oldrock 11.03.2021 19:35:27 | |
---|
KaRa: Juu, pitkä sepustus siitä että kun instrumentti tulee natiiviksi välineeksi ja toiseksi luonnoksi, niin saa ilmaistua sitä mitä haluaa ja että korvakuulolta soittamisen oppii korvakuulolta soittamalla. Vaikka kyllä mikä tahansa soittaminen aina auttaa pienin askelin muodostamaan käsitystä otelaudasta. Niin eikä tietenkään ole pakko muiden biiseja blokkia, vaan samaa harjaannustahan tapahtuu myös kun itse miettii mitä soittaa improvisoidessa. En oikeasti käsitä mikä tämän sivun aktiiveilla on vikana mutta taidan itse poistua kyseiseltä sivulta. Ajattelin että voisi kysyä neuvoa itseä fiksummilta ja jakaa ehkä tietoa jota on itse joutunut oppimaan kantapään kautta. Miten tuollaista kommentia edes pitäisi käsitellä. |
Henri Henri Olavi 11.03.2021 19:36:50 | |
---|
Ei kannata välittää KaRasta. Hän elää abstraktissa maailmassa kommenttiensa perusteella, eikä hänellä ole yleensä tarjota oikein mitään lihaa keskusteluihin. Je suis 190221 |
KaRa 11.03.2021 19:43:54 | |
---|
Minähän vain kerroin lyhyesti videon sisällön. ? En mä sitä negana tarkoittanut. "Olen, en tiedä" -joku suuri ajattelija |
KaRa 11.03.2021 19:45:06 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei kannata välittää KaRasta. Hän elää abstraktissa maailmassa kommenttiensa perusteella, eikä hänellä ole yleensä tarjota oikein mitään lihaa keskusteluihin. No tätä minä en taas ymmärrä, mutta ei kai ole tarkoituskaan. "Olen, en tiedä" -joku suuri ajattelija |
Henri Henri Olavi 11.03.2021 19:50:45 | |
---|
KaRa: No tätä minä en taas ymmärrä, mutta ei kai ole tarkoituskaan. Kaikella rakkaudella. Se on universaali kieli. Je suis 190221 |
KaRa 11.03.2021 19:56:36 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kaikella rakkaudella. Se on universaali kieli. No ei ole kovin paljoa rakkautta nyt. "Olen, en tiedä" -joku suuri ajattelija |
sepisti 12.03.2021 08:39:05 | |
---|
oldrock: En oikeasti käsitä mikä tämän sivun aktiiveilla on vikana mutta taidan itse poistua kyseiseltä sivulta. Ajattelin että voisi kysyä neuvoa itseä fiksummilta ja jakaa ehkä tietoa jota on itse joutunut oppimaan kantapään kautta. Miten tuollaista kommentia edes pitäisi käsitellä. Voi olla, että vika löytyy peiliin katsomalla. Olet ollut täällä jäsenenä alle viikon, jonka aikana olet kirjoittanut useita kommentteja, joissa tavalla tai toisella vähättelet muita, tai "loukkaannut" kommenteista joita ei ole osoitettu sinulle. Kyselet asioista epäselvästi ja loukkaannut, kun et saa sellaisia vastauksia joita haluat. |
oldrock 14.03.2021 19:53:14 | |
---|
sepisti: Voi olla, että vika löytyy peiliin katsomalla. Olet ollut täällä jäsenenä alle viikon, jonka aikana olet kirjoittanut useita kommentteja, joissa tavalla tai toisella vähättelet muita, tai "loukkaannut" kommenteista joita ei ole osoitettu sinulle. Kyselet asioista epäselvästi ja loukkaannut, kun et saa sellaisia vastauksia joita haluat. Viikossa olen onnistunut loukkaamaan sekä vähättelemään kaikkia ja vielä kyselen epäselvästi. Katsoin peiliin, sieltä ei löytynyt kaikkitietävää, ei paskan tärkeää eikä ihmistä jonka pitää olla äänessä vaikkei tiedä. Peilistä näkyi ihminen joka kysyy asioista itseään viisaamilta, asioista joista en itse tiedä ja jos vastaus on kehno, saatan hieman provosoitua. Itseni ei tarvitse esiintyä tietävänä mutta jos jostain tiedän sen sanon. Jos olen loukannut jotain muuta kuin sinua, pyydän mielelläni anteeksi. ...Torkuen, mikä sulla on jänonen kun et enään hyppele... ja kaikki oppivat soittamaan:) |
KaRa 14.03.2021 21:57:54 | |
---|
On mulla kehnojakin juttuja. Suorastaa hävettävän kehnoja, mutta enpä olis arvannut ko. kommenttini aiheuttavan suolen vääntelyitä lainkaan. Korkeintaan pientä närästystä, mutta sekin vain ruokatorven yläpäässä eikä ohutsuolessa. Ajattelen, siis olen - olen, siis en tiedä |
sepisti 17.03.2021 01:11:29 (muokattu 17.03.2021 01:23:43) | |
---|
oldrock: Viikossa olen onnistunut loukkaamaan sekä vähättelemään kaikkia ja vielä kyselen epäselvästi. Katsoin peiliin, sieltä ei löytynyt kaikkitietävää, ei paskan tärkeää eikä ihmistä jonka pitää olla äänessä vaikkei tiedä. Peilistä näkyi ihminen joka kysyy asioista itseään viisaamilta, asioista joista en itse tiedä ja jos vastaus on kehno, saatan hieman provosoitua. Itseni ei tarvitse esiintyä tietävänä mutta jos jostain tiedän sen sanon. Jos olen loukannut jotain muuta kuin sinua, pyydän mielelläni anteeksi. ...Torkuen, mikä sulla on jänonen kun et enään hyppele... ja kaikki oppivat soittamaan:) Jos et oikeasti ymmärtänyt, niin jänis istui maassa -juttu liittyy siihen, että mikäli yksinkertaisen tutun melodian toistaminen ei onnistu kitaralla yhtä kieltä käyttäen, saattaa niiden oikeasti mielenkiintoisien biisien plokkaaminen korvakuulolta olla todella haastavaa, ellei mahdotonta. Onneksi sävelkorvan puute ei estä kitaran soittamista harrastuksena, koska voi opetella tabulatuureista, sointumerkeistä ja nuoteista. Tällaisia harrastajia on todella paljon. Kyseessä on ihan sama asia kuin se, että monet osaavat lukea, mutta eivät ymmärrä lukemaansa. Hyvää jatkoa sulle. |