Aihe: Kielletyt biisit?
1 2 3 4 5 613 14 15 16 17
1by4by9
23.05.2005 14:44:31

Itse soitan Smoke On The Wateria tms. jos huvittaa ja mikäli jollain on sanomista sanon että se on oma riffi uudesta biisistä. Kitarasta kuin kitarasta saa kyllä tuntuman parissa kymmenessä sekunnissa joten itseni ei tarvitse yleensäkään pahemmin klassikoita soitella.
Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki?
k...
23.05.2005 17:55:14
Mun haave on, että sitten kun saan lottovoiton, meen musakauppaan ja sanon, että oon päättänyt aloittaa pianonsoiton. Sitten kun ne esittelee mitä esittelee, äkkään Steinway D flyygelin, soitan yhdellä sormella Ukko Noan ja sanon, että tää vaikuttaa kivalta, otan tän.

Kyllä tuon voi toteuttaa ilman rahaaki. Sanot tohon perään vaa et "aimut pedaalit on aika tyhmän värisiä, meen kattoo toisest liikkeest." Otat kaverin mukaa joka videoi homman ja pistät videon nettii. Heti huomenna!
Cruzzi
24.05.2005 16:18:14

master of puppets,seek and destroy,nothing else matters,heavens doorin eka soolo on semmonen jota ei ikinä saa soittaa missään liikkeessä ainakaan tosissaan...
kanka
24.05.2005 16:53:34

Ukko nooa
Valitse minkä värisen Muusikoiden.netin haluat.
Putte
24.05.2005 21:17:48
Kaikki nää Paranoidit ja Trooperit. Viimeks ku käväsin F-musiikissa, ni sellanen mun ikänen jätkä veti sen 20 minuuttii putkeen Paranoidii. Vaihto aina kitaraa välissä, ja taas alko.
Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy
Wahi
27.05.2005 16:27:53
Tossa yks päivä bongasin jonkun soittamassa paranoidia Musamaailmassa. Samalla joku veti synalla jotain Bodomia.
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
Ocean Boulevard
27.05.2005 18:03:16
T:reen Soitinkeskuksessa itse kauppias soitti Iron Mania. Hyvin soittikin, eikä ainakaan minun päivääni pilannut, päinvastoin.

Tottakai ymmärrän myös niitä, jotka hoippuvat hulluuden partaalla kuultuaan Smoke On The Waterin viidennenkymmenennen kerran saman päivän aikana. :-)
Kalle.S
27.05.2005 23:01:22
Kyllä mää ainaki soitan liikkeessä mitä haluan, mutta Paranoidia en ehkä soita, sen tajuaa jo.
...And Justice For All
28.05.2005 11:30:02
Kaikki nää Paranoidit ja Trooperit. Viimeks ku käväsin F-musiikissa, ni sellanen mun ikänen jätkä veti sen 20 minuuttii putkeen Paranoidii. Vaihto aina kitaraa välissä, ja taas alko.

Hoho!! Toi on kyllä pahin veivata Paranoidia 20 min!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Vapour
28.05.2005 15:13:55
Tein kerran demonstraation kavereille ollessani vielä teini. Mentiin porukalla (3) Fasulle, jossa poimin jonkun kitaran ja vahvistimen. Soittelin siinä sitten jotain AIVAN järkyttävää hevipaskaa omasta päästäni kymmenisen minuuttia. Heti kun yritinkin soittaa Puppetsin alkuriffiä, tuli myyjä ja iski kuulokkeet käteen.
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut
Planetist
28.05.2005 21:10:58
Anal Cuntin tuotantoa.

Tai samapa tuo.
aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli?
Powerslave88
28.05.2005 21:56:47
Tein kerran demonstraation kavereille ollessani vielä teini. Mentiin porukalla (3) Fasulle, jossa poimin jonkun kitaran ja vahvistimen. Soittelin siinä sitten jotain AIVAN järkyttävää hevipaskaa omasta päästäni kymmenisen minuuttia. Heti kun yritinkin soittaa Puppetsin alkuriffiä, tuli myyjä ja iski kuulokkeet käteen.

