Aihe: Miten toimia?
1 2
Sheridan
17.03.2006 11:53:36
Osaako joku neuvoa minulle miten toimia? Haluaisin laulajaksi, mutta minulla ei ole bändiä, treenipaikkaa tms. Itse en soita mitään soitinta. Haluaisin laulaa mieluiten ulkomaista (& suomalaistakin) poppia. En vain yhtään tiedä miten toimia. Kiitos vastauksista!
Abgrund
17.03.2006 11:55:06
www.muusikoiden.net ja Wanted -palsta. Tsekkaa myös paikallisen soitinliikkeen ilmoitustaulu.
Take a look at the guy!
Sheridan
17.03.2006 11:57:30
katsoin jo wanted palstan aiemmin, mutta siellä on vain joko aivan vääräntylistä musiikkia (heviä tms) & sitten jotkut olivat vääristä kaupungeista...
Abgrund
17.03.2006 12:00:07
katsoin jo wanted palstan aiemmin, mutta siellä on vain joko aivan vääräntylistä musiikkia (heviä tms) & sitten jotkut olivat vääristä kaupungeista...

No sinnehän voi lisätä oman ilmoituksen myös... Eihän sitä ikinä tiedä, vaikka tärppäisikin.

http://www.banditrekisteri.com/wanted/index.htm tuolla myös jotain ilmoja.
http://www.mikseri.net/forum/area/10.php tuolla myös.
Take a look at the guy!
Sheridan
17.03.2006 12:10:15
okei kiitos :) on vielä vähän hakusessa tän palstan käyttäminen, kun tänään vasta rekisteröidyin tänne :)
Abgrund
17.03.2006 12:15:52
okei kiitos :) on vielä vähän hakusessa tän palstan käyttäminen, kun tänään vasta rekisteröidyin tänne :)

Ei se mitään :) Tervetuloa vaan!
Take a look at the guy!
Ronsto
17.03.2006 12:33:07

Juu tervetuloa vaan :) Muusikoiden.net on mukava paikka keskustella musiikkiin liittyvistä asioista.
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Sheridan
17.03.2006 12:35:18
kiitos kummallekin :) juu vaikuttaa kivalta paikalta tää :) toivottavasti vielä löytäisin täältä itelleni bändin joskus :P
Ronsto
17.03.2006 12:45:51

kiitos kummallekin :) juu vaikuttaa kivalta paikalta tää :) toivottavasti vielä löytäisin täältä itelleni bändin joskus :P

Varmasti löydät! Tosin kato sitte että sulle ei käy samalla tavalla kuin mulla, eli silleen että löydät bändiin soittajia, mutta kohta huomaatkin että niitä ei kiinnosta soittaminen olleenkaan vaan pelkkä ryypiskely ja muu älytön sähellys. Mulla on tämä tilanne nyt päällä enkä tiedä mitä tekisin. Pitäis äkkiä löytää uusia soittajia, koska nää nykyset sällit on lähdössä bändissä. Treenikämppä on jo valmiina, mutta milläs minä pidän sitä yksin pystyssä kun vuokra on 180€ kk. :(
Sheridan
17.03.2006 12:54:24
:( se ei oo kyllä kivaa. Miksi hakeutua bändiin jos se ei sitte kiinnostakkaa? :( toivottavasti säkin löydät vielä paremman bändin :) mä haen vaan niin erityyppistä bändiä ettei kukaan oo kiinnostunu ku kaikki haluaa eri tyylistä ku mä :( & sitte ku mulla ei oo vielä mitään bändin alkuakaan...alotan ihan tyhjästä :P mut ehkä löytyy jotain jostain =)
Ronsto
17.03.2006 12:58:45 (muokattu 17.03.2006 12:59:45)

:( se ei oo kyllä kivaa. Miksi hakeutua bändiin jos se ei sitte kiinnostakkaa? :( toivottavasti säkin löydät vielä paremman bändin :) mä haen vaan niin erityyppistä bändiä ettei kukaan oo kiinnostunu ku kaikki haluaa eri tyylistä ku mä :( & sitte ku mulla ei oo vielä mitään bändin alkuakaan...alotan ihan tyhjästä :P mut ehkä löytyy jotain jostain =)

