Aihe: Taustanauha keikalle
1
liquid8
27.10.2005 15:30:16
Moro!

Tarvitsisin vinkkejä siitä kuinka kannattaa toteuttaa taustojen toistaminen keikalla niin että yleisölle tulee nauhalta konesoundeja yms. ja lisäksi esiintyjille klikit monitoriin / kuulokkeisiin. Dat-nauha? CD?
Onko mahdollista itse kontrolloida lavalta sitä milloin biisi lähtee käyntiin? Kaikki vinkit tervetulleita!

Mielellään tietenkin mahdollisimman edullinen ja toimiva ratkaisu ;)
-ez-
27.10.2005 15:49:22
Rakkaudesta painaviin puulaatikoihin (Äijä don't get it)
gorepriest
02.11.2005 12:40:53
Cd tai minicd taustalle pärräämään, ite oon käyttäny sitä menetelmää ja toimii tarpeeks hyvin
-gorepriest- the priest with guts and guitar
Fortune
02.11.2005 14:20:03 (muokattu 02.11.2005 14:20:18)
Cd tai minicd taustalle pärräämään, ite oon käyttäny sitä menetelmää ja toimii tarpeeks hyvin

Dat tai kovalevynauhuri on paljon parempi sikäli, että ei ole sitä cd-soitinten tärähdysriskiä siinä määrin.

Jollei nyt sitten soita todellista lottoprogea ;)
Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta.
Lennu
02.11.2005 17:50:07

Dat tai kovalevynauhuri on paljon parempi sikäli, että ei ole sitä cd-soitinten tärähdysriskiä siinä määrin.

Jollei nyt sitten soita todellista lottoprogea ;)

Menee nyt karkeasti ohi aiheesta, mutta muistan kerran nuorna miesnä heränneeni keskellä yötä siihen, kun Porvoon silloisen paikallisradion CD-soitin oli mennyt jumiin. "däydäydäydäydingdingdingpompompom" Luulin joutuneeni helvettiin. En oo sen jälkeen pitänyt radiota päällä nukkumaan mennessä, jos sitä nyt enää tulee muutenkaan kuunneltua.
- how did you think I got these inside, by osmosis?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)