Learning To Fly 29.04.2005 16:32:11 | |
---|
|
Wolffie 29.04.2005 17:27:46 | |
---|
Sanoisin että minkään noiden kanssa et osu (ainakaan pahasti) metsään. Tuommoisen Squierin Affinity straton olen omistanut eikä minulla sen hinta-laatusuhteesta ole valittamista, actionin säätää kuntoon niin hyvän kitaran siitä saa. Tuo Yamaha saattaa taas olla hieman monipuolisempi, humppari tallassa eli pitäis saada rokkimurinatkin esiin. En ole varma olenko juuri tuota Pasifican mallia testannut mutta ainakin siinä mallissa mitä testasin oli soitettavuus ihan mukava. Tuosta Showmasterista en osaa sanoa mitään kun ei ole tullut testattua. Eli suosittelisin että menet itse testaamaan noita kauppaan ja katsot mikä sopii parhaiten käteen. Kaikki ovat mielestäni hyviä valintoja tuohon hintaluokkaan, enkä usko että laaduissa hirveästi eroja on. Eli katsot vain mikä itselle sopii parhaiten :) Mitäköhän tästäkin taas tulee... |
Little Wing 29.04.2005 18:03:47 | |
---|
Toi Yamahan Pacifica on kyllä todella hyvä kitara aloittavalle soittajalle, sen voin kokemuksesta sanoa. Hintakaan ei ole kauhean suuri. Mutta kuten Wolffie jo totesi, testailemaan vaan! |
Niq 29.04.2005 22:15:33 | |
---|
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
MyssyE 30.04.2005 11:38:03 | |
---|
mjoo. Kannattaa myös harkita Jotain Starter-packeja esim. ibanezilta. |
Cruzzi 11.05.2005 18:07:20 | |
---|
omistan itse affiniti squierin ja olen kyllä ollut tyytyväinen kitaraan. en itsekkää kyllä tiedä kitaroista kovinkaan mutta itse en ostaisi yahamaa. en tiedä miksi jäänyt varmaan joku kammo kun niillähän on se 300€ paketti jossa on olevinaan sitten kaikki tarpeellinen se on kammottava. kaveri omistisemmosen ja ei ollut vissiinkään tyytyväinen. maksoin itse siitä stratosta,rolandin micro cubesta ja piuhoista sen 300€ ja kyllä ne painiin ihan eri sarjassa sen yhen paketin kanssa... |
Twist 11.05.2005 18:55:17 (muokattu 11.05.2005 18:56:52) | |
---|
Yamahalta löytyy hyvää alottelijalle. Pacifica on hyvä. Jonathan Davis - "I'll never forget that trademark fucking flying "V" guitar of his and his crazy, dyed fucking goatee and insane, undeniable riffs that he wrote that have been copied I don't know how many fucking times. |
rainmaker 11.05.2005 21:42:21 | |
---|
miulla on tuollanen floikalla varustettu showmaster. omasta mielestäni se on todella hyvä kitara hintaisekseen. metalliosat ja mikit on ihan kelpokamaa. tuosta normitallalla varustetusta mallista miulla on sen verran kokemusta, että kerran musaliikkeessä testailin. muuten ihan hyvältä vaikutti sekin, paitsi että siinä oli tehdasasennuksena jotkut 0.008-setin kielet, joten tuntumaa ei oikein löytynyt. summa summarum, oikein hyviä keppejä hintaluokassaan, suosittelen. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |