Wolffie 12.07.2005 18:00:35 | |
---|
Mutta, tässä olen nyt kahden vahvarin vaiheilla (rahat "periaatteessa" löytyisi, mut en tiä vielä...), eli Marshall MG100DFX tai RANDALL RG100SCG2 kun molemmat pyörivät tarjouksessa paikallisessa musaliikkeessä siinä 400e paikkeilla... Randallista ei ole kokemusta, tuosta marsusta on. Vaikka ei randallista olekaan kokemusta ottaisin silti sen. Ihan syyksi että perussaundiltaan uskoisin (huom. ei varmaa tietoa ja imo) randallin olevan parempi (todella paljon kehuttu), kun taas MG mielestäni puuroutu suuremmilla voluumeilla. Sitten jos sulla on vielä GT-6 niin nuo MG:n efektit jäisivät tavallaan käyttämättömäksi. Ja sitten vielä randall sen 2x12 elementtien takia. Mutta oma korvahan sen kertoo. Ota kitara mukaan ja painu pariksi tunniksi testaamaan :) Mitäköhän tästäkin taas tulee... |
Wolffie 12.07.2005 18:01:13 | |
---|
Kiitos ystävällinen ihminen :) Keine Probleme =) Mitäköhän tästäkin taas tulee... |
Starlia 12.07.2005 21:25:54 | |
---|
Mutta oma korvahan sen kertoo. Ota kitara mukaan ja painu pariksi tunniksi testaamaan :) Näin tuli tehtyä. 1,5 tuntia soittelin yhteensä ja näin ollen päädyin Marshalliin. Hyvin toimii minun tilanteessani. |
Landola59 12.07.2005 21:36:27 | |
---|
Olen ite soitellu 75wattisella marsulla ja se ollu mistään kotosin. Päädyin tuohon spider 112 sen monipuolisuuden takia. Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. |
Migo 12.07.2005 22:06:16 | |
---|
Olen ite soitellu 75wattisella marsulla ja se ollu mistään kotosin. Päädyin tuohon spider 112 sen monipuolisuuden takia. Itse taas soitin ennen tuommoisella Spiderilla, vaihdon Randalliin juuri sen monipuolisuuden takia ;) Melko mukavaa päivää kaikille. |
Wolffie 12.07.2005 23:43:11 | |
---|
Näin tuli tehtyä. 1,5 tuntia soittelin yhteensä ja näin ollen päädyin Marshalliin. Hyvin toimii minun tilanteessani. Jeah, taas tuli todistettua että oma korva sen parhaiten kertoo :) Onnittelut uudesta perheenjäsenestä =) Mitäköhän tästäkin taas tulee... |
Starlia 12.07.2005 23:57:10 | |
---|
Jeah, taas tuli todistettua että oma korva sen parhaiten kertoo :) Onnittelut uudesta perheenjäsenestä =) Tattista! Näin kesän kun majailee vanhempien luona, niin huomenna kun on vapaata duunista, pääseepi kunnolla luukuttamaan ja ruuvailemaan hyviä soundeja sekä ilman että kanssa GT-6:n! Saas nähdä mihin tuloksiin pääsee :) |
Migo 13.07.2005 01:05:03 | |
---|
Tattista! Näin kesän kun majailee vanhempien luona, niin huomenna kun on vapaata duunista, pääseepi kunnolla luukuttamaan ja ruuvailemaan hyviä soundeja sekä ilman että kanssa GT-6:n! Saas nähdä mihin tuloksiin pääsee :) Onnittelut vaan täältäkin päin. Jokainen valitsee niiq ite haluaa :) Melko mukavaa päivää kaikille. |
Starlia 13.07.2005 15:22:18 | |
---|
Tuli tuossa sellainen offtopicci mieleen, että pystynkö tuon Marshallin footswitchia käyttämään BOSS GT-6:n sub-ctl pedaalina?? En ole vielä edes kokeillut sitä, mutta kunhan kyselen. Pirun hyvät soundit sain kyllä tuolla Marshall-BOSS-yhdistelmällä!! |
Landola59 14.07.2005 17:15:02 | |
---|
Itse taas soitin ennen tuommoisella Spiderilla, vaihdon Randalliin juuri sen monipuolisuuden takia ;) Jaa :D no, tuo on nyt vähä maku asia. Mutta tulipahan nyt itelle tilattua myös spiderin. Toivottavasti myös halpa randall löytyy tulevaisuudessa :) Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. |
Migo 14.07.2005 18:39:54 | |
---|
Toivottavasti myös halpa randall löytyy tulevaisuudessa :) Niitähän saa jo nyt halvalla ;) Studiotecistä 290eurolla. Melko mukavaa päivää kaikille. |
reali 16.07.2005 10:00:31 | |
---|
Eiköhän tuolla spiderilla soittele. Ite tykkään eniten tuosta spiderista, josta löytyy soundia ihan erilaiseen musiikkiin ja yhistelemällä siihen pedaleita, tulee ihan erilaista saundia päästä päähän :) Suosittelen. |
Starlia 17.07.2005 11:52:49 | |
---|
Tuli tuossa sellainen offtopicci mieleen, että pystynkö tuon Marshallin footswitchia käyttämään BOSS GT-6:n sub-ctl pedaalina?? Vastaanpa itse omaan kysymykseeni, eli kyllä toimii! Todella hieno asia! Saa kikkailtua kaikkea hauskaa. |
Rookie89 13.11.2005 18:58:35 | |
---|
Kannattaa kattoo kans Behringerin V-Ampire comboa. Siinähän on siis tämän behkun V-Amp 2:sen soundit, ja muistaakseni saat sen 2x12 version kolmensadan egen pintaan. Varmasti hyvä ekaksi bändisoittovahvariksi ja soundit irtoaa vähän kaikenlaiseen musaan. Hump-pa, hump-pa,hump-pa..... |