Aihe: Apua keneltäkään, saako c-kasetti äänitteen laitettua koneelle?
1
Migo
29.07.2005 22:01:20
Elikkäs mitenkä mahdollisesti tuon voisi toteuttaa?? Siis kasetin äänite pitäis saada tietokoneelle. Älkää kyselkö enempää:) Onko kenelläkään mitään hajua??
Piristystä päivään omasta kuvasta :) (Hieman väsynyt kitaristi) :D
Schnowotski
29.07.2005 22:05:43
Kasettilaitteen ulostulosta tietokoneen sisääntuloon ja jokin ohjelma nauhoittaman.

Näin olen itse kasetit ja radio-ohjelmat duunaillut koneelle.
Käytin kitarapiuhaa, jossa oli toisessa päässä pienennysadapteri, jotta se sopi mikrofonipistokkeeseen tietokoneessa.

Laatu ei päätä huimaa, mutta toimii.
Kuollut ajatus aamulla:
Sulka kuolleelta linnulta
Tätä lähemmäs en taivasta pääse
kivi
29.07.2005 23:22:36

Käytin kitarapiuhaa, jossa oli toisessa päässä pienennysadapteri, jotta se sopi mikrofonipistokkeeseen tietokoneessa.

Laatu ei päätä huimaa, mutta toimii.

No ei varmaan huimaa laatu päätä, jos a) ajat monona ja b) äänikortin mikrofoniasteen kautta.
:-D

Eli kasettimankan linjaulostulosta (stereo) tietokoneen äänikortin line in'iin (stereo). Tietokoneen päässä tarvitaan yleensä 3,5 mm stereoplugi, kasettimankan päässä on todennäköisesti 2x RCA tai yksi 3,5mm stereoplugi, eli johto sen mukaan, kaupasta saa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Schnowotski
30.07.2005 00:18:30
No ei varmaan huimaa laatu päätä, jos a) ajat monona ja b) äänikortin mikrofoniasteen kautta.
:-D.

Jaahs, tämän takiako ne sanoivat että pitäisi käyttää sitä line inniä. Hoo, no hyvä että selvisi.
Ja olen joo vähän onneton näissä asioissa.
Kuollut ajatus aamulla:
Sulka kuolleelta linnulta
Tätä lähemmäs en taivasta pääse
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)