Aihe: laulamisen aloittaminen
1 2
balance
03.04.2006 11:33:25
taijjan hommata kirjoja ja niitten avulla menettää sitte hermot ja näin. pakko jotenki päästä etteempäin, vituttaa tämä paikallaan junnaaminen. näi o.
frakin balance
-Sammy-
04.04.2006 14:05:22
Kannattaa opetella hengittämään kunnolla et pystyy tuottamaan selkeän äänen.... sitten opetella laulamaan mahdollisimman rennosti ja tärkeää on se että laulaa selkeästi sanat ja että käyttää leuan liikkeitä oikein... kuten jos laulaa aaa niin oikeaoppisesti se pitää laulaa niin että suu on niin paljon auki että etu ja keskisormi sopii sinne reippaasti...
Rakkaudessa on kolme sääntöä... Usko, toivo ja rakkaus.
Luikero
05.04.2006 09:21:22
kannattaa kirjastosta mennä kyselee kuuntelu-kasetti+kirja oppait ei maksa mitään ja niillä pääsee hyvin alkuun...
balance
05.04.2006 12:34:34
Kannattaa opetella hengittämään kunnolla et pystyy tuottamaan selkeän äänen.... sitten opetella laulamaan mahdollisimman rennosti ja tärkeää on se että laulaa selkeästi sanat ja että käyttää leuan liikkeitä oikein... kuten jos laulaa aaa niin oikeaoppisesti se pitää laulaa niin että suu on niin paljon auki että etu ja keskisormi sopii sinne reippaasti...

kiitos, hyviä neuvoja. mutta semmonen vaan että en tiiä miten hengitetään oikein ja mitkä on oikiat leuan liikkeet. mutta kuten jo sannoin lähen täsä kirjastoon hakkeen kirjallisuutta ja niitten kautta opetteleen.
frakin balance
Lapsi_ajassa
11.04.2006 14:51:05
"Laulamaan opitaan laulamalla", mulle sanottiin. Nyt oon sitten paska itseoppinut laulaja joka aina laulaa kummasti puoli sävelaskelta alavireessä vaikka mitä tekisi ja jonka ääni väsyy todella nopeasti. Eli vissiin kannattaa ottaa jotain tunteja aika aluks, voisin itekin ottaa.

Virheellistä tekniikkaa on vaan vaikeempi korjata. Oikein aloittaminen opn kait se parempi vaihtoehto
A turncoat, bastard and a liar, that's what you are and what you'll always be
LNA
11.04.2006 21:27:55

Opettajienkin kanssa kannattaa tunnustella ja kuulostella.

Kaikki eivät ole hyviä, ja tarjontaa riittää.
Olen nallerginen irtokarkeille.
balance
13.04.2006 13:27:16
Virheellistä tekniikkaa on vaan vaikeempi korjata. Oikein aloittaminen opn kait se parempi vaihtoehto

se on kyllä ihan totta.
frakin balance
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)