Aihe: Vahvari.
1 2
yöpöllö
25.05.2007 22:15:20
Meidän koulussa on tuollainen fenderin vahvari. Kaikkien mielestä hirveän kuulonen ja cleaniä soittaessa menee korvat lukkoon.

http://www.thomann.de/fi/peavey_bandit_112_new.htm

miten olisi tollanen

ja kyllä kummallakin kitaristilla pitää olla omat vahvarit
Johann Onn
26.05.2007 03:34:18 (muokattu 26.05.2007 03:34:29)
Siis onko se ihan sata prosenttisen varma että saa soittaa molempien inputtien kautta?
Vanha kitaransoiton opettaja sanoi että ei

Milläs se sen perusteli ? Olikos ihan oi-ke-as-ti testannut itse sitä joskus ?

Hmmm. Mun eka trankku ja erään toisen trankku, ainakin pelas kahdella kitaralla. Ei me keksitty mitään syytä, miks ne ei olis toimineet. Mutta kuten jo mainittu, soitosta selvää saamisen kannalta, kummallakin oma vahvari on se parempi ratkaisu.
Peltsi88
09.06.2007 12:03:11
Jos ostan tuon Rolandin Microcuben, niin toimiiko se ilman mitään muuntajaa tai muuta härpäkettä? Eli riittääkö vain johdon laittaminen pistorasiaan?
ravensoul
09.06.2007 13:29:39
Jos ostan tuon Rolandin Microcuben, niin toimiiko se ilman mitään muuntajaa tai muuta härpäkettä? Eli riittääkö vain johdon laittaminen pistorasiaan?

Siinä sen johdossa on muuntaja. Toimiihan tuo myös tarvittaessa pattereilla, että sikäli.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Ibanez_90
13.06.2007 18:50:27 (muokattu 13.06.2007 18:50:57)
http://www.thomann.de/fi/peavey_bandit_112_new.htm

miten olisi tollanen

Itse olen juuri tuota ostamassa, ja siitä pitäisi lähteä kaikki mahdolliset soundit, mutta siihen hevi puoleen tuossa(kin) vahvistimessa on enemmän panostettu... Hyvä niin =)

Ja tuohan pyrkii kuullostamaan putkivahvistimelta, jossa on kuullemma ihan hyvin onnistuttu, vaikka onkin transistori vahvari. Transtube.
Olen Stratocaster_90
IJarro
13.06.2007 22:37:40 (muokattu 13.06.2007 22:38:06)
Ja tuohan pyrkii kuullostamaan putkivahvistimelta, jossa on kuullemma ihan hyvin onnistuttu, vaikka onkin transistori vahvari. Transtube.

Mä en kyllä oo kuullu vielä yhtäkään putkipeliltä kuulostavaa trankkupeliä. Malintavat Flextonet on jo ihan ok, mut ei silti lähelläkään aitoa.

Mut joo, hanki vaan, ja raportoi kokemaasi tänne. Kyllä ne aidot putkisoundit vielä parin vuoden aikana saadaan trankuilla tehtyä... Hifisteille se ei tietenkään kelpaa, mut silti.
Let's do some living after we die...
Välle
16.06.2007 19:52:35
Yhdyn yöpöllön "kyllähän molemmilla kitaristeilla pitää oma vahvari olla" lauseeseen. Ja ette te tarvihe 100W tehoo siihe että rumpuje yli kuuluu mökä. Minun 34W cube 30:ki kuuluu rumpuje yli ja jos ei nii kai voi mikittää.
"Läpät on huonoja vitsit on hauskoja ja kertojat rumia." - Rajajoki
Peltsi88
24.06.2007 14:10:26 (muokattu 24.06.2007 14:16:17)
Hei kertokaas äkkiä, että mitä eroa on näillä vahvistimilla (muuta kuin väri)?

http://www.thomann.de/fi/roland_micro_cube_ltd_white.htm

http://www.thomann.de/fi/roland_cube_15x.htm

Kumpihan ois parempi?
hullu_ukko
24.06.2007 17:53:59
Hei kertokaas äkkiä, että mitä eroa on näillä vahvistimilla (muuta kuin väri)?

Musta on tehokkaampi noista. Siinä on tehoa 15w kun tuossa valkoisessa taas on 2w. Taitaa Cube 15X:ssä olla myös EQ-säädöt(?)

Kumpihan ois parempi?

Itse ottaisin tuon Cube 15X:n, jos siinä on EQ-säädöt kuten muistelisin.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
Peltsi88
24.06.2007 18:09:08
Joo no tulipahan tilattua tuo vahvempi versio. Eipä siinä mitään, luulis et viikon päästä pääsee soittelemaan. Mikä on muuten yleinen tuotteiden toimitusaika tänne Suomeen Thomannilta tilattaessa? Onko mitään toivoa, että tavarat tulisi jo perjantaille, ku tänään tilasin?
IJarro
24.06.2007 18:43:43
Joo no tulipahan tilattua tuo vahvempi versio. Eipä siinä mitään, luulis et viikon päästä pääsee soittelemaan. Mikä on muuten yleinen tuotteiden toimitusaika tänne Suomeen Thomannilta tilattaessa? Onko mitään toivoa, että tavarat tulisi jo perjantaille, ku tänään tilasin?

Eipä oikeen. Niinku sivuilla lukeekin, toimitusaika Suomeen on n 2vkoa. Yleensä se on ollut aika tarkkaan se, eööei sitten oo ollu jotai erikoista tilauksessa tai esim varastosta loppu.

Luultavasti tulee tossa heinäkuun ekalla viikolla...
Let's do some living after we die...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)