Mage 29.10.2003 07:56:20 | |
---|
Yamahalle pitäisi perustaa oma topic tai kokonaan oma palsta Kokeilin tuossa pari viikkoa sitten lähes uutta C 40:tä mutta ei se tuntunut yhtä hyvältä kun toi oma yksilö. Kielet oli liian lähellä otelautaa ja soundi oli jotenkin väärä(=erilainen), oman kitaran kanssa on semmoinen välitön suhde ;-) Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
L.Ruoska 29.10.2003 15:20:03 | |
---|
Mun eka kunnon kitara oli (ja on vieläkin, soittelen päivittäin sillä) semmonen Aria-puoliakustinen. Kapea skittamainen kaula ja teräskielet..kyllä sillä soittamaan oppi mutta johan oli sormet verillä. Mä en ite syrji ollenkaan nailonkielisiä, musta ne on mukavan tuntusia sormille eikä se saundi ole yhtään niin "plunk"-kun mitä ihmiset väittää! Tärkeintä on ehdottomasti se että sä opit soittamaan, kyllä niitä erilaisia kieliä ja kitaroita tulee kokeiltua sitten ajan myötä vaikka kuinka paljon. WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
eilinen 29.10.2003 19:41:53 | |
---|
No tuli nyt hommattua tuo Yamahan C-40. Ja ei muuta kun harjoittelemaan... |
SURf 30.10.2003 08:17:35 | |
---|
No tuli nyt hommattua tuo Yamahan C-40. Ja ei muuta kun harjoittelemaan... Onnea uudelle suhteelle ja intoa treeneihin. Get a haircut and get a real job. |
Heavymies 02.11.2003 10:12:46 | |
---|
Multaki löytyy toi c-40 ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen aloittelukitarana. Rock & Rollllllllllllllllll |
Guitargirl1 02.11.2003 22:48:28 | |
---|
No tuli nyt hommattua tuo Yamahan C-40. Ja ei muuta kun harjoittelemaan... Onnea uudelle kitaralle!! Yamaha on hyvä merkki! :) Itellänikin on Yamahan kitara! |
Mimi 03.11.2003 13:50:23 | |
---|
yamahan halvin nailonkielinen on uutena noin 140€ ja teräskielinen noin 160€. käytettynä sitten halvemmalla. EI mitenkään voi c-40 (=yamahan halvin) maksaa noin paljon... omani ostin joskus markka aikana ja se maksoi kaiken oheistilpehöörin kanssa jotain 650 mk... Että ei mitenkän pelkkä kitara maksa sitä sataa euroa enempää, tosin riippuu mistä ostaa..Käytettynä maksasin korkeintaan reilu 60 euroo, tietysti vähän kunnosta riippuen... Mutta siitä täytyy sanoa että se on hyvä kitara ja sillä on tosi helppo alottaa soittaminen... Mulla oli vaan ihan hirvee vaihtaa nailoneista teräskieliseen kitaraan ku niissä ääni on ihan erilainen, kesti hetken aikaa tottua... "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
per aspera ad astra |
Volle 05.11.2003 21:06:12 | |
---|
C-40 rulz! Pahuskun ei noissa ole seriaalia... Kyllä näissä seriaali löytyy. Aukosta kun katsoo sisään ja kallistaa sillä tavalla, että leuka on kiinni tallassa. Silloin näkyy. Omani on 61114009 Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
eilinen 05.11.2003 21:32:57 | |
---|
Minun on 30717256. Alkaa tämä rämpytys jo pikkuhiljaa kuullostaa musiikilta, ainakin etäisesti =) |
Ylläri 06.11.2003 01:40:19 | |
---|
Yamaha C-40 on kyllä ehdoton klassikko. Aivan uskomattoman kestävä soittopeli. Rumpalimme on rämpyttänyt omaansa niin saunassa kuin lumisateessakin.. Kerran se käytti sitä kumiveneillessä melana. Ja yhä vaan pysyy kasassa ja vireessä. Onneksi olkoon, teit hyvän ostoksen. Vaikka minkälaisia vintage-Martineita tulevaisuudessa ostaisitkin, Jammulle löytyy aina käyttöä. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |