Hohhoijaa 01.05.2005 13:49:50 | |
---|
|
Sir Härö 03.05.2005 12:47:04 | |
---|
line6 spider 75w, ei tahdo saada äänitettävää soundia ei sitten millään. Onko vahvistin vain pelkkä hukkaostos? Siis spider II 112? Voi juu olla vähän vaikea saada hyviä soundeja äänitykseen... Reenikäytössä taasen hämikset ovat suht hyviä. Pohjoistuuli on aina pirun kylmä, riippumatta siitä, mistä suunnasta se puhaltaa. |
juhopetteri 03.05.2005 16:11:38 | |
---|
Jos vahvarina on joku surullisen kuuluisa Fender Frontman 15 tai vastaava "hajoitus"vahvari niin ei kyllä Super Overdrive (SD-1) kyllä paljoa soundia paranna... Transistori etuasteen yliohjaaminen ei kuulosta kivalta. Kannattaa hankkia pätevä vahvistin, kuten Tech 21 tai Peavey Classic. Bossin pedaaleista valitsisin OverDrive/Distortion pedaalin jossa on sekä särö että overdrive valittavana. mitä vidua! mulla on himassa toi fender frontman ;=)aika laatikkohan se on, mutta kyllä sillä kerrostalo soitannassa pärjäilee.. saa hyvät näkkäri säröt:)mä kyllä tykkään ihan mahottomasti tosta metal zonesta..säätää saa paljon, että saa hyvät saundit. pari vuotta oon ny säätäny..alkaa pikku hiljaa löytyä:) Born to lose Live to win |
Da Make 03.05.2005 18:59:14 | |
---|
mitä vidua! mulla on himassa toi fender frontman.. Kyllä, minullakin on _himassa_ sellainen, mutta siitä ei puhuta. |
Sir Härö 04.05.2005 11:43:04 | |
---|
Kyllä, minullakin on _himassa_ sellainen, mutta siitä ei puhuta. Shh...ollaan hiljaa vaan...shhh. Pohjoistuuli on aina pirun kylmä, riippumatta siitä, mistä suunnasta se puhaltaa. |
JamesHetfield 09.05.2005 14:38:23 | |
---|
metal zonen valitsisin ehdottomasti... kaverilla on semmonen, ite en oo VIELÄ ostanu... sanoisin, et parhaat säädöt on vaikea löytää, mut sit kun ne löytää, tulee semmonen olo soittaessa, et kyllä kannatti! |