Aihe: YleX:n viikon demo skaba
1
7-kielinen mies
03.12.2005 09:39:26
On mielestäni hienoa, että kyseisellä kanavalla on tälläinen kilpailu, johon voi oman tekeleensä lähettää ja josta sitten kuuntelijat valitsevat äänestämällä parhaan. Itse olin aivan innoissani kun kaveri ilmoitti, että teidän biisi soi radiossa. Se oli mahtava tunne, mutta mikäli kaveri ei olisi asiasta ilmoittanut, olisi tuo hieno hetki bändiurallani mennyt täysin ohitse, kuin myös muiltakin bändinjäseniltä.

Eli mielestäni olisi suotavaa, että YleX ilmoittaisi asiasta, mikäli soittavat tuotantoamme. En tiedä jättivätkö he vain meille ilmoittamatta asiasta vai onko tämä ihan yleinen käytäntö? Kyllä varmaan jokainen demobändi haluaa kuulla oman "teoksensa" soivan radiossa. Siitä hetkestä kun demon lähettää, saattaa kulua useampi kuukausi ennen kuin demolla on mahdollisuus päästä x-ryhmän viikon demoihin ja huonolla tuurilla se ei selviä sinne ollenkaan. Voisi kuvitella, että jokaisen saatekirjeen mukana tulee bändin tai yhteyshenkilön sähköpostiosoite, johon voisi ihan lyhykäisen ilmoituksen lähettää siinä vaiheessa, kun bändit kisaan on valittu. Onko muille käynyt samalla tavalla? Tai mitä mieltä yleensä olette aiheesta? Ja onko tämä yleensäkkään oikealla threadillä? *puh*
-"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"-
Johnny Buzz
03.12.2005 10:31:49

Joo, vastaava kokemus on myös itsellä. Edelliskesänä lähetettiin promomme YleX:lle ja heti samalla viikolla se oli äänestyksessä mukana. Itse kuulin biisin sattumalta kanavalta, kun se esitettiin siellä ensi kertaa. Voisivat tosissaan ilmoittaa bändeille, sillä ei se kovin suuri vaiva olisi. Kyllä nyt jokaista bändiä luulisi kiinnostavan, kun oma biisi on menossa soittoon valtakunnalliselle radiokanavalle.

Ai niin, ja voitettiin sillon viikon demo -titteli tolla ääninäytteeni biisillä. Oli pakko ilmoittaa. ;)
VeeKoo
03.12.2005 10:36:53

Ai niin, ja voitettiin sillon viikon demo -titteli tolla ääninäytteeni biisillä. Oli pakko ilmoittaa. ;)

Oliko biisin nimi dinosaurukset? Joku vuos sitten 5 vuotiaat lauloivat dinosauruksista ja voittivat..
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
Johnny Buzz
03.12.2005 11:00:31

Oliko biisin nimi dinosaurukset? Joku vuos sitten 5 vuotiaat lauloivat dinosauruksista ja voittivat..

Mistäs moinen vittuilu?
Teijo K.
03.12.2005 11:51:20

Mistäs moinen vittuilu?

Ne varmaan itte jäi toiseks niille laulaville dinosauruksille.
Munsta.
Tietysti Pauligin
03.12.2005 13:07:01
Ja tämän viikon kisan voitti imatralainen Anomus biisillä Valoon.

www.anomus.com
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
VeeKoo
03.12.2005 15:39:38 (muokattu 03.12.2005 15:39:46)

Mistäs moinen vittuilu?

Enpä tiedä.. Yleistä vitutusta itselläni, niin täytyy johonkin purkaa :)

Eikä dinosaurus biisissä mitään vikaa ollut. Jäi vaan mulle varmaankin vähän väärä kuva demokisan tasosta kun dinosaurusbiisillä voittivat..
SiwamieS
03.12.2005 15:57:06
Dinosaurukset, dinosaurukset, dinosaurukset.. syövät puita!!!
Tuttua tuotantoa ja ihan saakelin kova biisi :P
You are sleeping - You do not want to believe
VeeKoo
03.12.2005 19:37:32

Dinosaurukset, dinosaurukset, dinosaurukset.. syövät puita!!!
Tuttua tuotantoa ja ihan saakelin kova biisi :P

Vallan mainio kappale, aivan omaa luokkaansa!
Numbie
03.12.2005 22:35:39

Ite kuulin mukanaolostamme kun kaveri laitto viestiä että kuuli meiän biisin radiosta. Voitettiinkin vielä.
mr_b
12.12.2005 23:02:59 (muokattu 12.12.2005 23:04:00)

Heh, ihan yllättäen kuulin että yhtyeemme oli tuolla ollut, ei edes mitään hajua kuinka ja miksi. Huikea tappio 4% ääniosuudella...

Sitten kun itse kirjauduin X-Stagelle niin äänestys tuli siihen nenän eteen, vaikka sen piti kait jo olla ohi. Äänestin tietysti meitä ja *tadaa*, ääniosuus olikin jo 8%, joten ei tuolla ehkä ihan pilvin pimein jengiä käy äänestämässä. Mutta ihan kiva juttu silti, tosin äänestysivultakin voisi olla jotkut linkit ääninäytteisiin.
Everything I do is gonna be funky from now on!
7-kielinen mies
14.12.2005 00:57:58
Heh, ihan yllättäen kuulin että yhtyeemme oli tuolla ollut, ei edes mitään hajua kuinka ja miksi. Huikea tappio 4% ääniosuudella...

Sitten kun itse kirjauduin X-Stagelle niin äänestys tuli siihen nenän eteen, vaikka sen piti kait jo olla ohi. Äänestin tietysti meitä ja *tadaa*, ääniosuus olikin jo 8%, joten ei tuolla ehkä ihan pilvin pimein jengiä käy äänestämässä. Mutta ihan kiva juttu silti, tosin äänestysivultakin voisi olla jotkut linkit ääninäytteisiin.

Olen samaa mieltä, jos on sattunu missaan biisit itse lähetyksessä niin ois hyvä, jos ne sielä X-stagella ois ääninäytteet josta vois niitä demokokelaita käydä kuuntelemassa.

Ei sielä vissiin kovin paljon äänestäjiä käy, koska meki voitettiin se kisa aika reilusti ja oltiin vielä seuraavalla viikolla himotuimmat listalla just Antti Tuiskun jälkeen sijalla 19. En tiedä sitte kuinka paljon siihen vaaditaan ääniä, että sille listalle pääsee, mut ite kävin äänestämässä meidän biisiä vain kerran. Sinne varmaan sais Metallican Whiplashinki soittoon, jos kävis vaan porukalla antamas ääniä... :P
-"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)