ihan ekana lopetat ne kitaratunnit MIELUITEN HETI!! ja hommaat itelle guitarproon ja alat sen mukana soittaan ::) ja paljon kitara kamuja joiden kanssa yhteis soittoa jne... vittuun sieltä tunneilta Joo. Mä oon ihan itseopiskellut, mutta täytyy sanoo että kyllä niistä tunneista paljon hyötyä olis.. Mä opettelin ihan eka perussointuja, soitteleen joitaki kappaleita suoraan levyiltä, skaaloja, asteikkoja, yritin tehdä omia biisejä sun muuta. Sitte parin kolmen vuoden opettelun jälkeen siirryin tohon guitar pro opetteluun ja aloin veistään omia juttuja biisejä kitaran kans ja laitoin ne ylös guitar proolla. Täytyy sanoo että ihan helvetisti on kehittyny toi sävellystaito ja nyt tulee jopa jo semmosia kappaleita mitä pystyy kuunteleen ja niitä on ihan hauska vielä soittaakkin. :) Bändihässäkkää ku aloteltiin niin opeteltiin ihan eka kaikkia perushelppoja kappaleita että yhteissoitto hioutuu kohdalleen. Esim. For whom the bell tolls, Paranoid, Aces high, Last day in heaven, Die die my darling, Legions of perkele ym.. Nyt ollaan soiteltu bodomia, flamesia ja muuta mitä on vähä vaikeempi soitella yhteen. Ja tietysti myös vähä omia kappaleita yritetty hioo. Eli kannattaa ensin alottaa perusjutuista ja hioo sävelkorvaa, tekniikkaa ym.. :) "Soittajan sormi on sellainen elin, että se soimaan saa vaikka millaisen pelin" |