Joo no eiköhän tää tästä. Toivottavasti ei vaan tuo treenikämppä lähde alta, kun mä kovalla vaivalla hankin sen. Minkä tyylistä musaa sä haluaisit soittaa/laulaa? Hauskaa ku mun kaverit luulee että kuuntelen pelkkää mättöä, vaikka mulle uppoo oikeestaan mikä vaan mikä kuullostaa hyvältä. Uusin tutustumisen kohteeni oli bändi nimeltä R.E.M. :) Tosin radio poppi ei istu mun korvaan. Siksi kuuntelen Radio Cityä ;)
Sheridan
17.03.2006 13:01:04
mä tykkään pop musasta, eniten ulkomaisesta, mut on joitain suomalaisiakin mistä tykkään. Täl hetkel suurin innostus on ollu kyl Tori Amos varmaan :) sitä kuuntelen kokoajan melkein & laulan aina samalla... :) onnea sulle kuitenki bänditoiminnassas! :)
Ronsto
17.03.2006 16:31:08

mä tykkään pop musasta, eniten ulkomaisesta, mut on joitain suomalaisiakin mistä tykkään. Täl hetkel suurin innostus on ollu kyl Tori Amos varmaan :) sitä kuuntelen kokoajan melkein & laulan aina samalla... :) onnea sulle kuitenki bänditoiminnassas! :)

Tack, tack! Samoin!
Nelikielipiru
17.03.2006 16:46:37

Varmaasti löydät, joskus se vaan kestää hetken pidempää.. nimimerkillä "vuosi etittiin kiipparistia", ja itseasiassa kun ryhdyttiin perustamaan kuutostien kanssa SoulDumppia niin täältä löydettin rumpali(ja siihen aikaan ne kaikki oli bahamalla piilossa), laulaja(joka oli juuri sellainen kun oltiin etsimässä, nainen joka osaa laulaa tunteella ja myös kovaa) ja tietysti tuo "midi hörhö" joka on ihan yhtä sekaisin ku n me muutkit.

Eli zemppiä ja tervetuloa dorkien sekaan.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Sheridan
20.03.2006 13:25:03
tuntuu kyllä vähän toivottomalta kun lukee wanted imloituksia, niin ne oikeestaan kaikki etsii jotai rock/hevi ym laulajia eikä kukaan halua soittaa sellasta musiikkia jota mä haluaisin laulaa :S
porcupine
20.03.2006 14:10:32
Niin, noihan tuo vähän tahtoo olla täällä muusik... eikun Suomessa. Kannattaa kysyä Turusta, sieltä noita poppareita löytyy vielä :)
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
IommI
20.03.2006 14:28:47
Suomi kyllä hevikansoittuu pikkuhiljaa... Ei haittaa:p

Mutta sille popparille vain tsemppiä..
Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse...
Sheridan
20.03.2006 17:09:42
niin, turku vaan on vähän liian kaukana ku ite asun vantaalla...ei sitä oikein voi alkaa laulamaan bändissä jossa jäsenet on ihan eri kaupungeista...luulis nyt sentään joitain poppareitaki löytyvän vielä täältä päinkin!
Ronsto
20.03.2006 18:15:31

niin, turku vaan on vähän liian kaukana ku ite asun vantaalla...ei sitä oikein voi alkaa laulamaan bändissä jossa jäsenet on ihan eri kaupungeista...luulis nyt sentään joitain poppareitaki löytyvän vielä täältä päinkin!

Ei turusta poppareita löydy :D Täällä on kaikkia rumia, karvaisia ja äänekkäitä hevimiehiä!!
Sheridan
20.03.2006 18:19:58
no kai sitä nyt JOSTAI täältä pääkaupunkiseudulta luulis löytyvän poppareitakin :O olis kiva voida meinaa laulaa poppia bändissä kun siitä pitää itse & sitä osaa paremmin laulaakin kun jotai heviä, johon mun ääni/ulkonäkö ei yhtään soveltuisi ees...tietääkös joku mistäs muualta vois kysellä jos sellaseen pop bändiin sais jäseniä? kun se on kuitenki ollu jo lapsesta asti mun unelmani :(
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)