Aihe: Treenitila vapaa iso roobertinkadun Bänditallissa
1
Whitewater
27.04.2004 21:41:53
Päiviä. Etsimme yhtyettä neljänneksi bändiksi treenitilaamme.
vuokra on 165e kuussa. Aluksi tilasta karhutaan lisäksi 2 kk ennakkovuokra eli massea pitäisi löytyä karmeat 495e. Aikataulu on myös kiireellinen siinä mielessä että toukokuun alusta pitäis voida maksaa vuokraa. Koko summa ennakkoineen ei välttämättä tarvitse olla saman tien maksettu, mutta hyvin pian joka tapauksessa.
paikkaan voi tutustua www.banditalli.com treenikämppämme on nro 6.

yhteydenotot jussi.karvonen@myy.helia.fi
Kiitos.
Whitewater
d-iivil
28.04.2004 14:42:09
Päiväi vaan.

Mitäs tuolla kämpällä on kokoa, kun vuokra on tuota luokkaa? Tuolla antamassasi nettiosoitteessa kerrotaan vain että kämppiä on väliltä 15-30 neliöö, kaapeilla ja ilman, joten lisää inffoa kiitos! :)
Ben_D
28.04.2004 23:47:03

Päiviä. Etsimme yhtyettä neljänneksi bändiksi treenitilaamme.
vuokra on 165e kuussa. Aluksi tilasta karhutaan lisäksi 2 kk ennakkovuokra eli massea pitäisi löytyä karmeat 495e. Aikataulu on myös kiireellinen siinä mielessä että toukokuun alusta pitäis voida maksaa vuokraa. Koko summa ennakkoineen ei välttämättä tarvitse olla saman tien maksettu, mutta hyvin pian joka tapauksessa.
paikkaan voi tutustua www.banditalli.com treenikämppämme on nro 6.

yhteydenotot jussi.karvonen@myy.helia.fi
Kiitos.

No huhhuh mitkä hinnat. Meillän on kimppakämppä Pakilassa ja hinta 140€ kuussa.
Dedley Rattle
16.03.2005 15:17:02
Nii, melkee vois vuokraa oman kämpän :D
paavi
16.03.2005 15:35:57
No huhhuh mitkä hinnat. Meillän on kimppakämppä Pakilassa ja hinta 140€ kuussa.

No, teillähän se halpa vasta on! Pakila 140e, keskusta 165e...
karpela diem (tartu tanjaan)
Ben_D
16.03.2005 23:35:21 (muokattu 16.03.2005 23:39:09)

No, teillähän se halpa vasta on! Pakila 140e, keskusta 165e...

Osaatko lukea? Aluksi tilasta karhutaan lisäksi 2 kk ennakkovuokra eli massea pitäisi löytyä karmeat 495e, halpaa vai? Neljä bändiä samassa huonessa. Meitä on kaksi. Huomaatko mitään eroa? Sitäpaitsi, mielummin Pakilassa kun keskustassa. Siellähän on mm. autoille helvetisti edullista parkkitilaa.
paavi
17.03.2005 12:29:56
Osaatko lukea? , halpaa vai? Neljä bändiä samassa huonessa. Meitä on kaksi. Huomaatko mitään eroa? Sitäpaitsi, mielummin Pakilassa kun keskustassa. Siellähän on mm. autoille helvetisti edullista parkkitilaa.

No offence! :) Itse asiassa vähän epäselvää on mulle, onko toi 165 e per bändi vai per kämppä tuossa tapauksessa. Jos se on 165 jokaiselta neljältä bändiltä, sitten se on aika kova - myönnetään.
karpela diem (tartu tanjaan)
Fortune
17.03.2005 14:47:38
No offence! :) Itse asiassa vähän epäselvää on mulle, onko toi 165 e per bändi vai per kämppä tuossa tapauksessa. Jos se on 165 jokaiselta neljältä bändiltä, sitten se on aika kova - myönnetään.