hahaha... aika paha oikeestaan, mut saattohan se vähän vituttaa sitä myyjä jos joka päivä on joutunu kuuntelee ku alottelija kitaristit tulee soittaa metallicaa ja maidenia tai jotain smoke on the waterin alku riffiä... että kyllähän se on että jos kitaraa kaupassa kokeilee niin ei siihen tarvi mitään yhen miehen keikkaa pystyttää kummiskaan... ihmettelen suuresti tuota tapahtunutta silti... ite ku kävin oulun musiikki kullaksessa ja soitin MOP:a niin ei siellä kukaan kummiskaan tullu mitään tekee...
Naiset hiljaa nyt on taistelun aika
carlos
28.05.2005 22:00:21
koko Metallican tuotanto

Jostain syystä tälle repesin!
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat.
aku.miettinen
28.05.2005 22:46:30
hahaha... aika paha oikeestaan, mut saattohan se vähän vituttaa sitä myyjä jos joka päivä on joutunu kuuntelee ku alottelija kitaristit tulee soittaa metallicaa ja maidenia tai jotain smoke on the waterin alku riffiä... että kyllähän se on että jos kitaraa kaupassa kokeilee niin ei siihen tarvi mitään yhen miehen keikkaa pystyttää kummiskaan... ihmettelen suuresti tuota tapahtunutta silti... ite ku kävin oulun musiikki kullaksessa ja soitin MOP:a niin ei siellä kukaan kummiskaan tullu mitään tekee...

Muusikoiden.netissä vituttaa yhdys sanat.
tenkainen
29.05.2005 00:28:42

Muusikoiden.netissä vituttaa yhdys sanat.

Ei täältä löydy yhdyssanoja. Kaikki kirjoitetaan erikseen. Tämän olen todennut katkerasti... ;-P
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
Rest
29.05.2005 00:55:07
no eiköhän jokainen saa soittaa mitä haluaa.. jos musaliikkeen setä ei tykkää ni korvatulpat korviin tai alan vaihtoa suunnittelemaan..
BoNey
29.05.2005 01:57:38

no eiköhän jokainen saa soittaa mitä haluaa.. jos musaliikkeen setä ei tykkää ni korvatulpat korviin tai alan vaihtoa suunnittelemaan..

Samaa mieltä, kyllä jokaisen pitäisi saada soittaa testatessa ihan sitä mitä haluaa, eikä myyjillä varsinkaan pitäisi olla siihen mitään
sanottavaa. Eri asia sitten mitä mieltä muut asiakkaat sanovat :)
huGGGswarrna
baron
29.05.2005 02:55:53 (muokattu 29.05.2005 02:56:39)

Samaa mieltä, kyllä jokaisen pitäisi saada soittaa testatessa ihan sitä mitä haluaa, eikä myyjillä varsinkaan pitäisi olla siihen mitään
sanottavaa. Eri asia sitten mitä mieltä muut asiakkaat sanovat :)

1. Tietysti jokainen testaa sillä minkä osaa.

2. Ei ne muut asiakkaat ole ostamassa eikä myymässä sitä sillä hetkellä testattavaa laitetta.

Musta on todella vitsikästä, että tässä säikeessä vakavissaan väitetään, että musakaupassa pitäisi saada kuunnella nautittavaa konserttia ilmaiseksi.
BoNey
29.05.2005 12:33:28 (muokattu 29.05.2005 19:22:33)

Musta on todella vitsikästä, että tässä säikeessä vakavissaan väitetään, että musakaupassa pitäisi saada kuunnella nautittavaa konserttia ilmaiseksi.

En minä sitä väitäkään, valitettavasti näkee vaan vähän väliä jos joku aloittelija testaa soitinta soittamalla mitä osaa, niin pari kaveria nauraa kuitenkin jossain nurkassa. Itse en todellakaan ole naureskellut kenellekkään aloittelevalle soittajalle. Kuitenkin näitäkin löytyy. Niin kuin sanoit, ei kai kukaan voi odottaa, että aloittelija tai vähän pitemmällekkään ehtinyt, soittaa mitään konserttia. Jokainen soittaa sitä mitä haluaa, eikä kenelläkään ole siihen mitään sanottavaa.
huGGGswarrna
Chronic
30.05.2005 00:37:12
ite kyllä soitan jos musiikkiliikkeeseen satun niin omia riffejä tai sooloja, mutta totta tuo kyllä on että älä piiskaa menee niin ku ite kerran kuulin ku joku 12 wee just saanu kepin, ni soitteli siel jotai fear of the darkia et unohtakaa maidenit ja metallicat vaikka ite kyllä metallicasta pidänkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)