Aihe: Vahvistimen paukahdus
1 2
Con
02.07.2006 22:43:05
Mullakin välillä paukkuu aika lailla kun sammuttaa :)
willie
03.07.2006 21:35:03
Vaikka täällä Suomessa onkin vaihtovirta käytössä, niin jostain kumman syystä nuo paukahtelut ja varsinkin hurinat saattavat vähentyä, kun vaan kääntää sen urostöpselin toisinpäin sinne narttutöpseliin.

Tämä on todettu, vaikkei sitä kukaan oikein ole koskaan osannutkaan selittää..

Tyo styrkkarin poksahdus on kyllä ihan yleistä, ei siis mikään varsinainen vika. Laita kuitenkin aina volumet nollaan ja plugi irti vahvarista ja sulje vasta sitten vahvistin.
Bassoa vuodesta 1972.
Carol Kaye Fan Club
Jonte
12.07.2006 12:34:34
Juu-u. Kaikki namikat on vedetty nollaan ja silti paukahtaa. Taitaa olla enemmän ominaisuus kuin vika.. Vahvistin on Fender Frontman 15G

Mulla on kakkosena FM 25 ja sekin paukkuu. Vielä toimii kuitenkin.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
touhis
12.07.2006 19:14:32
Peavey classic 30 paukahtelee, rahisee tai suhisee sammuttaessa. Hyvinhän tuo on pelannu, joten tuskin syytä huoleen.

Omalla kohdalla ainoa paukkuva vahvistin on ollut juuri tämä classic, mutta senkin pauketta käsittääkseni voi hillitä kääntämällä volat nollille ennen sammuttamista. Se, että transistorivahvistin paukkuu, kuulostaa mun mielestä hieman arveluttavalta.
Ainekset: vesi, ohramallas, humala, hapettumisenestoaine (E224)
KaRa
14.07.2006 05:41:03
Jos vahvistin on päällä ja kun suljen tietokoneen kajarit pois niin vahvistin paukahtaa :D
En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu!
Ritsie
15.07.2006 21:06:24
Kannattaa vääntää volssit kokonaan pois kun sammuttaa, niin ei kuulu mitn.
KISS is the best, Popeda and.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)