Olen juuri perustanut kaveriporukan kanssa rockbändin. Suunnitelmana on harjoitella hyvä setti omia kappaleita tässä syksyn mittaan ja päästä myös esittämään niitä livenä. Missä tällaiset lukiolaisten bändit voisivat päästä esiintymään? Olen itse bämdin vanhin, 17-vuotias (täytän 18 ensi maaliskuussa), muut ovat nuorempia. Missä päästäis esiintymään? Polkupyörä on vain akustinen mopo |
Oskarileikos: Olen juuri perustanut kaveriporukan kanssa rockbändin. Suunnitelmana on harjoitella hyvä setti omia kappaleita tässä syksyn mittaan ja päästä myös esittämään niitä livenä. Missä tällaiset lukiolaisten bändit voisivat päästä esiintymään? Olen itse bämdin vanhin, 17-vuotias (täytän 18 ensi maaliskuussa), muut ovat nuorempia. Missä päästäis esiintymään? Baareihin voi olla vaikea päästä iän puolesta vetämään, mutta esimerkiksi nuorisotaloilla ja muissa oman kunnan nuorisotoimen tapahtumissa luulisi olevan mahdollisuuksia päästä soittamaan mehupalkalla. Toki jos omalla paikkakunnalla on jotain kylätapahtumia tms. kaiken kansan yleisötapahtumia niin voisi niissäkin varmaan olla mahdollisuus keikkailla, toki kannattaa näiden suhteen olla liikkeellä hyvissä ajoin. Mitään maksullista keikkaa tuskin aloitteleva alikäinen kokoonpano saa mistään. Kun koossa on riittävä setti hyvin treenattuja biisejä ja bändi suunnilleen täysi-ikäinen, niin kannattaa toki laajentaa tiedustelua paikallisiin musiikkikapakoihin. |