Aihe: Kielten vaihto paksumpiin
1 2 3 4
Cujo
21.03.2006 16:39:32
Toivottavasti joku huomaa:):)mitäs toi venytys sit auttais??

Tarkotatko sitä, kun uusia kieliä venytellään vaihdon jälkeen? Siitä on se hyöty, että kielistä venyy se löysä pois ja pitävät sitten nopeammin vireen.

mulla napsuu kielet kans aika kivasti et auttaaks se siihe ratkasevasti et ne on sit pitempää elossa?

Tuota, eli kielet katkeilee? Kannattaa tutkia onko siellä tallapaloissa jotain teräviä kulmia ja reunoja. Ei ne välttämättä edes näy, mutta yleensä jossain on jokin vika, jos kielet koko ajan katkeilee.
No llores mi querida
Dios nos vigila
Agarrame, mi vida

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Jonte
22.03.2006 12:25:54
Nyt olen kahden päivän aikana katkassut jo kaksi kieltä (keskimmäiset) sähkökitarasta. Tänään katkaisemani tilalle en ole uutta ehtinyt ostaa, kitarakauppa kun on jo kiinni.
Ajattelinkin tässä sitten heittää nuo .09 mäkeen ja ostaa .11 tilalle.

Mitä kaikkea pitää tehdä? Vai olisiko näin aloittelijalle helpompaa/kannattavampaa viedä kauppaan?

Jos päädyn itse tuon operaation tekemään, satulaa tarvinnee viilata, että kielet mahtuu? Sitten niitä jousia varmaan pitää kiristä? Ja kaularautaakin pitää säätää? Vieläkö unohtui jotain? Ja miten nuo kaikki edellämainitut tehdään?

Sormijumppaa. On raskaampaa täten, sano.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)