Mahtaisikohan joku tietää, mikä olisi potentiaalinen kanava/tapa etsiskellä sellaista yhteistyökumppania, joka voisi auttaa omien biisien jatkokehittelyssä? Olen innostunut suuresti omien biisien kirjoittamisesta ja säveltämisestä, mutta kaipailisin jotakuta, joka voisi tehdä kappaleista vähän laajempia kokonaisuuksia. Luoda musiikkimaailman kappaleraakileiden ympärille. Itse olen laulanut biisit stemmoineen iMac:in GarageBandillä digitaaliseen muotoon. Mielestäni ne toimivat varsin hyvin jo sellaisenaan, mutta kaipaavat vielä ehdottomasti jotain toista näkökulmaa ja "lihaa luiden ympärille", ts. jonkunlaisen sointumaailman, jota ei itselläni ole ehkä aivan resursseja luoda. Tietääkö joku, mistä apua tällaiseen? Ovatko ehkä alan opiskelijat niitä, joita kannattaisi tämmöisen asian tiimoilta lähestyä? Tokkopa levy-yhtiöitä kannattaa suoralta kädeltä pelkkien yksinkertaisten stemmalaulujen (ilman kitaroita tms.) kanssa lähestyä..? |
Mahtaisikohan joku tietää, mikä olisi potentiaalinen kanava/tapa etsiskellä sellaista yhteistyökumppania, joka voisi auttaa omien biisien jatkokehittelyssä? Olen innostunut suuresti omien biisien kirjoittamisesta ja säveltämisestä, mutta kaipailisin jotakuta, joka voisi tehdä kappaleista vähän laajempia kokonaisuuksia. Luoda musiikkimaailman kappaleraakileiden ympärille. Itse olen laulanut biisit stemmoineen iMac:in GarageBandillä digitaaliseen muotoon. Mielestäni ne toimivat varsin hyvin jo sellaisenaan, mutta kaipaavat vielä ehdottomasti jotain toista näkökulmaa ja "lihaa luiden ympärille", ts. jonkunlaisen sointumaailman, jota ei itselläni ole ehkä aivan resursseja luoda. Tietääkö joku, mistä apua tällaiseen? Ovatko ehkä alan opiskelijat niitä, joita kannattaisi tämmöisen asian tiimoilta lähestyä? Tokkopa levy-yhtiöitä kannattaa suoralta kädeltä pelkkien yksinkertaisten stemmalaulujen (ilman kitaroita tms.) kanssa lähestyä..? Suosittelen jonkin sortin bänditoimintaa, jossa mukana on muitakin asiasta kiinnostuneita ihmisiä. Näin meillä ainakin on biisit syntyny, joku tuo "raakileen" ja kaikki lisää siihen omat mausteensa. Viimeinen sana on aina ensisijaisella säveltäjällä/idean tuojalla, joten biisi ei muutu alkuperäisestä(ellei se nimenomaa oo tarkotus). Jos antaa jonkun täysin ulkopuolisen/tuntemattoman ihmisen muokata kappaleet niin aina on pelko että se ei enää itseään miellytä, bändissä taas saa ja pitääkin tapella muiden visioiden kanssa kunnes lopulta käsissä on taas yksi hiottu timantti. |