Aihe: Moshaaminen -> venyttely
1
p33lo
18.08.2007 19:52:00
Jos nyt heiluttelee päätään tai muuten reuhkaa niin miten kannattaisi venytellä ettei tulis paikat kipiäksi?
Miikathebest
18.08.2007 21:42:14 (muokattu 18.08.2007 21:43:30)

Jos nyt heiluttelee päätään tai muuten reuhkaa niin miten kannattaisi venytellä ettei tulis paikat kipiäksi?

Moshaamisesta ei juuri kokemusta. Mutta niskan venytys tutumpaa... Pyörittelet ja kääntelet päätä joka suntaan. Itse tuntee milloin venyy hyvin. Kannattaa olla varovainen kun muljauttelee päätä taakse. Pitkiä venytyksiä.
Google
Hei sinä!
ankkiz
19.08.2007 18:39:52 (muokattu 19.08.2007 18:40:21)

Meneekö kokeneemmilla letinheiluttelijoilla enää niskat kipeäksi? Että onko tämä opeteltavissa, ja "moshauslihakset" kasvatettavissa?

Vai pitääkö se vaan hyväksyä, että ainakin seuraavana päivänä on niskat tukossa, vaikka olisi venyttelyjä suorittanut?
Myy mulle kitaravahvistin! (ks. Tori-ilmoitukseni)
Torniojaws
19.08.2007 23:55:21

ja "moshauslihakset" kasvatettavissa?

Yksi sana: Cannibal Corpse

:)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Hiku
20.08.2007 17:04:33
Yksi sana: Cannibal Corpse

:)

Heh, jannujen niskalihakset saavat keskiverto lisäainelihaskimpun kateelliseksi. Ja puntilla ei ole tarvinnut kaydä.

Mutta itse aiheeseen littyen, niin tokihan niskalihakset treenaantuessaan tulevat kestämään enemmän suorittamista ja kivut vähenevät. Mutta tuo tuskin tulee tapahtumaan hetkessä, joten niskojaan saa heilutella jonkin aikaa, mutta erilaiset oheisharjoitteet (esim. venyttelyt) auttavat asiaan. Hyvä ja helppo niskalihasliike on ns. olankohautus, jota monet punttarit harrastavat. Liikkeen tehoa voi lisätä pitelemällä käsissään painoja.
80s rock!
ballfish
20.08.2007 19:57:49
Heh, jannujen niskalihakset saavat keskiverto lisäainelihaskimpun kateelliseksi. Ja puntilla ei ole tarvinnut kaydä.

Kyllä ne salilla käy. Juurikin niskan aluetta vahvistamassa.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)