Aihe: 6 vuotias vasenkätinen poika ja sähkökitara, onko mahdotonta?
1 2
fyndi
19.10.2009 17:59:14
Väsykäsi95: Koska kumminkin ostat pojallesi Legoja yms. mitä sen ikäiset yleisesti haluavat (myös minä olen halunnut). Ei vaikka joku halpa Efektipedaali ole pahitteeksi aina joskus tuomaan harrastukseen lisää intoa kun saa käännellä ja väännellä nuppeja yms.

Ostin sen pikkukitaran mukaan myös oman virittimen ja se onkin hauska lelu pojalle. Aina ennen kun ruvetaan soittamaan, niin laitetaan mittarilla kitarat vireeseen.

Ja vielä tuosta vasenkätisyydestä, ihan turhaan pienille lapsille tehdään oikeastaan vasuri kitaroita. Ainakin meidän tapauksessa se oikean puolen kitara ei ole haitannut lainkaan soittamista - vielä. Itsekin pelaan lätkää right-puolelta vaikka olen ihan rehellisesti oikeakätinen.
Väsykäsi
19.10.2009 18:06:01
fyndi: Ostin sen pikkukitaran mukaan myös oman virittimen ja se onkin hauska lelu pojalle. Aina ennen kun ruvetaan soittamaan, niin laitetaan mittarilla kitarat vireeseen.

Ja vielä tuosta vasenkätisyydestä, ihan turhaan pienille lapsille tehdään oikeastaan vasuri kitaroita. Ainakin meidän tapauksessa se oikean puolen kitara ei ole haitannut lainkaan soittamista - vielä. Itsekin pelaan lätkää right-puolelta vaikka olen ihan rehellisesti oikeakätinen.

Sehän on mukavaa toivottavasti pikkukaveri innostuu enemmänkin soittamaan.
Wallesmanni lähti lukulomalle ja palaa kun on opetellut käytöstapoja. Laiskuus ei oikein käy perusteluksi tulla uhoamaan muille. Mod Huom
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)