guano 30.10.2005 13:25:44 | |
---|
Aah, otinpa itteäni niskasta kiinni pitkästä aikaa ja kysäsen täältä. Eli meijän bändin vanhat nettisivut otettiin pois, koska ei saatu aikaseks maksaa sitä vuosimaksua. Kohta on joku parikuukautta ollu poissa. Uudet sivut on tehtynä, mutta mistä servu? Halpa, pitää mahtua biisejä ja videot sinne ja .net päätteellä. jelp? |
kingdom 30.10.2005 13:26:31 | |
---|
|
Fortune 30.10.2005 14:18:36 | |
---|
http://www.int2000.net/ Ei minkäänlaista kokemusta noista mutta vaikuttaa ihan hyvältä. EI! Tämän firman eestiläinen sisaryhtiö toimi kohdallani siten, että hakiessani tarjouspyyntöä webhotellin tiimoilta, nämä kaappasivat ilman tehtyä sopimusta domainini ja sen homman peruuttaminen vaati voimatoimia domaineja hallitsevien firmojen kanssa. Asiakaspalvelu ei osannut suomea ja yritti laskuttaa väkisin asioista, joita en ollut edes tilannut. Suomalainen pääyhtiö irtisanoutui vastuusta irti, mutta periaatteestakin suosittelisin moisia paskalafkoja boikotoimaan. Itse suosittelen seuraavaa: http://www.louhi.net Tuolta otin domain-ohjauksen henkilökohtaisille sivuilleni ja webhotel-paketin bändin sivuille, toimii mainiosti, lisäominaisuuksia saa kohtuuhintaan ja esim. statistiikkapalvelu on monipuolinen. Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta. |
Juntunen 30.10.2005 14:56:35 | |
---|
Meillä on ollut käytössä tuo int2000 Fun paketti, ja se on toiminut ihan hyvin. Mulla ei oo mitään valittamista siitä, joskin jonkinverran olen lueskellut ihmisten huonoja kokemuksia ko. firmasta. |
omarklah 30.10.2005 15:51:33 | |
---|
Meillä on ollut käytössä tuo int2000 Fun paketti, ja se on toiminut ihan hyvin. Mulla ei oo mitään valittamista siitä, joskin jonkinverran olen lueskellut ihmisten huonoja kokemuksia ko. firmasta. Sama täällä - toimii pätkimättä. Ei mitään ongelmia minkään palveluun liittyvän asian kanssa. Tää sit sanois tälleen... |
liquid7 30.10.2005 19:36:14 | |
---|
|
mr_b 30.10.2005 20:31:21 | |
---|
Assume the position! |
guano 31.10.2005 11:28:12 | |
---|
Meillä oli tuo int2000. Vieläkin tulee niitä maksukehotuksia sähköpostiin. Tullu yhteensä jotain n. 20 niitäkin perkeleitä. |
Herra Rapu 31.10.2005 11:59:50 | |
---|
|
Mustavalkoiset 31.10.2005 17:59:52 | |
---|
|
Chinaski 31.10.2005 19:20:56 | |
---|
|
Epik 31.10.2005 19:50:35 | |
---|
|
tommi_899 31.10.2005 21:35:19 (muokattu 31.10.2005 21:38:05) | |
---|
http://www.dataproof.fi/ sivuton kesken vielä kyllä. meidä luokalla on tuolla servu tilaa ja monella meidän luokkalaisella on kanssa, lisäksi saa shellejä (irssi)yms ja muuta siinä mukana (olen siis datanomi luokalla :D), mutta voin kyllä suositella tuota |
Fortune 31.10.2005 22:37:40 | |
---|
Meillä oli tuo int2000. Vieläkin tulee niitä maksukehotuksia sähköpostiin. Tullu yhteensä jotain n. 20 niitäkin perkeleitä. Minulla nuo aiheettomat loppuivat, kun uhkasin kuluttaja-asiamiehellä. Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta. |
sepeli 01.11.2005 09:47:39 | |
---|
Se mitä hymykseni luulevat on vain anatominen ominaisuus |
jussimus 01.11.2005 11:34:14 | |
---|
|
Diablero 03.11.2005 01:21:11 | |
---|
int2000.net oli joskus pari-kolme vuotta sitten aika pirun hankala. Esim juurikin tuo asiakaspalvelu ei toiminut ollenkaan, soitot ohjautuivat viroon, jossa joku nainen luki jostain valmiista tietokonemanuaaliohjelmasta mahdollisia ratkaisuja ongelmiini, mutta ei itse tajunnut juuri mitään asioista. Samoin noiden laskujen kanssa oli silloin jotain ongelmia muistaakseni. Nykyään on toiminut ihan hyvin. Otin uuden paketinkin tuossa vastikään samalta firmalta ja kaikki on sujunut hyvin. Tosin en onnistunut siirtämään kamaa ftp- ohjelmalla, mutta se luultavasti johtui omasta hölmöilystäni. Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
