Aihe: Lastenlauluja ym. soinnuista
1
Nattie
01.08.2008 13:31:30
Olisiko kellään tiedossa jotain hyvää sivua netissä mistä saisi tabulatuureja ja sointuja lastenlauluihin ja tollaisiin muihin tosi helppoihin aloittelijoiden biiseihin? Siis ei mitään bändien nimiä vaan osoitteita kaipaisin.

Olen kalunnut nettiä läpi jo ties miten kauan, mut ei vaan tahdo löytyä. Kirjastossakin olen käynyt jotain kitarakirjoja lainaamassa, mutta ei niistäkään mitään biisejä löydy..
Numb
01.08.2008 13:42:11

Suuresta toivelaulukirjasta on lastenlauluversio.
Epäilen, siis saatan olla
sepisti
04.08.2008 13:22:27
Olisiko kellään tiedossa jotain hyvää sivua netissä mistä saisi tabulatuureja ja sointuja lastenlauluihin ja tollaisiin muihin tosi helppoihin aloittelijoiden biiseihin? Siis ei mitään bändien nimiä vaan osoitteita kaipaisin.

Olen kalunnut nettiä läpi jo ties miten kauan, mut ei vaan tahdo löytyä. Kirjastossakin olen käynyt jotain kitarakirjoja lainaamassa, mutta ei niistäkään mitään biisejä löydy..

Vaikka ollaan aloittelija-alueella, jotain tolkkua mukaan... Kirjastosta löytyy iha v%&usti nuotteja lastenlauluihin. Niissä on 98% soinnut merkittyinä. Kun musiikkia kirjoitetaan paperille, käytetään NUOTTEJA, ei tabulatuureja. Suurimmassa osassa lastenlauluja melodiat ovat niin yksinkertaisia, että jos et vielä nuoteista osaa soittaa, niin nyt on helppoa opetella. Jos et osaa sointuja, monen laulukirjan takaa löytyy otetaulukko.

Pyydän anteeksi viestin hieman epäkohteliasta sävyä, mutta jotain rajaa pliis!
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
weelie
04.08.2008 16:01:44
http://www.youtube.com/watch?v=w8csI6Gv8z8
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)