Aihe: Kosketinsoittaja wannabelle opetusta?
1
Arttuli
19.01.2004 16:06:40
Eli..mitä täältä olen lueskellut, niin tämmöisen aloittelevan kiipparisoittajan kannattaisi hankkia hieman soitto (piano?) tunteja..eikös?

Eli mistä moisia mahtaa löytää? Kansalaisopistolla olisi jotain, mutta nyt siellä on jatkot menossa, eli vasta syksyllä pääsisi sisään alkaville kursseille..ja niistäkään en tiedä minkälaista porukkaa siellä käy, ei oikein innosta ajatus, että olen ainoa hieman vajaa kolmekymppinen ukko joidenkin 10v tyttöjen kanssa siellä pianon soittoa opettelemassa :)

Onko muita ideoita, mistä voi saada soittotunteja, ja mitä mahtaa maksaa?

Sijainti on tampere, sikäli kun sattuisi olemaan täältä hyviä mestoja tiedossa..

Niin ja itseopiskelu on kyllä se päämetodi, mutta kuten sanottua, miksi keksiä pyörää uudelleen, eli perusasiat mielummin kerrottuna kuin kantapään kautta.
Carpenter
19.01.2004 20:46:13
Kansalaisopisto on hyvä paikka aloittaa. Siellä saa soittaa mitä itse haluaa ja soittotaito nousee nopeasti, kun harjoittelee ahkerasti. Jo vuodessa olet aika tekijä. Siellä käy kyllä kaikenlaisia ihmisiä, poikia, tyttöjä, nuoria ja vanhoja. Harjoitus tekee mestarin!
baron
20.01.2004 00:48:57

Niin ja itseopiskelu on kyllä se päämetodi, mutta kuten sanottua, miksi keksiä pyörää uudelleen, eli perusasiat mielummin kerrottuna kuin kantapään kautta.

Tuo lainaamani on kyllä fiksu keksintösi eli vähintään vähän tunteja, itse arviot sitten, kuinka paljon.
Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)