Khimil 04.11.2005 02:50:50 (muokattu 04.11.2005 02:59:59) | |
---|
Scene Group http://www.scenegroup.fiTämänhetkiset sivut Scene Groupilla eikä ole ollut parin vuoden aikana varmaan kertaakaan alhaalla, jotain ennalta ilmoitettuja huoltokatkoja yms. lukuunottamatta. Asiakaspalvelu on nopeaa ja ystävällistä, hinnat kohtuullisen edulliset ja palvelut hyvät ja luotettavat. Sigmatic http://www.sigmatic.fiMulla oli ennen tuolla sivut. Ei juurikaan downtimea, asiakaspalvelu nopeaa ja asiallista. Nykyään niillä on vaan tuo yksi hotellipaketti, joka ei kyllä lainkaan pahan hintainen ole ominaisuuksiin nähden. Ylläpidän myös erästä toista sivustoa, joka sijaitsee INT2000-palvelimella. Tietokantapalvelin on viime kuukausina temppuillut jonkin verran, muuten toimii ihan ok. Asiakaspalvelun kanssa en ole ollut tekemisissä. HUOM. Jos kiikarissa on php-pohjaiset sivut, kannattaa huomioida että Scene Groupilla ja Sigmaticilla (ja monilla muilla) php-tekniikka on sellainen, että niinkutsuttu safe-mode voidaan pitää pois päältä. Tekniikan ansiosta esimerkiksi tiedostojen hallinta php:llä helpottuu huomattavasti (php:n käyttöoikeudet samat kuin tilin omistajan, ei siis erillisellä www-käyttäjällä tms) ja lisäksi safe-mode ei estä muutamien php:n ominaisuuksien käyttöä. INT2000:lla on ainakin vielä tällä hetkellä safe-mode käytössä. Peruskäytössä sillä ei sinänsä ole merkitystä, mutta kun ylläpidettävänä on sivusto joka pitää sisällään monenmoista tiedostojen luomista, muokkausta ja poistamista, käyttöoikeus-probleeman takia pitää turvautua välillä hassuihin kompromisseihin. Mutta suosittelen noita kahta ylempää lämpimästi. INT2000:sta olen lukenut aika hurjia juttuja ja etenkin siitä Daious-sisaryhtiöstä (vai miten se menikään). Halpoja palveluita, mutta suosittelen ainakin teknisesti vähän vaativammille sivustoille jotain vähän parempaa. Perussivuilla, missä ei esimerkiksi php:tä tai tietokantoja kauheasti käytetä, tuo on varmasti hyvä ratkaisu kun ei maksakaan maltaita. |
lindo 06.11.2005 21:19:42 | |
---|
EI! Tämän firman eestiläinen sisaryhtiö toimi kohdallani siten, että hakiessani tarjouspyyntöä webhotellin tiimoilta, nämä kaappasivat ilman tehtyä sopimusta domainini ja sen homman peruuttaminen vaati voimatoimia domaineja hallitsevien firmojen kanssa. Katoppas, muitakin on kusetettu :O Itse tilasin domainin tuolta samalta eestiläiseltä firmalta... mikä sen nimi oli? ... lasku tuli postissa vaikka domain oli jo rekisteröity jollekin muulle. Kokeilin saman firman domain haku palvelua esim www.blink182.com ja www.dodoubt.com, ja yllätykseksi huomasin että nämä ko. domainit olivat heidän mukaansa vapaita rekisteröitäviksi. Int2000 yhtiön kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta vähän alkoi epäilyttään kun huomasin että niillä on jotain tekemistä toistensa kanssa. I don't belive anything, if i don't see it first |
Juntunen 06.11.2005 23:06:59 | |
---|
Peruskäytössä sillä ei sinänsä ole merkitystä, mutta kun ylläpidettävänä on sivusto joka pitää sisällään monenmoista tiedostojen luomista, muokkausta ja poistamista, käyttöoikeus-probleeman takia pitää turvautua välillä hassuihin kompromisseihin. Tuo on muuten erittäin hyvä pointti. Itse törmäsin samaan ongelmaan tässä taannoin tekstitiedostotietokantaa värkätessäni. Joutu tekemään tiedoston poistamiseen skriptejä kun eipä onnannutkaan enää ftp:n kautta. :) |