Leper Messiah 20.05.2005 23:43:08 | |
---|
en osannut muotoilla otsikkoa mutta.. tämäkin tässä technicolourin keikan jälkimainingeissa. eli on muuten perseestä, ja latistaa keikalla tunnelmaa aika hirveästi (varsinkaan kun ei bändistä niinkään diggaile), kun on tällätavalla jaettu bändi. esim. nyt, laulaja jimi, ja kitaristi gary langattomine systeemeineen hilluivat lavan reunalla koko keikan. no, sehän on juuri niinkuin pitääkin, varsinnkin kun ko. herrat lienevät bändin fanien ihailluimmat päiväunien aiheet. mutta. sitten siihen tunnelmanlatistajaan. kun nimttäin 2. kitaristi ja basisti vetävät koko keikan niin, että ovat melkein toinen jalka bassarissa kiinni, siis pari metriä bändin keulakuvien takana eivätkä liiku juuri ollenkaan. näytti siltä että lattiaan oli piirretty neliöt, ja ukoille sanottu että 'perkele, tästähän että mihinkään liiku!' ei siinä mitään, soitto kyllä toimi, mutta tosiaan varsinkin kun ei siitä musiikista oikein tykkää, niin kun bändillä kokonaisuutena on noin huono meininki se tappaa tunnelman tehokkaasti. perseestä tuommonen. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Sergei Fallinen 20.05.2005 23:49:22 | |
---|
Eipä tuntunut olevan mieleinen keikka. |
Bonham 21.05.2005 00:35:46 | |
---|
Mun käsittääkseni varsin moni soittaja on kovin tyytyväinen juuri siihen omaan soittajan rooliinsa... haastattelut ja muu saisse jää "johtotähdelle"... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Zarmo 21.05.2005 02:49:47 | |
---|
Mie tykkään vaan soittaa bassoa siellä takana.. Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu! |
...And Justice For All 21.05.2005 11:27:55 | |
---|
Mun käsittääkseni varsin moni soittaja on kovin tyytyväinen juuri siihen omaan soittajan rooliinsa... haastattelut ja muu saisse jää "johtotähdelle"... Näin on usein vaikka tilanne kuinka näyttäisi syrjinnältä lavalla. Tuskin ketään on pakotettu sinne missä keikalla sitten soittaakin. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Fortune 21.05.2005 11:35:15 | |
---|
Eipä tuntunut olevan mieleinen keikka. Eipä, kukakohan herran sinne pakotti, kun noin ahdistaa? Vai eikö deitiltä herunut lupauksista huolimatta ;) Älä vastusta demoneitasi!
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
Leper Messiah 21.05.2005 18:44:49 | |
---|
Eipä, kukakohan herran sinne pakotti, kun noin ahdistaa? no sattuipa vaan olemaan huonompi mitä luulin. itse sinne menin. ja sittenkö ei saisi herätä mielipiteitä? Vai eikö deitiltä herunut lupauksista huolimatta ;) miltä deitiltä? vaikka matti ja teppo niin laulavatkin, kaiken takana ei siltikään ole nainen. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
mr_b 21.05.2005 19:06:31 (muokattu 21.05.2005 19:06:42) | |
---|
Eipä tuntunut olevan mieleinen keikka. Hoh, ajattelin juuri samaa... We're gonna lose this place just like we lost Atlantis |
Teijo K. 21.05.2005 22:47:53 | |
---|
Mie tykkään vaan soittaa bassoa siellä takana.. Juu, antaa skitaristien hoitaa se kukkoilu ja keskitytään me basistit siihen, että musiikki kuulostaakin joltain. (tähän voi kuvitella hymiöitä jos ne ketä lohduttaa) |
elbowski 21.05.2005 22:56:15 | |
---|
Hmm, Leper Messiah, jospa tästälähin jättäsit tällaiset keikat katsomatta? Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Ozzman 22.05.2005 00:08:33 | |
---|
Hmm, Leper Messiah, jospa tästälähin jättäsit tällaiset keikat katsomatta? Keikan tasonhan tietääkin aina ennenkuin sen on nähnyt. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
elbowski 22.05.2005 00:21:04 | |
---|
Keikan tasonhan tietääkin aina ennenkuin sen on nähnyt. No kyllä jos artistin tietää, niin varmasti tietää mitä keikkakin tulee olemaan. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Räkis 22.05.2005 00:36:34 | |
---|
No kyllä jos artistin tietää, niin varmasti tietää mitä keikkakin tulee olemaan. Ei välttämättä. Wir fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn |
elbowski 22.05.2005 01:56:10 | |
---|
Ei välttämättä. No tuskin sä metallikeikkaa saat jos menet katsomaan vaikka jotain Pikku G:tä. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Bonham 22.05.2005 02:54:01 | |
---|
Hmm, Leper Messiah, jospa tästälähin jättäsit tällaiset keikat katsomatta? Pojat pojat, se on kuin rahaa laittasi pankkiin, ku käy kattomassa erilaisia keikkoja.. uskokaa nyt! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Teijo K. 22.05.2005 10:54:01 | |
---|
Hoh, ajattelin juuri samaa... Mie ajattelin yhtä äkkiä AC/DC lavaesiintymistä. Alkoi jotenkin tuntumaan niin tutulta. Angus ja Brian langattomien kanssa riehumassa... Malcolm ja Cliff rumpujen vieressä soittamassa siinä neliössään ja taustalauluja varten vain pari askelta eteenpäin... |
sirdickyj 22.05.2005 13:14:49 | |
---|
Mie ajattelin yhtä äkkiä AC/DC lavaesiintymistä. Alkoi jotenkin tuntumaan niin tutulta. Angus ja Brian langattomien kanssa riehumassa... Malcolm ja Cliff rumpujen vieressä soittamassa siinä neliössään ja taustalauluja varten vain pari askelta eteenpäin... Mä ajattelin ihan samaa. Mutta AC/DC:stähän ei sitten koskaan oikein tullutkaan mitään isompaa juttua, ihmekös tuo kun lavameininki on mitä on... WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Juha86 22.05.2005 15:54:46 | |
---|
Technicolourilla ei ole virallisessa kokoonpanossa toista kitaristia, vaan se toinen kitaristi on keikkakitaristi. Keikkakitaristit nyt harvemmin hyppii lavalla etualalla.. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Super-Jari 22.05.2005 16:22:13 | |
---|
No tuskin sä metallikeikkaa saat jos menet katsomaan vaikka jotain Pikku G:tä. Minä menin katsomaan Tehosekoitinta kun niillä on mukamas hyvä shoy. En pitänyt juurikaan koko bändistä. Näin livenä ja nyt pidän. Lock'n'Lol |
elbowski 22.05.2005 16:55:14 | |
---|
Minä menin katsomaan Tehosekoitinta kun niillä on mukamas hyvä shoy. En pitänyt juurikaan koko bändistä. Näin livenä ja nyt pidän. No toki, näinkin voi käydä. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |