Aihe: Musiikin levitys keinoja?
1
blckrs
03.01.2005 19:07:55
Olen ollut yhteydessä Teostoon, koska haluaisimme saada musiikkiamme mikseri.netin kaltaisille sivuille. Asian tekee vaikeaksi se, että olen Teoston asiakas eikä musiikkia voi näin ollen laittaa ainakaan mikseriin. Tuleeko teille mieleen muita tapoja saada musaa esiin mahdollisimman suurelle yleisölle?

Radiot, omat nettisivut, keikat, demojen myynti, tulee nyt heti mieleen, mutta onko jotain mikä ei ole niin itsestään selvyys, mutta jolla saisi kuitenkin kuuluvuutta. Onko esim. jotain nettiradioita jotka ottais demobändien musaa soittoon ja olis vielä valmiita maksamaan teosto-korvauksia.
iso j
04.01.2005 12:49:10

Olen ollut yhteydessä Teostoon, koska haluaisimme saada musiikkiamme mikseri.netin kaltaisille sivuille. Asian tekee vaikeaksi se, että olen Teoston asiakas eikä musiikkia voi näin ollen laittaa ainakaan mikseriin.

. Onko esim. jotain nettiradioita jotka ottais demobändien musaa soittoon ja olis vielä valmiita maksamaan teosto-korvauksia.

Nii jos olette tehneet ns. virallisen omakust. (levyn) joka on myös ilm. teostoon.. sellasta ei saa, mut eikös ihan oman demon voi laittaa jos se siis on viel demo eikä julkastu levyllä????(ja biisin teosoikeudet itsellä)Vaikka Teostoon kuuluukin.

Korvauksia ei tietysti heru mut jos päämäärä on levitys niin tää tulee kait kysymykseen....
"Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)