Aihe: Kitaran Hinta/laatu -suhde
1 2
PIM
19.05.2004 11:14:26
Ittellänikin on Epin SG 400, tosin se deluxe versio sunburstilla ja loimuvaahteraviilulla, eikä siinä tosiaan mitään rakenteellista vikaa ole ollut, ainakaan mitä ei säätämällä saisi korjattua. Nyt kun siinä on Gibsonin Classit '57 mikit niin se on ainakin yhtä hyvä kuin se Gibsonin SG Special mikä mulla oli jonkun aikaa toissatalvena. Jos joku nyt tulis tyrkyttämään esim. Gibsonin faded SG:tä vaihdossa niin nauraisin jätkän pihalle saman tien.
Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä.
-Benighted-
19.05.2004 16:09:36
Jos on tarkoitus saada kitara pitkäaikaiseen käyttöön, kannattaa siis valita se, mikä tuntuu mukavalta käteen, soi hyvin eri kohdista otelautaa ja on helppo soittaa. Ei kannata ostaa, varsinkaan sitä ensimmäistä kitaraa, ensisijaisesti muodon tai värin perusteella kuten aloittelijoilla usein on tapana.

Sitä kyseistä kitaraa ei ole mahdollisuus mennä katsomaan, mutta eikö niitten ulkoiset mitat ole identtiset(siis kahden eri Epiphone SG g-400 deluxen)? Jos näin on, niin voisin ainakin käydä jossain musiikkiliikkeessä testaamassa vastaavaa. Sais jonkinlaisen kuvan kitarasta... jos vaikka testais kumpaakin(siis Yammua ja Epiphonea), niin tietäis sitten, että kumpi sopii paremmpin käteen.
zinkeli
19.05.2004 20:12:59

Kertokaas jotain mielestänne hyviä kitaroita, joita voisi saada käytettynä 200-400€ välistä. Esim. oletko itse ostanut käytettynä jotain tuota hintaluokkaa olevia kitaroita, joita pidätte hyvänä tai erittäin hyvänä ostoksena (kertokaa myös, jos jokin ostos on ollut pettymys)

itse ostin kahdellasadalla ibanez roadstar series2, on hyvä kitara, ei valittamista....
-Benighted-
19.05.2004 22:36:09 (muokattu 19.05.2004 22:37:17)
http://www.samedaymusic.com/product--EPIG400DLXVS

^^tuossa on lukioitten arvosteluja. Saanut ihan hyvän arvosanan... suurin osa varmaan ihan randomilla heittänyt arvosanan, mutta kai ne jotain suuntaa antaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)