No Bänditallin tilat ovat kuitenkin aika isolla rahalla tehtyjä, siihen tarkoitukseen suunniteltuja ja Helsingin keskustassa, mikä on monelle autottomalle muusikolle varsin oiva ominaisuus. Siitä on kiva kipaista treenien jälkeen radallekin :)

Kyllä niille ottajia on, saatte te ihan rauhassa Pakilassakin veivata, ei ole pakko mennä Bänditalliin, jossa siis on kiinteät vuokrat per bändi. Ei voi konseptiaan mollata, treeniksiä keskustaan, ihmetellä vain voi toimintaa pyörittävien jaksamista ja hullunrohkeutta. Mutta ilmeisesti kannattaa.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
Super-Jari
17.03.2005 21:40:10
Aluksi tilasta karhutaan lisäksi 2 kk ennakkovuokra eli massea pitäisi löytyä karmeat 495e.

Meidän treeniksessä oli vuokra + kolme kuukautta eli vähän yli 900e. Tuo 500e on siis vielä kohtuullinen.
Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E
Ben_D
17.03.2005 22:23:27

No Bänditallin tilat ovat kuitenkin aika isolla rahalla tehtyjä, siihen tarkoitukseen suunniteltuja ja Helsingin keskustassa, mikä on monelle autottomalle muusikolle varsin oiva ominaisuus. Siitä on kiva kipaista treenien jälkeen radallekin :)

Kyllä niille ottajia on, saatte te ihan rauhassa Pakilassakin veivata, ei ole pakko mennä Bänditalliin, jossa siis on kiinteät vuokrat per bändi. Ei voi konseptiaan mollata, treeniksiä keskustaan, ihmetellä vain voi toimintaa pyörittävien jaksamista ja hullunrohkeutta. Mutta ilmeisesti kannattaa.

Mä en edes haluais Helsingin keskustaan kun autolla liikun. Mä luulen, että toi on just se 165 euroa per bändi.

Meidän treeniksessä oli vuokra + kolme kuukautta eli vähän yli 900e. Tuo 500e on siis vielä kohtuullinen.

On se ryöstöä pahimmillaan. Meillä ei onneksi ollut mitään muuta kun nimi paperiin ja avaimet käteen.
larinparaske
18.03.2005 10:25:42

Onhan tuolla hintaa, mutta kuulemma nuo on hyviä kämppiä. Jos olisin vailla treenistä ja asustelisin keskustassa vielä, niin kyllä tuollasta harkitsisin.

Niin, sen ennakkovuokran saa varmaan takaisin kun lähtee, eli eipä se nyt mitään riistoa ole. Korkotulot menettää :)
I want to be the king and queen of cheese
Fortune
19.03.2005 17:27:04

Niin, sen ennakkovuokran saa varmaan takaisin kun lähtee, eli eipä se nyt mitään riistoa ole. Korkotulot menettää :)

Juu, siitä valittavat eivät varmaan ole koskaan joutuneet vuokraamaan esim. omaa asuntoa :)
Marvel
Ben_D
19.03.2005 18:08:51

Juu, siitä valittavat eivät varmaan ole koskaan joutuneet vuokraamaan esim. omaa asuntoa :)

Juu ei. Maksanut kertaalleen sekä välityspalkkion että vuokratakuun ja sillon vitutti. Onhan nää kaikenmaailman paskapalkkiot tuttuja kun ostettiin 2 vuotta sitten kämppä..
Fortune
19.03.2005 18:15:56
Juu ei. Maksanut kertaalleen sekä välityspalkkion että vuokratakuun ja sillon vitutti. Onhan nää kaikenmaailman paskapalkkiot tuttuja kun ostettiin 2 vuotta sitten kämppä..

Hm, minä olen maksanut joka ikisestä kämpästäni takuut ja yhden välityspalkkion vuokravälitysfirmalle. Sellaista on elämä.
Marvel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)