Aihe: Akustinen metallikielinen
1 2
Juice
24.11.2003 22:50:08 (muokattu 24.11.2003 22:50:34)
En tiedä tuohon kitaravalintaan paljoa sanoa, varmaan on ihan hyvä.
Asia vaan on usein niin, että ei niihin myyjien höpinöihin kannata luottaa. Ne juontavat loppupeleissä juurensa usein vaan niiden omaan perstaskuun. Tuskin ne mitään paskaa yrittää työntää, mutta ne suositukseet on usein sellasia mistä liikkeelle (tai myyjälle) jää paras kate. Toki voi olla toisinkin.

Auttais asiaa paljon kun olisi joku asiantunteva kaveri tmv. mukana.

Jos tämä oli Musamaailmasta ostettu, niin eihän myyjä muuten ollut sellanen kasari takatukka?
Paskahädän kanssa aina pärjää.
Jorges
25.11.2003 13:05:56
Heh, tiedän takatukan, mut ei ollu. Oli ihan asiallinen lyhyttukkanen reilu kolmekybänen kaveri. Ja tosta katteesta en tiedä kun tarjos alennuskitaraa. Tiedä häntä, mut ihan hyvin se pelittää ja myyjä kyl kerto tarkkaan mistä puusta mikäkin skitta oli valmistettu jne... Sano, että on soitellut lähes kaikilla omista valikoimistaan ja tietenkin tää minkä myi mulle niin oli sen suosikki :)
The Boss
26.11.2003 13:58:46 (muokattu 26.11.2003 14:00:26)
Kannattaa nimenomaan kuunnella miltä kitara kuulostaa (ja myös kuunnella miltä kuulostaa ilman mitään sointua=soita kielet vapaana)!!!
Niin ja vielä tärkeempää on että joku virittää sen kunnolla ennenkun alottaa testaamisen!

Itse ostin 1½ kk sitten Cort:n metallikielisen akustisen ovh 600€ mä sain sen 550€ ja bägi, kielisetti(ylimääräinen) ja pleku kaupan päälle. Ja todella tyytyväinen mä oon ollut. Sitä tulee rämpytettyä paljon enemmän kuin sähkistä...siinä on niin nätti saundi!
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Juice
09.12.2003 23:32:48
Pitää ostaa vaikka Martin D-28 sitten kun pääsee vähän rahoihin.. :)
Paskahädän kanssa aina pärjää.
Congi
10.12.2003 14:39:45
Pitää ostaa vaikka Martin D-28 sitten kun pääsee vähän rahoihin.. :)

Se on sen verran kallis malli että kannattaa harkita akkarin rakennuttamista.
T.Congi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)