnettuja.. kiitoksia. |
Locrian 27.10.2004 14:31:03 | |
---|
Jaa-a.Nuitahan on hirveesti.Baarikeikoilla kannattanee tehdä hieman taustatyötä eli kuunnella radiota.Sitä radiosoittokamaa jengi on tottunut työpaikalla jne. kuulemaan.Sitten sekaan voi heitellä niitä omia kuriositeetteja...Näin me pyöritettiin yhtä rahakonetta (köhivää) muutama vuosi... -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
Hannu H. 30.10.2004 14:02:41 | |
---|
Juice ja popeda messiin ainakin vielä. "May the tone be with you" |
leka 30.10.2004 14:30:21 | |
---|
Mun mielestä se on yleisön aliarviointia että soittaa "hittikappaleita". Ei aina tarvitse soittaa niitä artistin tunnetuimpia biisejä... Taukki |
Pitkavirta 31.10.2004 03:43:11 | |
---|
Mun mielestä se on yleisön aliarviointia että soittaa "hittikappaleita". Ei aina tarvitse soittaa niitä artistin tunnetuimpia biisejä... mutta jos yleisö on 3 romillen humalassa ja huutaa notta soittakaa se vitun tummat silmät ruskea tukka niin minkäs teet |
leka 31.10.2004 06:43:43 | |
---|
mutta jos yleisö on 3 romillen humalassa ja huutaa notta soittakaa se vitun tummat silmät ruskea tukka niin minkäs teet soitan jotain mikä tukkii niiden turvat... Onhan Paula Koivuniemellä muitakin hyviä biisejä, esim. 'aikaan sinikellojen' tai 'perhonen'... mutta minun valintani olisi tietty "sata kesää, tuhat yötä" Taukki |
J.P.K 06.11.2004 12:36:40 (muokattu 06.11.2004 12:38:04) | |
---|
Me vedettiin viime keikalla Iron Maidenien ja Metallicojen lopuksi Pelle Miljoonan Tahdon Rakastella sinua. EDIT: Tosin tulkinta ja soundit oli aika hevi. |
seventh son 06.11.2004 13:26:24 | |
---|
no soittakaa se tandemilla (tai mikä olikaan) biisi! se o mahtava... :D life is pain...
get used to it. |
Exhausted 06.11.2004 13:44:34 | |
---|
suomirokkia-kokoelmat vaan opiskeluun |
L.Ruoska 09.11.2004 01:22:24 | |
---|
Apulanta - Piiskaa, Donkkarit - Hyvää yötä ja huomenta, CMX - Elokuun kruunu Sinä rumpali johon uppoaa mm. RATM, Helmet, FNM! Tuu mukaan perustamaan rockbändiä. Kitaristi ja basisti löytyy jo, treenis Hertsikassa tiedossa! |
Exhausted 10.11.2004 00:04:24 | |
---|
CMX:ltä ennemmästi Ruoste, Kultanaamio, Pelasta maailma, Ei yksikään, Jatkuu niinkuin sade tai Minun sydämeni on särkynyt. Radiohittejä vaan kehiin. Tai sitten voitte soittaa Matin. siitä varmasti tykätään. |
basistivol666 11.11.2004 18:24:08 | |
---|
Tai sitten voitte soittaa Matin. siitä varmasti tykätään. Matista tykkää kaikki!!! Kattosny poika...
-Raimo Vormisto- |
heska 16.11.2004 23:17:04 | |
---|
ehdottakaapas kotimaisia, mielellään suomeksi laulettavia kipaleita, joita vois vetästä omien biisien sekaan baarikeikalla? Eli Eput, J.Karjalaiset, Apis.., Donkkarit.. yms. Mut jotain lisää. Ja sellasia tunnettuja.. kiitoksia. Mitä vaan Kari Peitsamoa Praab |
Tumba 20.11.2004 22:38:14 | |
---|
Eikös perinteinen Rappiolla olisi jossain baarissa hyvä. "If I go to hell I hope I'll burn well"
-Jonathan davids |
ÄM 29.11.2004 11:52:34 | |
---|
Top-40 kamaa voi toki soittaa ja jengi joraa. Sitten on tää, että vetää artistilta niitä vähemmän soivia biisejä. Mä en siitä perusta, kun jengi sitten sätkii, että miks ne ei voinu soittaa sitä hittibiisiä. Mutta yks hyvä linja on vetää semmosia hittibiisejä, mitkä ei välttämättä enää tällä hetkellä soi radiossa juuri ollenkaan, mutta bändin vetäessä palaa elävästi, muistoja herättäen, yleisön mieliin. Sitten varsinkin sellaisten suomalaisten bändien biisien vetäminen, jotka itse keikkailee tänä päivänä aktiivisesti, tuntuu jotenkin tyhmältä. Vaikka täytyy myöntää, että hääbändin kanssa treenattiin justiin TikTakin Heilutaan ja kyllä toimii. Sitä se on usein, taistelua oman itsekunnioituksen ja yleisön viihtyvyyden välillä. Yleisö viihtyy, kun vetää takuu varmaa, mutta jos bändissä on tyyppejä, joiden luonne ei anna myöten vetää "huoraus"-kamaa, niin se toki hankaloittaa. Fiksujen ihmisten kesken löytyy kyllä hyvä keskitie, mutta vänkääjien kannattaa miettiä sitten kaks kertaa millaisessa bändissä pystyy soittamaan. |
LNA 30.11.2004 09:08:23 | |
---|
Kansanmusiikista löytyy oikeasti tosi kovaa kamaa, mikä kuulostaa heviksi vedettynä tosi tykiltä. Miettikääpä nyt esim. ihan jotain basic:kiä, tyyliin "On suuri sun rantas autius" tai "On neidolla punapaula" - erikoisemmista "Veret tuli mun silimihini":stä tai "Se oli yksi lauantaki-ilta":sta sun muista nyt puhumattakaan. Sieltä löytyy koveerattavaa, ja mummotkin tykkää ;) You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |