Aihe: Kermakämppä??
1
Roksennus
15.02.2006 17:44:37
Treenikämppä olis (taas) haussa ja muistelen että useammankin kerran on niistä ollut puhetta. Haulla en löytänyt hakemaani kirjoitusta, jossa joku laittoi linkin Helsingin IsoRoballa sijaitsevan "Kermakämpän" kotivuille. Tajuaakohan kukaan mitä tarkoitan? se linkki tulisi nyt tarpeeseen.. "Kermakämppä" ainakin kuullostaa hyvältä, ja musiikissahan kuullostaminen on tärkeintä ;)
"Joku äijä kävi riehuu..."
JCM
15.02.2006 17:47:01

Treenikämppä olis (taas) haussa ja muistelen että useammankin kerran on niistä ollut puhetta. Haulla en löytänyt hakemaani kirjoitusta, jossa joku laittoi linkin Helsingin IsoRoballa sijaitsevan "Kermakämpän" kotivuille. Tajuaakohan kukaan mitä tarkoitan? se linkki tulisi nyt tarpeeseen.. "Kermakämppä" ainakin kuullostaa hyvältä, ja musiikissahan kuullostaminen on tärkeintä ;)

Näin off-topicina, myöskin kokkaamisessa kuullostaminen, vai oliko se kuullottaminen(?) on tärkeää ellei jopa tärkeintä.

Itse kermakämpästä siis en ole koskaan edes kuullut. Anteeks :)

(hyi minua, tämä ei ole tapana) :)
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
"..yks ennen sua, hetki vaan!"
Da Make
15.02.2006 17:47:47 (muokattu 15.02.2006 17:48:21)
Nyt taidan tuottaa pienoisen pettymyksen, mutta olen huomannut että kaikki mikä on vähääkin keskustassa tarkoittaa useiden vuosien jonotus aikoja. Joskus tuli metsätettyä about kaikki mahdolliset paikat... 4kk-4vuotta paikasta riippuen.

(kiitos JCM, saat viestini näyttämään vähemmän turhalta ;P)
Roksennus
15.02.2006 17:55:44 (muokattu 15.02.2006 18:02:36)
Nyt taidan tuottaa pienoisen pettymyksen, mutta olen huomannut että kaikki mikä on vähääkin keskustassa tarkoittaa useiden vuosien jonotus aikoja. Joskus tuli metsätettyä about kaikki mahdolliset paikat... 4kk-4vuotta paikasta riippuen.

(kiitos JCM, saat viestini näyttämään vähemmän turhalta ;P)

ei ollut pettymys tai ainakaan yllätyksellinen semmonen... aikaisemmin oli treenis isoroballa mutta sinne kuulemma avattiin kesällä myös uusi treenis nimeltään Kermakämppä ja se nimenomaan vaikutti kiinnostavalta. KERMAKÄMPPÄ! niitä muitahan kämppiä on kyllä melkein joka kiven kolossa... ainakin jos edes vähänkään on suhteita.

Lisäys: ei siis löytynyt googlesta eikä mus.netin hakukoneeltakaan... joku sitä linkkiä nyt pimittää! =)=)
oiva tumpeloinen
15.02.2006 18:04:48
Iso-Roballa jokin uusi kämppä? En ole itse kuullutkaan. Ainoa, minkä sieltä tiedän, on bänditalli.

http://banditalli.com/html/kotisivu.html

Sitten Mäkelänkadulta löytyy Musahotelli:

http://www.musahotelli.fi/index.phtml?lang=2

Eipä noissa hirveän pitkät jonot vaikuta olevan. Toissa kesänä haettiin bänditalleille ja kimppakämppä olisi löytynyt alta viikon odotuksella. Meitä oli kuitenkin sen verran monta kokoonpanoa, että piti jatkaa etsimistä. Nykyiseltä kämpältämme on muutama proggis lähdössä vissiinkin juuri tuonne Musahotelliin. Taisivat sopivan kolon löytää sieltä alta parin viikon. Ilmaisia ne eivä tosin ole...
alanko
16.02.2006 00:17:10
Näin off-topicina, myöskin kokkaamisessa kuullostaminen, vai oliko se kuullottaminen(?) on tärkeää ellei jopa tärkeintä.

Jep, sori off-topic, mutta kuullottamistahan se kokkauksessa tosiaan on. Esim. sipulit monesti kuullotetaan. Ei siis varsinaisesti paisteta vaan kuullotetaan, eli annetaan hieman väriä niille. Ja ei se nyt kuitenkaan ehkä tärkeintä oo... Riippuu tietysti mitä haetaan, mutta jos esim. kana vain kuullotettais, niin taitais iteltä jäädä syömättä :)
smio
16.02.2006 23:03:39
Siitä vierestä, Albertinkadulta, löytyy sitten tollanen kun poppiboksi (http://www.poppiboksi.fi) mistä mulla ei oo ittelläni mitään kokemusta.
Tonne isoroban Bänditalliin me päästiin ainakin heti ilman mitään jonotusta ja yhen bändin kanssa jaetaan toi kämppä, niin soittoaikaa ainakin riittää.
Roksennus
17.02.2006 12:02:08
Siitä vierestä, Albertinkadulta, löytyy sitten tollanen kun poppiboksi (http://www.poppiboksi.fi) mistä mulla ei oo ittelläni mitään kokemusta.
Tonne isoroban Bänditalliin me päästiin ainakin heti ilman mitään jonotusta ja yhen bändin kanssa jaetaan toi kämppä, niin soittoaikaa ainakin riittää.

UUh, kiitos Simo! Tuo on juuri se... =)=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)